1. Czy nowe forum Ci się podoba?

    Chętnie wysłuchamy Twoich uwag na temat funkcjonowania nowej odsłony forum. Zapraszamy do tego tematu aby podzielić się z nami swoimi wrażeniami.
    Dismiss Notice

Startup - dobór boxa pod nasiona?

Dyskusja w dziale Co kupić? rozpoczęta przez bziku w dniu 03.03.2018

  1. Czołem zaloga,

    W koncu nastal ten moment i to zupelnie przypadkiem.
    Dostalem od znajomego zestaw z nasionamarihuany.pl - kobieta pokrzyzowala mu plany.
    Niebawem wrzuce wyposazenie jakie daje ten sklep.
    Przewertowalem juz forum, wiec mam juz pewien obraz sytuacji, ale mam jeszcze kilka podstawowych pytan.
    Nasiona ktore dostalem to AK 47, Auto AK, White Diamond XXL Auto, Amnesi-k Lemon.
    I tutaj mam do Was pytanie szanowani growerzy.
    Dwie z nich wzrost maja raczej niewielki (automaty) dwie pozostale sa wyzsze-przy zalozeniu ze urosna hehe.
    W zwiazku z tym obmyslilem plan pt.najpierw wrzucam w parze dwie male potem dwie wieksze. Wedlug Was ide dobrym tropem? Mowiac krotko chce dobrac dobrego boksa pod rosliny. Myslalem nad 60x60x140. W przypadku nizszych roslin poprostu spuszczam odpowiednio nizej /slonce/ ? W przypaku wyzszych daje wyzej? Bede wdzieczny za sugestie. Pozdro i z fartem;drzewo:
     
  2. Magson

    Magson Geniusz

    Strasznie mi się nie chciało tego czytać ;] Sami rozumiecie ;d

    To tak! jest wszystko tak jak mówisz ;d
    Magicy tylko potrafią sami odpowiadać sobie na pytania haha
     
    1 person likes this.
  3. benger

    benger Weteran

    Wrzuć 4 automaty na 60x60x140 będzie dobrze
    Albo 4 sezony, najlepiej jakbyś nie mieszał sezonowych z af'ami
     
    1 person likes this.
  4. Magson

    Magson Geniusz

    Nigdy nie kupowałem takich rzeczy na takich stronach.
     
    1 person likes this.
  5. Dzieki za wiesci.
     
  6. v3nom

    v3nom Weteran

    Braniewo.
    Typ szyje namioty pod sprecyzowany wymiar z możliwością rozlokowania otworów wentylacyjnych wg własnego widzi mi się.
    Znajomy zamówił to czekał tak długo, że musiał jechać odebrać osobiście, ponad 5 tygodni czekania, spławiania i zwlekania.
    Ogólnie namiot został uszyty dobrze, bez wad czy krzywizn więc co do jakości przyczepić się nie można ale był problem po prostu z wysyłką.

    Poza tym jak kolega wyżej napisał - odradzam zamawiania takich rzeczy na stronach typu allegro czy olx, kupuj w growshopach ze względu na bezpieczeństwo
    Co do wymiarów to też posiadam identyko boksa czyli 60x60x160 i mieści on maksymalnie 4 rośliny w 11L doniczkach
    wiadomo że można upchnąć więcej roślin w mniejszych donicach ale mija się to z celem.
     
    1 person likes this.
  7. JanuszWąsaty

    JanuszWąsaty Autorytet

    Jak bedzie jakas niższa to postawisz ją na czyms i wszystkie 4 będą na tym samym poziomie i po problemie.
     
    1 person likes this.
  8. Dzięki za info.
    Dokonałem precyzyjnych pomiarów i będę musiał spuścić z tonu.
    Max na co mogę sobie pozwolić to 50x50x150 do tego chcę wrzucić hps 150w osram nav-t 4Y plus dwa śmigła (jeden nadmuch, drugi wyciąg).
    Będzie trochę ciasno, według moich kalkulacji na styk. Donica 11l ma 25x25, więc teoretycznie 4 sztuki powinny usiąść (AF).
    Co o tym myślicie ? Pozdro:>
     
  9. Nasionamarihuany.pl - taki zestaw ziomek dostal. Zamowil 4 nasiona dostal 6 plus duperele widoczne na zdjeciu. Okaze sie jaka jakosc
     
  10. JanuszWąsaty

    JanuszWąsaty Autorytet

    Jedno smigło wyciąg jedno do mieszania. Wlot możesz mieć pasywny. Ale wiatrak do mieszania powinienes dać szególnie na kwitnienie.
     
    1 person likes this.
  11. Do mieszania czyli rozumiem ze instal gdzies w srodku?
     
  12. JanuszWąsaty

    JanuszWąsaty Autorytet

    Tak w środku żeby owiewał rośliny. Na początku to nie musi być jeśli wilgotność i temp bedą w normie. Ale własnie na kwitnienie to wypadałoby żeby chodził 24/h to zmniejszy ryzyko wystąpienia pleśni.
     
    1 person likes this.
  13. Przyjalem, dzieki
     

nasiona marihuany, nasiona konopi