1. Czy nowe forum Ci się podoba?

    Chętnie wysłuchamy Twoich uwag na temat funkcjonowania nowej odsłony forum. Zapraszamy do tego tematu aby podzielić się z nami swoimi wrażeniami.
    Dismiss Notice

Zielona nalewka

Dyskusja w dziale Leczenie i aplikacja marihuany rozpoczęta przez Michaall w dniu 08.10.2017

  1. Michaall

    Michaall Zagubiony

    Hej, moja następna uprawa będzie robiona z myślą o przygotowaniu zielonej nalewki.
    Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia w jej sporządzaniu?
    Jaka odmiana będzie do tego najlepsza?
     
  2. cannabis hans

    cannabis hans Użytkownik

    Ja nalewkę robię z Don Kona, ale pewnie wszystko się nada.
    Używam do tego dwuch opakowań po 30g
    Połowę suszu wkładam do piekarnika na 1/2h o temp 120*C
    Drugą połowę surową. Zalewam wszystko spyrolem ok 1 litr.
    Czasami dodaję 10, 20g melisy i kiszę wszystko jakiś tydzień.
    Potem filtruję, dodaję miodu do smaku bo jest to niezbyt smaczne i rozcieńczam żeby miało 40-50%
    Zajebiście się po niej śpi, i na wkurwienie działa lepiej jak tabletki uspokajające :sciana:
     
    5 people like this.
  3. SLP

    SLP Forumowy guru

    Nie wątpię w to, taki eliksir ma 100% działanie. Nawet sparaliżowanego rozluźni.
     
    1 person likes this.
  4. Topowy Janusz

    Topowy Janusz Autorytet

    A jakiś Kac morderca występuje po takim zazacnym trunku czy w ogóle ? Ciekawie to wygląda :>
     
  5. uho667

    uho667 Moderator Moderator

    ja znowu daje kolo 40 g na pol litro samych bobkow, wczesniej wypeiczonychw piekarniku ,rozcienczam to na 1200 ml ,mysle ze ma kolo 30 % taka buteleczka ale stareg zawodnika to kieliszek robi tak pieknie ze brak slow he ,szybkei dzialanie, kaca nie ma choc czuc na drugi dzien ze byla moc, dodam ze mozan nawet nad 70 baczki na pol litr spirolku i wtedy to kilka kropi moze juz robic robote he wlasnie jestem przed robieniem bo sie skonczylo he to co dobre
     
    1 person likes this.
  6. Imlerith

    Imlerith Geniusz

    Tak duzo trzeba dawac tego? 30g suchego az trzeba wjebac?
     
  7. Mad_Max

    Mad_Max Zagubiony

    a można suche i mokre np. fifty fifty ? czy mokre możne się np zepsuć ?
    Ps. i po co piekarnik ?
     
  8. uho667

    uho667 Moderator Moderator

    zalezy co kto lubi ,ja wole wypic malo ale kopliwie ,kiedys dalem 17 g i tez dzialalo ale slabiej

    --- Dodano ---

    jak zrobisz dekarboksylacje to bedzie suche

    --- Dodano ---

    jak zrobisz dekarboksylacje to bedzie suche
     
  9. ZIELONA

    ZIELONA Administrator Administrator

    Każda odmiana sie nada , wrzucę wieczorem fotki moich nalewek .
     
    1 person likes this.
  10. Mad_Max

    Mad_Max Zagubiony

    a po ilu min/h wchodzi fazka ? z takiej nalewki 30 g/ 0,5 l sprajta?

    Bo ciastka wiadomo cos kolo 30-40 min
     
  11. ZIELONA

    ZIELONA Administrator Administrator

    Ja alkoholu nie piję ( żadnego ) więc info z drugiej ręki i z tego co konsumenci mówią fazka wchodzi dość szybko ( do 10 min ) . Zalecam ostrożność w piciu bo może poskładać amatora mocnych trunków :)

    Tu gotowe nalewki ( stały około 1,5 miesiąca +/-
    * powinny dużo dłużej bo nalewki z czasem stają sie po prostu lepsze ( moc i smak )

    [​IMG]

    A tu nowe niedawno zalane ,

    [​IMG]

    Najlepszy alkohol do nalewek to 40-70% max , ja dodaję miodu spadziowego dla smaku , wychodzi hicior - lekko mentholowo - ziołowy posmak .

