ZIELONY BUSZ #2 (SEZ/PAF/AF)

Capo di tutti capi 01.05.2019

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Capo di tutti capi

    Capo di tutti capi Zagubiony

    ELO
    Kolejna aktualizacja. Narazie z jednego spota a z kolejnych wstawię potem. Panienki idą elegancko, pogoda się poprawiła nic więcej nie potrzeba :d Rośliny dostały pierwsza porcję gnojowki z pokrzyw, podsypalem tez slimakolem. Na drzewie jednemu plantu odpuscilem Lst i zrobiłem fim, a drugiemu zaś dwa dni temu zrobiłem lst+hst i fajnie rusza do przodu.
    GNIAZDO 20190524_115740.jpg 20190524_115735.jpg 20190524_115601.jpg 20190524_115537.jpg 20190524_115520.jpg 20190524_115500.jpg
    Nowa partia auto i 2 sezony 20190524_130849.jpg
    POZDRO :d
     
    • Lubie to x 3
  2. Capo di tutti capi

    Capo di tutti capi Zagubiony

    Spot 2 20190524_191450.jpg 20190524_191447.jpg 20190524_191415.jpg 20190524_191412.jpg 20190524_191320.jpg 20190524_191315.jpg
     
    • Lubie to x 2
  3. pozytyw

    pozytyw Użytkownik

    dobrze idzie, może być żungla
     
    • Lubie to x 1
  4. Capo di tutti capi

    Capo di tutti capi Zagubiony

    Będzie busz :d
     
  5. Capo di tutti capi

    Capo di tutti capi Zagubiony

    UP
    Następny update w tym sezonie :)
    Nie ma co się rozpisywać, bo Planty rosną jak trzeba i na razie nie narzekam :d
    Podlane gnojowka, a kwitnący na drzewie dostał kolejna dawkę na flo. Dziś odwiedziłem spota na którym nie byłem ponad miesiąc i ciągle szły bez żadnych nawozów. na spocie są auto mojej produkcji:d po wejściu na spota kopara mi opadła bo planty przetrwały mrozy, deszcze i ślimaki. Wchodzą w flo i ciekawe jak podrosna po indukcjii :d:d Jutro wstawię foty z 2 innych spotów.

    GNIAZDO 20190531_142314.jpg 20190531_142851.jpg 20190531_142422.jpg 20190531_142656.jpg 20190531_142537.jpg
     
    • Lubie to x 1
  6. Capo di tutti capi

    Capo di tutti capi Zagubiony

    A tu spot z auto mojej produkcji. Każdy kwitnie :) 20190531_185019.jpg 20190531_185505.jpg 20190531_185338.jpg 20190531_185301.jpg 20190531_185204.jpg 20190531_185101.jpg SORY ZA OBRACAJACE SIĘ ZDJĘCIA. ​

    20190531_185257.jpg
     
    • Lubie to x 2
  7. Capo di tutti capi

    Capo di tutti capi Zagubiony

    Elo, elo. Wrzucam jeszcze kilka fotek z gniazda bo widzę ze brakuje parę zdjęć..
    Przed poprawieniem lst 20190601_111936.jpg Po dogieciu 20190601_112828.jpg super cropping 20190601_112124.jpg sezon 20190601_111700.jpg
     
    • Lubie to x 1
    • Kocham to ! x 1
  8. Jak wysoko musisz się wspinać do tego gniazda?Ciekawi mnie jeszcze ile czasu dają radę bez podlewania w tych workach.
     
  9. Capo di tutti capi

    Capo di tutti capi Zagubiony

    Sa na wysokości 5-6 metrów dokładnie nie wiem bo nigdy nie mierzyłem, ale wejscie na nie to pestka hehe Co do podlewania to różnie:d w konkretne upały co 3-4 dni trza latać, bo na gorze grzeje w dekiel porządnie :D ale myślę nad zrobieniem automatycznego nawadniania, bo za jakis czas wyjeżdżam na urlop
     
    • Lubie to x 1
  10. Wysokość akurat,nie każdy dałby radę się wspiąć hehe,co 4 dni wspinać się z baniakami to musi być trochę męczące ale też pewnie fajne uczucie tam na górze jak się siupniesz i podziwiasz swoje dzieło i widoki :D
     
