1. Czy nowe forum Ci się podoba?

    Chętnie wysłuchamy Twoich uwag na temat funkcjonowania nowej odsłony forum. Zapraszamy do tego tematu aby podzielić się z nami swoimi wrażeniami.
    Dismiss Notice

Wyprawa do Amsterdamu

Dyskusja w dziale Offtop rozpoczęta przez Marian Paździoch w dniu 11.09.2017

  1. Witajcie!
    Za dwa tygodnie razem z moimi ziomkami chcemy jechać na weekend do Amsterdamu w wiadomym celu ;]
    Mieliśmy plan by dojechać tam w sobotę rano, całą sobotę zwiedzać Amsterdam paląc blanty, przespać się w aucie i w niedzielę rano wrócić do Polski.
    Jednak pojawiły się pewne komplikację, ponieważ doszły nas słuchy, że policja wlepia dość wysokie mandaty za spanie w aucie :/
    Czy ktoś z Was może miał podobny wypad na weekend do Holandii i może opowiedzieć jak to w rzeczywistości wygląda? I jeśli spanie w aucie odpada to co nam pozostaje?
    Pozdro! :]
     
  2. 100Euro mandatu dla osoby za spanie w samochodzie, raczej słaby pomysł może weźcie jakiś tani hostel na 1 dzien. :)
     
  3. Rumcajs z Plebanii

    Rumcajs z Plebanii Błyskotlwy

    Daj ogłoszenie na FB czy ktos was nie ptrzenocuje za drobna opłata , wytłumasz sytuacje otwrcie jaki jest wasz plan i moze ktos pomoże

    --- Dodano ---

    Polacy w Holandii czy jakos tak sie grupa nazywa , od skurwysyna ryjów należy
     
  4. fakejust

    fakejust Inspiracja

    pytanie z innej beczki, ile na taki weekend trzeba wziac ze soba kasy załóżmy ze jednego dnia byśmy kupili z 5g tematu, i będąc tam ze dwa dni? ze 2 tysiace taka zabawa ?
     
  5. Crune

    Crune Stary wyjadacz

    Jak można mandaty płacić za spanie w aucie? To Tirowcy na pauzie mają sobie pokoje hotelowe wynajmować?
     
    1 person likes this.
  6. Rumcajs z Plebanii

    Rumcajs z Plebanii Błyskotlwy

    temat w amsterdamie jest najdrozszy w całej holandii tego badz pewien , w tych 2 tys to co mialoby sie miescic /?
    benzyna nocleg ziolo itd?
     
  7. fakejust

    fakejust Inspiracja

    nocleg,zioło, jakieś jedzenie, przejazd to bym na różnych grupkach za drobną opłatą sobie załatwił :)
     
  8. Rumcajs z Plebanii

    Rumcajs z Plebanii Błyskotlwy


    mysle ze tirowcy nie parkuja w miastach tylko w miejscach gdzie moga spac bez problemu a i Policja raczej tez do nich sie nie dojebie bo wiedza ze taka praca , co innego jakis koczownik co spi w aucie w poblisu miasta albo w samym centrum

    --- Dodano ---

    piątka stuffu to okolo 40-50 e i to sredniej pólki , nocleg dwie osoby w dwugwiazdkowym znalazlem za 104 euro , jedzenie zalezy jak w sklepie szamka to taniej a jak chcesz fast foody to za kebsa 7-8 euro albo mcdonald 7 euro duze menu (kanapka -cola - frytki)

    --- Dodano ---

    zależy co macie w planach robic w tym amsterdamie , czy jakies muzeum cannabis , czy inne tego typu atrakcje , wszystko kosztuje a jak same deptanie po amsterdamie to mysle ze nawet 1400 z przejazdem, noclegiem itp mozna by ogarnac
     
    1 person likes this.
  9. SmoleLole

    SmoleLole Kumaty

    Spanie w aucie jak i w parkach grozi mandatem, policja regularnie objeżdża tego typu miejscówki i sprawdza czy ktoś sobie nie drzemie..., Co do kasy to jest to stolica, czyli najwyższe ceny w ścisłym centrum, koszt palenia za gram zaczyna się średnio od 12 euro( mowa tutaj o centrum) poza centrum znajdzie się dobre palenie od 10 euro za gram. Polecam: Coffeeshop The Stud. Maja dobre ceny i dobry staff. Jeżeli ktoś tam będzie, to koniecznie musi kupić muffinkę ich wyrobu bo jest nieziemska... lepszego ciastka jeszcze nigdzie nie jadłem, a było ich trochę.

    --- Dodano ---

    aaa i chciałem jeszcze dodać że sam parking w centrum (doba) kosztuje około 50 euro.
     

nasiona marihuany, nasiona konopi