Wysokość mojej kary - czy jest odpowiednia?

W0lNY 20.12.2017

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. W0lNY

    W0lNY Użytkownik

    Dokladnie dowiem sie jutro po 17.
    To dam znać ale dziś przez telefon jak zapytałem o cenę to chyba powiedział 1000 za pismo

    --- Dodano ---

    Stary weź połowę dawki
     
  2. W0lNY

    W0lNY Użytkownik

    Do tego typu spraw nie dają adwokata z urzędu.
    Będzie dobrze nawet gdybym miał zapłacić podobne pieniądze adwokatowi to wolę dać jemu niż tym złodziejom
     
    • Lubie to x 1
  3. Partyzant2k17

    Partyzant2k17 Zagubiony

    Trzymam kciuki musi byc dobrze, wyluuuzuj :D:
     
    • Lubie to x 1
  4. tapczan

    tapczan TURBO WŁĄCZAM POTEM

    mordo mogłeś brać godzinny społeczne :D ja poszedłem własnie na takie coś bo szkoda było mi bulić floty a potem rzucasz do nich pismo o umorzenie tych kar i po sprawie :D
     
    • Lubie to x 1
  5. kaczy89

    kaczy89 Tuptuś

    Tapczan dobrze gadasz wlasnie o tym pisalem wczesniej. A pisma nawet nie musisz ty sam pisac tylko twoja kuratorka sama napisze po tym jak odrobisz polowe tych o to godzin. Pierwszy raz karany= odrabiasz tylko polowe i niech wszyscy cie pocaluja w dupe. Pozdro!
     
  6. ZIELONA

    ZIELONA Autorytet Administrator

    Podpisałeś Dopeka ale jeszcze rozprawy w sadzie nie było więc możesz ZMIENIĆ ZDANIE i żadna odpowiedzialności nie ponosisz .
    Państwo prawa cię wyjebało , bo ten czyn kwalifikuje sie na umorzenie .....

    Pisz o umorzenie kary z powodu niskiej społecznie szkodliwości czynu


    Przeczytaj

    https://forum.nasionakonopi.pl/64,p...-karze-w-sprawie-o-posiadanie-narkotykow.html

    https://forum.nasionakonopi.pl/64,p...arkotykow-z-powodu-znikomej-spolecznej-s.html

    https://forum.nasionakonopi.pl/64,p...arnego-w-sprawie-o-posiadanie-narkotykow.html
     
    • Lubie to x 3
  7. W0lNY

    W0lNY Użytkownik

    Stary jakby były to bym brał.
    Przez telefon usłyszałem od policjanta że prokurator zaproponował mi karę 3 tysięcy złotych i tylko tyle. Więcej dowiem się dzisiaj jak pojadę podpisać że odmawiam poddania się tej karze
     
  8. tapczan

    tapczan TURBO WŁĄCZAM POTEM

    idź idź mordo ja właśnie jestem po sprawie bo nie odrobiłem żadnej godzinny haha zaprononował mi 2miechy paki to myślałem że tam zemdleje bo mam najgorsze wiezienie w polsce koło siebie jakby mnie tam wjebali to bym sie wyjebał haha teraz czekam na ponowne godzinny i robie tak ja u góry kolega napisał że połowa i do kuratorki :D ogolnie jak mi gadał pan sedzie bez tego mogłem prosić o umorzenie i nie byłoby problemu :D
     
  9. redisTUO

    redisTUO Zagubiony

    wyszedles z tego calo?
     
    • Lubie to x 1
  10. i jak ziomek
     
  11. 2515

    2515 Zagubiony

    Mam dziwne wrażenie że W0lNY to wszytko sobie zmyślił i wkręca nam swój film.
     
  12. W0lNY

    W0lNY Użytkownik

    To fajnie masz

    --- Dodano ---

    Szczerze to nie wiem ocb.
    Do tej pory do mnie nie dzwonili żebym podpisał to czy się zgadzam na karę prokuratora czy też nie. Na razie nie byłam główna póki nie śmierdzi.
     
  13. koleszka84

    koleszka84 Kumaty

    I jak sprawy wyglądają koleszko ?
     
  14. W0lNY

    W0lNY Użytkownik

    Siemaneczko.
    A więc tak;
    przypominając to dobrowolnie poddałem się karze. Prokurator przybił mi 3000 zł kary za 1.66 brutto (w dokumentach ktore do mnie dotarly wyszlo 0.8 netto haha )
    Nie poszedłem na to i sprawa trafiła do sądu rejonowego w moim mieście.
    Poczta dostarczyła mi pismo z wyrokiem nakazowym. Kara: 25 stawek dziennych wynoszących 30zł czyli prosta matematyka 25x30=750 zł. I dodatkowo w związku z tym że siedzialem 2 dni na dołku to mam już 2 stawki zaliczone... (pojebane to haaha ale w moim przypadku to nawet dobrze, 6dych mniej)
    Ale i na tą karę się nie pisze i odwołałem się od wyroku nakazowego. Teraz czekam co mi przyślą.
     
  15. WO1NY jestem w podobnej sytuacji tylko mi znaleźli planta w domu 2 szt sadzonek 8 dniowych było to 27.03 mieli do mnie dzwonić po świętach wielkanocnych do dziś cisza , jak sądzicie poddać się dobrowolnie karze czy nie zgadzać się na to co mi zaproponuje ? już z góry zakładając że pewnie będzie chciał mnie zgnębić.
     
  16. W0lNY

    W0lNY Użytkownik

    Odwołuj! Mi proponowali 3000 grzywny
    a po rozprawie wyszła mnie ta cała przyjemność 850zl
     
  17. LubięPaczać

    LubięPaczać Tuptuś

    Odpowiedź po ponad roku czasu od ostatniego posta. Gratuluję, nie jeden już odsiedział wyrok
     
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...