wizyta trumpa to jakaś ściema!

Gandalf. 07.07.2017

Thread Status:
Not open for further replies.
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Gandalf.

    Gandalf. Użytkownik

    Tak sobie pooglądalem poczytałem zobaczyłem i żal dupe ściska że żyje w takim zjebanym społeczeństwie.. przeciez to jakas kpina z narodu polskiego, zobaczcie jak wyglądały spotkania prezydenckie Trumpa w innych krajach a jak w polsce. To wszystko pic na wode ludzie ryja cieszą z tego wydarzenia a to nic jak jeden wielki przetarg pod pretekstem wielkiego ducha dalekiego zachodu zza oceanu który przybyl zbierać żniwo kosztem tych wszystkich którzy tak jape cieszyli z tego powodu haha
     
    • Lubie to x 1
  2. Mroczny

    Mroczny Zagubiony

    Niech planty zalegalizują to będą mieć hajc na patriota :D:
     
  3. Ale to jest jednak coś że o Polsce więcej słychać... To spierdolone przemówienie i mówienie ciągle o tradycji bla bla bla o wojnach bla bla bla i tak w kółko przez ten czas pokazało że coś tam o nas wiedzą... W sumie wizyta po chuju ale jednak coś. :)
     
  4. Enteogenny

    Enteogenny Błyskotlwy

    Dyplomacja to trochę inny świat. Świat symboli i gestów, a pod tym względem jeszcze nigdy nikt tyle Polsce nie posłodził i spoko że zrobił to prezydent USA. Wiadomo interesy interesami, ale to my sie staramy o rakiety Patriot i tak samo o gaz. Cena za gaz na pewno nie będzie droższa od rosyjskich dostaw, a jest to krok w kierunku uniezależnienia się od Rosji.
    Co do wczesniejszych spotkań Trumpa to ciezko porównywać bo Polska była pierwszym krajem w Europie, który odwiedził. A wiadomo że nas tutaj interesują inne sprawy wiec i podejscie jest inne.
    Na pewno widać różnice pomiedzy zaściankową Polska, a postępowym Hamburgiem.
    Ogólnie wydaje mi sie że nie ma na co narzekać :peace:
     
    • Lubie to x 5
  5. Gandalf.

    Gandalf. Użytkownik

    czemu ta cała zmyslona doskonała Ameryka nie poprze np Rosji, czemu tak ich niewychwali? Czemu nie posieje taka składanką dziękczynną?
    Bo nie ma w tym interesu, bo Rosja się stawia i ma jaja i USA wie dobrze ze tam nic nie zadziała
    gdyby pl odmówiła tych wszystkich baz USA w pl i np w ich miejsce trafiłyby wojska Ru to trump napewno by przyjechał i tak mówił
    napewno to nie byłoby takie kolorowe
     
  6. Ponieważ masz 2 strefy wpływu, Nato z USA na czele i druga strona którą budują Rosja i Chiny + Neutralsi...
    USA nie może poprzeć strefy wpływów bo okażę coś typu skruchę bądź słabość. Są sprawy istotne i te które mogą pochwalić...
     
  7. mattiv

    mattiv Błyskotlwy

    Weź gandalf odstaw te dragi bo Ci ewidentne szkodzą , Sorki , ale z myśleniem logicznym masz większe problemy niż z groowingiem
    Ps. Jak się nie ma nic do powiedzenia, to lepiej milczeć
     
    • Lubie to x 2
  8. Gandalf.

    Gandalf. Użytkownik

    Można swoją gorycz napisac nie? Czy to zabronione?jeśli nie to zamknij temat i tyle
    nie popieram działań USA i tyle tak samo w Polsce jak i na wschodzie, gdziekolwiek

    edit : odnośnie growingu co tam wspominasz/cie, nie pasi nie patrzec i omijać szerokim łukiem a nie pierydolic wciąż to samo

    i to ja mam bastowac z narkotykami haha
     
  9. Enteogenny

    Enteogenny Błyskotlwy

    Czyli Gandalf podoba Ci sie życie w Rosji ? Ja wole zachodni styl zycia, który daje dyżą swobodę. Wiadomo że ten system niewoli tak jak każdy inny, ale jednak możesz żyć po swojemu i nikt Cie nie bedzie za to karał do póki nie robił nikomu nic złego :)

    ps. jebać system :D
     
  10. mattiv

    mattiv Błyskotlwy

    Za to chwalisz poczynania Rosji lub Berlina ? Tez nie popierałem USA za czasów czarnego Osamy, ale patrząc na obecny stan rzeczy, gdzie UE odpierdala, a ruski robią co chcą , usa jest nasza jedyna alternatywa, a ze łącza nas jeszcze podobne kierunki i przekonania, to tylko zacieśnia nasze stosunki....
     
