Zamawianie boxa przez allegro? Ile roślin?

FaziJWP 19.09.2017

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Cześć,

Planuję kupić kupić gotowy zestaw do uprawy roślin.
    Znalazłem moim zdaniem fajny gotowy zestaw na allegro jednak nie wiem czy zamawianie takich rzeczy przez allegro jest dobra decyzją. Czy nie wiąże się to z przypałem?
    Czy box 40x40x140cm to dobra opcja dla jednego automatu?
    W zestawie jest doniczka 11l pytanie czy nie lepiej kupić dwie mniejsze i posadzić dwa krzaki? Jestem nowicjuszem w tej kwestii dlatego moje pytania mogą wydać wam się śmieszne...

Box którym się zainteresowałem: http://allegro.pl/growbox-zestaw-do-uprawy-roslin-40x40x140-cfl-125w-i6933725460.html

2. Racuch

Racuch Użytkownik

Milicja czeka juz na takich jak ty :)
    Mi sie wydaje ze skompletuj sobie sam wszystko jak potrzebujesz bedzie lepiej "pierw poczytaj o uprawie a potem zdecyduj jakie swiatło i reszta" :)

• Lubie to x 3
  3. Ryjek

Ryjek Użytkownik

absolutnie nie rób takich rzeczy :>

co do planta to lepiej jednego sezona se yebnij w takim namiocie, w donicy 11/14 L, do tego toping czy LST.
    załóżmy taki og kush z humboldta, z wegiem 30 dni jest gotowy do ścinki w około 100 dni.
    plon zacny, jaranie kosiężne :)

• Lubie to x 2
  4. Tsubasa

Tsubasa Użytkownik

Ja jestem tego zdania co Racuch. Przed kupnem swojego pierwszego zestawu chyba ponad miesiąc czytałem różne fora, zbierałem wiedzę i dopiero tak naprawdę widziałem czego chce i czego potrzebuje a co jest mi zbędne. Powiem Ci ze bardzo dużo wiedzy można czerpać z fotorelacji innych użytkowników. Wszystko czego potrzebujesz jest w necie tylko trzeba poszukać.

• Lubie to x 5
  5. marcopolo

marcopolo Moderator Staff Member

Mase ludzi robi zakupy online,gdyby naprawde bylo to takie przypalowe,to znaczna czesc uzytkownikow tego Forum/oraz innych/ powinna siedziec:d lub miec problemy.