Wybór odmiany indoor

Tomlub9 05.11.2019

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Cześć. Jestem początkującym hodowcą. Szukam jakiejś odmiany do hodowli indoor, która będzie niska, nie bedzię wydzielać silnego zapachu, bedzie szybko rosla, oraz bedzie w miare prosta w uprawie. Myślałem nad c99 ale natknąłem się na wzmianki, że nie jest wcale taka prosta w uprawie i może stwarzać problemy. Co o tym uwazacie? Jakie inne odmiany mozecie polecic?
    Dzięki za pomoc :)

2. RastaMann

RastaMann Tuptuś

A jakie problemy może stwarzać? Teoretycznie to każda odmiana może stwarzać problemy jak się doświadczenia nie ma. Mi najmniej z moich co miałem to było czuć crystal candy auto od sweet seeds. C'99 od female seeds to sezon i faktycznie kiedyś dużo było komentarzy że słabo czuć ale to sezon i musisz się trzymać stałego fotoperoidu bo jak zamieszasz to może się zrewegować a automatom święcę jak mi się podoba chociaż nie powinno się tak robić i nic złego oprócz mniejszego plonu się nie dzieje. Polecam Ci auto na początek i odżywki https://www.tanieuprawianie.pl/2129-zestawy/zestaw-advanced-nutrients-3-x-500ml-grow-micro-bloom. Nie da się zjebać raczej nawożenia tymi nawozami i same regulują ph. Ogólnie to uważam że co byś tam nie wsadził to i tak będzie czuć mniej lubi więcej więc proponuję zarobić boxa z filtrem i będzie po problemie.

• Lubie to x 1
  3. mialem grapferuita od female seeds a jest w nim rzzekomo 75% c'99 i rzeczywiscie nic nie bylo czuc, to ja potwierdzam

• Lubie to x 1
  4. Ja sam szukam takiej niewysokiej odmiany indoor do pc boxa która nie wydziela intensywnego zapachu i Ci powiem, że ciężko. Szczerze nie wiem jak z zapachem u tej odmiany ale polecam ci lowrydera#2 jest bardzo niska i prosta w uprawie z opisu. Ale jak się trzymasz pewnych zasad nic nie popsujesz. Ja się nie wypowiadam, bo też nie długo startuje z pierwszym sadzeniem, ale tyle ile się naczytałem to aż sam się dziwie.