Potrzebna pomoc

Bialy32167 07.11.2019

1. Bialy32167

Bialy32167 Gość

Witam.
    Wlasnie zabrałem się za uprawę ponieważ mam dość kupna i słabej jakości. Niestety jestem w tym bardzo zielony i prosił bym żeby mi ktoś objasnil po krutce jak to ma wyglądać. Nasiona wykielkowaly 3 dni temu blueberry, dark purple, northern light Blue. Benda w boxie. Kiedy je zasadzie w ziemi i co dalej z tym fantem. Nie mam się kogo poradzić w tej sprawie a od czegoś trzeba zacząć. Z góry dziękuję za zainteresowanie

2. cappi

cappi Kumaty

zacznij od czytania na temat uprawy a się dowiesz wszystkiego,na forum znajdziesz wszystko czego potrzebujesz.

3. Kurwa forum o uprawie. 20 tysięcy tematów o boxach, odmianach, genetyce, oświetleniu, wentylacji a ten kurwa debil zamiast coś poczytać to zakłada taki durny temat. Może jeszcze chuju przyjadę ci do domu poskładać wszystko i podlewać co 3 dni?
    Masz mózg wypalony od staffu czy jak?

4. Bialy32167

Bialy32167 Gość

Posłuchaj jebana fajo co chuj ci na imię i w dupe jak nie chcesz pomuc to wypierdalaj możesz co najwyżej przyjechać i kutasa mi possac cwaniak jebany szkoda tylko że nie w realu ciagnacy druta jebany cwelu

5. Bialy32167

Bialy32167 Gość

Do Technik1

6. Bialy32167

Bialy32167 Gość

Dzięki jak widać idzie normalnie byłem w pracy i wcześnie słabo przejrzałem dla tego napisałem

7. Ty Biały wytrysku analfabeto pierdolony. Dziś nawet przeglądarka ma słownik i podkreśla błędy na czerwono ale do tego pewnie dojdziesz za parę lat ;) japierdole:fuck:

8. Bialy32167

Bialy32167 Gość

Weź zamknij ten ryj kaszalocie i wypierdalaj znalaz się jebany mędrzec. Prawda jest taka że jesteś zwykła parowa co się pruje na forach i ogulnie to zwykła pizda jesteś fajo jebana

9. Bialy32167

Bialy32167 Gość

A tak poza tym to na tel pisze a nie na przeglądarce tluku jebany i nie potkresla i jak byś nie wiedział a to że ktoś jest analfabeta to chuj ci do tego
    PS. Ssij spoconego kutasa starego swojego

10. Bialy32167

Bialy32167 Gość