1. Czy nowe forum Ci się podoba?

Chętnie wysłuchamy Twoich uwag na temat funkcjonowania nowej odsłony forum. Zapraszamy do tego tematu aby podzielić się z nami swoimi wrażeniami.
    Dismiss Notice

Prośba o ocenę dotychczasowego procesu uprawy

Dyskusja w dziale Wszystko o uprawie konopi rozpoczęta przez Ra-Hoor-Khuit w dniu 07.09.2018

Tagi:
  1. Witam,

To mój pierwszy post oraz pierwsza próba uprawy konopii. Jestem kompletnym laikiem w tych kwestiach, dlatego obawiam się, że mogę robić coś nie tak.
    Sprzęt:
    - growbox: znajduje się w załączniku. Kupiłem zestaw Hydro Shoot 60 - 150W
    - nawóz: Powder Feeding Grow rozcieńczony w odstanej wodzie w proporcji 0.5g / litr
    - ziemia: Plagron Bat-MIX
    - spray: BioTabs Boom Boom Spray rozcieńczony w proporcji 5ml / litr
    - CO2: Smart Bag CO2 GEMINI, w których zrobiłem po 6 dziur przy wierzchu

Sposób uprawy: co 12 godzin otwieram growboxa i sprawdzam palcem, czy ziemia jest sucha; jeśli tak, dolewam trochę odstanej wody. Roztworu z nawozem używam co drugi raz. Średnia temperatura w growboxie waha się między 30 - 35°C (odczyt z termometra, który leży obok donicy). Spryskałem tę roślinę jednorazowo wspomnianym sprayem. Planuję zrobić to ponownie, kiedy będę przesadzał do większej donicy. Lampa i wentylator chodzą 24/7, bo to "automat" (Kritikal Bilbo Auto), a podobno w ich przypadku jest to zalecane.

Czy wszystko jest ok? Powinienem coś zmienić? Chcę zapewnić możliwie najlepsze bytowanie mojej roślinie. Na zdjęciu widać drugi tydzień uprawy. Zbiory odbywają się podobno w 9 - 10 tygodniu. Nie jest za mała jak na ten okres?
    Czarne pasy na zdjęciu są związane z faktem, że używam lampy HPS, a nie chciało mi się zmieniać ustawień aparatu :P

Attached Files:

Last edited: 07.09.2018
  2. Wiadrolistka

Wiadrolistka Moderator Moderator

Siemka!
    Witaj na forum ;)
    Z nawozami tymi co używasz, to nic nie podpowiem bo nie używam, nie wiem.
    Jak na dwa tygodnie to wielkość moim zdaniem ok.