Tu zamieszczamy swoje zdjęcia z pytaniem czy to to.

.Salam alejkum 19.08.2012

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. proszę bardzo z zapalniczką. są też okazy sporo większe od tych na zdjęciu, ale nie chciało mi się ich szukać ;] .
    trochę wysuszone ale to przez upały
    [​IMG]
     
  2. JA NIC NIE WIEM

    JA NIC NIE WIEM Błyskotlwy

  3. Pierwsze zdjęcie to będzie chyba drugi od lewej. Reszta raczej nie
     
  4. Czy to jest łysiczka ?

    [​IMG]
    Czy to wyżej to łysiczka? chodziłem dzisiaj trochę po łące i wgl. i znalazłem tylko to :(
     
  5. DPS

    DPS

    Ja poszedłem pierwszy raz dzisiaj i cos tam zebrałem :d ale nie wiem czy to jest to :D więc dam wam foty :D
     
  6. DPS

    DPS

    [​IMG]
    [​IMG]


    To jest to ?
     
    Last edited: 19.09.2013
  7. DRX

    DRX Tuptuś

    Absolutnie to nie łysica, nazbierałeś najzwyklejszych psiaków haha ;D
     
    • Lubie to x 1
  8. amator potrzebujacy pomocy

    Yo YO ,,,,, moja pierwsza wyprawa.....jestem calkowicie zielony w odroznianiu. zdjecia mi nie pomagaja, kazde jest inne , opisy niedokladne wiec prosze was o pomoc w rozpoznaniu czy ktorys z nich to pani lysiczka:D:D: z gory dzieki za pomoc { zebrane 21 wrzesnia na polankach na obrzezach lasow gdzie pasą sie koniki jednak niektore znalazlem w samym lesie w srod krzaczkow na mchach........ woj. kujawsko pomorskie okolice chelmna:D:D:
     
  9. czy to łasiczka

    Może jakiś znawca pomoże bo pierwszy raz szukam a jakoś nie mam ochoty ich jesc bez pewność

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Last edited by a moderator: 22.09.2013
  10. serfer to lepiej tego nie jedz bo to nie łysiczka
     
  11. Modliszka

    Modliszka Kumaty

  12. to to czy to nie to

    Witam
    Czy ktoś mógł by mnie oswiecić :) czy to to ?
     
  13. .Salam alejkum

    .Salam alejkum Dyskutant Staff Member

    Większość to na pewno psiaki, pewny nie jestem ale kilka z nich jakby łysiczki. Gdzie je zbierałeś?
     
  14. okolic Białobrzeg Radomskich.
    Ogromne pastwisko (krowy i konie)
     
  15. Witam, dzisiaj wybrałem się na zbiory po raz pierwszy. Znalazłem jedno pole na którym było wiele podobnych grzybków do łysiczki jednak większość to nie to. Nie jestem tylko pewny jednego czy to nie aby łysiczka?

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    Pozdrawiam
     
  16. HzL

    HzL

    Na moje oko nie, ale moge sie mylic
     
  17. Cześć wszystkim. Zebrałem trochę podobnych grzybków z czego większość jest do siebie podobna. Postarałem się je ułożyć w miarę grupami według podobnego wyglądu. Czy jakiś doświadczony spec może mi powiedzieć czy i które z nich (jeśli tutaj są) to łysiczki? Dzięki, poniżej fotki:

    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 04aa532365d16.jpg
    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 0d776b5fc7cd7.jpg
    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 81c197388aea4.jpg
    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 4f66e6142076a.jpg
    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 771922b864e1b.jpg
     
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...