  11. Gandalf.

    Gandalf. Użytkownik

    Za komuny USA nie było, a było lepiej niż przy tym zachodnim stylu życiu oczywiście nie mówię o technologi
     
  12. Super! Komuny 10 lat niszczy bardziej niż 20 lat wojny... Ale cóż... Brak myśli długodystansowej... Coś jak program 500+... :(

    Aaaa sorry, socjalizm... Komuna to utopijny system... :)
     
  13. mattiv

    mattiv Błyskotlwy

    Co niby było takiego dobrego za komuny? Dodatki za podpierdalanie?
     
  14. Gandalf.

    Gandalf. Użytkownik

    Przynajmniej nikt nie musiał za chlebem panoszyc się po świecie
    Nie będę się wypowiadał o podpierdalaniu bo to odległa dla mnie działka
     
  15. Enteogenny

    Enteogenny Błyskotlwy

    Chyba nikt nie mógł xD
     
    • Lubie to x 1
  16. mattiv

    mattiv Błyskotlwy

    A to dziwne, bo z statystyk wynika ze wtedy najwiecej ludzi wyleciało do USA
    Taki był dobrobyt wtedy, pełne sklepy, wczasy pod grusza, sanatoria, chuje muje....
     
  17. Gandalf.

    Gandalf. Użytkownik

    Wszystko ma swoje wady i zalety, dziś jesteś wolny ale jesteś nikim bo pracujesz by żyć i gówno z tego jest nie mówię tutaj o wysokiej klasie w społeczeństwie, typu przedsiębiorcy, władza itd i co wam ten trump daje prócz fikcyjnego poczucia bytu i przynależności, nic

    edit : tu Polakom wasza Ameryka tylko mydli oczy, prawdzie interesy robi się w hamburgu i tam gdzie źródło

    Ameryka i trump nigdzie nie gwarantuje wam szczęścia i dobrobytu w trakcie konfliktu (azyl) ale ludzie cieszą się z kilku motywacyjnych słów haha które tak naprawdę nic nie znacza prócz powtórzę się fikcyjnej dumy z Polski gdzie idę o zakład większość ma na to wyjebane którzy nie z polską związani
     
  18. Enteogenny

    Enteogenny Błyskotlwy

    Żeby przeżyć wystarczy niewiele pracy. A jak chcesz zostawić coś dzieciom to musisz kombinować, proste. Ale tak było od zawsze, a teraz masz najwieksze szanse sie dorobić.
    Sam musisz ocenić co dla Ciebie znaczy być wolnym i żyć tak żeby być. :peace:



    Edit: Kombinowac w sensie strać się.
     
    • Lubie to x 1
  19. mattiv

    mattiv Błyskotlwy

    A wtedy pracowałeś żeby odkładać, tylko chuj z tego ze kasę miałeś jak nic za nią kupić nie mogłeś!
     
  20. Gandalf.

    Gandalf. Użytkownik

    nie miałem ani razu na myśli korzyści finansowych, a poczucie przynależności co z tego że nic nie można za to było mieć tzn kupić, jak wtedy była wartość której teraz nie ma
    Teraz masz swoją wartość te monete i, rozowoj i zapierdzielenie jak tam twój przedmówca mówi by coś z tego mogłyby mieć twoje dzieci.

    na tą wasza cała amerykańska stronę kiedyś przyjdzie pora, kiedy z kolei coś tak bardzo się nie spodoba tej drugiej stronie o której wspominał Finn

    wtedy taki huj wsparcia polska otrzyma że strony zachodu i taki wuj będziecie mieć z tych ustrojow
    mówiąc wy mam na myśli pokolenie /a
    tak jak było prawie wiek wcześniej
     
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Thread Status:
Not open for further replies.
Loading...