    • Lubie to x 2
  11. Łoś

    Łoś Tuptuś

    Pięknie, ładnie i z fartem, piękna pogoda w tym sezonie
     
    • Lubie to x 1
  12. Capo di tutti capi

    Capo di tutti capi Zagubiony

    Spot 2 20190603_201406.jpg 20190603_201242.jpg 20190603_201232.jpg
     
    • Lubie to x 1
  13. Capo di tutti capi

    Capo di tutti capi Zagubiony

    UP GNIAZDO
    Siema. Rośliny Podlane gnojowka, automacik nawozem na kwitnienie. Poleciał tez oprysk na owady itp..
    Dni upalne, wiec panny leca git i oby tak dalej :) Potem wrzuce zdjęcia innych spotów, bo od każdego dzieli mnie sporo km i jednego dnia nie dam rady obleciec każdego...

    No name auto 20190607_054627.jpg 20190607_054616.jpg polauto ggs po ostatniej poprawie lst 20190607_054744.jpg 20190607_054733.jpg sezon ggs ciągle go maltretuje-przycinam, łamie, doginam :D 20190607_054707.jpg
     
  14. tylko sie z tamtad nie spernicz ,bo polamiesz nogi wezwiesz pogotowie oni pały :D
    z fartem birdmanie :D
     
  15. Capo di tutti capi

    Capo di tutti capi Zagubiony

    Hehe raz lecialem
     
    • Lubie to x 1
  16. Capo di tutti capi

    Capo di tutti capi Zagubiony

    Elo. Panny Podlane i spryskane gnojowka, kwitnący podlany na flo. Potrenowalem je trochę i powyrywalem liści. Polecial oprysk na robale i podsypalem slimakolem. Narazie leci git wichury nie zwialy i nie polamaly roślin wiec jestem zadowolony. Jutro wstawię jeszcze foty z drzewa. I z nowego spota z auto. Zdjęcia są z tamtego tygodnia. Pozdro.

    1560507911713_adobe.jpg

    1560377208315_adobe.jpg

    1560350434585_adobe.jpg

    1560350036652_adobe.jpg

    1560349547157_adobe.jpg

    20190618_183542.jpg

    1560507974028_adobe.jpg

    1560507911713_adobe.jpg

    20190613_200457.jpg

    1560350632691_adobe.jpg
     
  17. Capo di tutti capi

    Capo di tutti capi Zagubiony

    A tu kozak :D

    20190526_154721.jpg
     
  18. Capo di tutti capi

    Capo di tutti capi Zagubiony

    Gniazdo
    Rośliny wczoraj spryskane gnojowka i coś tam nagialem. Jedna roślina zolknie mi od dołu i Nie wiem jaki jest problem.. jeśli ktoś mógłby mi pomóc i podpowiedzieć jak temu zapobiec to bede bardzo wdzięczny;) reszta leci fajnie. Jutro up z kolejnego spota. Piona. 1560962998787_adobe.jpg 1560962687338_adobe.jpg 1560963100270_adobe.jpg 1560963070598_adobe.jpg 1560963206325_adobe.jpg 1560963263370_adobe.jpg
     
    • Lubie to x 1
  19. Capo di tutti capi

    Capo di tutti capi Zagubiony

    Elo
    Update ze spota z auto. Sory za opóźnienia w aktualizacjach, ale mam kilka różnych spotów i są sporo oddalone od sb. Rośliny Podlane gnojowka ostatnia porcja gnojowki. wszystko wchodzi po woli w flo. Wyrwalem kilka pedałów z których poleci może jakaś makumba :d

    20190621_214410.jpg

    20190621_214257.jpg

    20190621_214125.jpg

    20190621_213016.jpg

    20190621_213011.jpg

    20190621_212957.jpg

    20190621_212952.jpg

    20190621_212938.jpg
     
  20. Cherrissimo

    Cherrissimo Tuptuś

    Na jednym ze zdjęć widać jak sznurek wżyna się w łodygę. Na tym etapie nic jej nie będzie ale te łodygi w tym miejscu mają zator a pewnie chętnie by jeszcze zgrubły. Powinieneś robić większe oczka przy LST żeby nic im nie przeszkadzało.
    Ogólnie fajne planty.
     
    • Lubie to x 1
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...