    --- Dodano ---

    Zobacz jaki piękny kolor !



    [​IMG]
     
    Last edited: 14.11.2017
    13 people like this.
  12. Mad_Max

    Mad_Max Zagubiony

    zielona a ile dajesz grasu ?
     
  13. ProrokX485X

    ProrokX485X Weteran

    Miód dodajesz na początku czy pod koniec "kiszenia"

    --- Dodano ---

    jeszcze tak szybko zapytam
    czy opłaca się dodać resztki z trymowania czy raczej mija się to z celem bo nie ukrywam 15-30g na około 1,5L końcowego produktu to dość sporo
     
  14. ZIELONA

    ZIELONA Administrator Administrator

    Panowie daję wszystko co mam , kwiaty ( popcorn ) i wszystko z trymu plus liście jak ładne ( chlorofil i piękny zielony kolor ) , a jeśli chce mocniejszej nalewki dokładam suszu .
    Miodu dodaje na koniec jak nalewka gotowa i po filtracji i tu też warto by po leżakowało żeby sie wszystko ładnie przegryzło z miodkiem .
    Można dać cukier jak nie ma miodu smaki ale miodek daje i smak i kolor plus oczywiście wartości pro zdrowotne .
    Jeśli lubicie inne smaki można łączyć :
    skórka z cytryny ( umyć cytrynę w całości zamrozić i zetrzeć skórkę na tarce ) albo sok wycisnąć i dodać ( według gustu i uznania ) , mięta pieprzowa , melisa - wariacji smakowych do wyboru .
    Jak ktoś nie lubi % można taką zalewę odparować i wychodzi super olejek haszyszowy , leczniczy czy jak ktoś lubi rekreacyjny , tak czy siak jest to alternatywa dla RSO z tym że znacznie zdrowsza i czysta , polecam :)
     
    Last edited: 15.11.2017
    5 people like this.
  15. Uagder

    Uagder Wiedza nadprzyrodzona

    Nieźle to wyszło, sam żałowałem później że nie wrzuciłem tych przytopowych części do alko albo ewentualnie ciastka.
    Na pewno lepsze rozwiązanie jak palenie tych *odpadków :)

    Tutaj macie całkiem fajny poradnik na olej, wytłumaczone po Polsku i krok po kroku.
    [video]https://www.youtube.com/watch?v=d0WsNvjkUBQ[/video]
     
    2 people like this.
  16. Mad_Max

    Mad_Max Zagubiony

    to to wiem jak zrobić olej. A jak stosować, palić jeść jakie dawki by nie przesadzić ;d
     
  17. ProrokX485X

    ProrokX485X Weteran

    a żeby tak nowego tematu nie zakładać wiecie może czy jest możliwość zrobienia miodu z thc ?? bo podgrzanie mija się z celem (miód przy wysokiej temp traci właściwości) i czy wgl thc się wiąże z miodem ?
     
  18. ZIELONA

    ZIELONA Administrator Administrator

    Tu masz o miodzie z konopi , nie wiem czy to fejk czy fakt .

    https://www.dinafem.org/en/blog/trainerbees-beekeeper-honey-cannabis/

    Nie trzeba podgrzewać miodu do wysokich temperatur , wystarczy kąpiel wodna albo miód rozpuścić w ciepłej wodzie i połączyć , owszem nalewka straci na mocy % ale niewiele .

    Herbata z miodem nie traci swoich właściwości :)
     
    1 person likes this.
  19. ProrokX485X

    ProrokX485X Weteran

    Ciekawie to wygląda w tych plastrach jak będzie w czechach to sobie kupie
     
  20. cannabis hans

    cannabis hans Użytkownik

    Panie to jest lekarstwo:repa: to się dozuje naparstkami nawet moja żona jak nie może zasnąć to mi podpija :flaszka:

    --- Dodano ---

    A o miodku słyszałem że jakiemuś Francuzowi miodek pszczoły robią z konopii.
    U nas to pewnie by zamknęli te pszczoły za używanie i posiadanie bo to normalne narkopszczołyhaha

    --- Dodano ---

    A o miodku słyszałem że jakiemuś Francuzowi miodek pszczoły robią z konopii.
    U nas to pewnie by zamknęli te pszczoły za używanie i posiadanie bo to normalne narkopszczołyhaha