Pomocy! Czy to niedobór magnezu?

dziadziatg 25.05.2020

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Witam. Jestem początkującym growerem. Czy mógłby mi pomóc jakiś znawca w określeniu przyczyny blaknięcia liści? Czy to niedobór magnezu? Pozdrawiam

IMG_20200525_230818.jpg

IMG_20200525_230822.jpg

IMG_20200525_230825.jpg

2. marcopolo

marcopolo Moderator Staff Member

Czasami robiac oprysk na roslinach mialem podobny nalot. Nic nie piszesz jakie warunki,czym swiecisz itd.

3. Witam. Dziękuję za odpowiedź. Namiot 120x120x200 cm, temperatura z włączoną lampą 26-28 stopni, bez lampy 22-24 stopni, wilgotność 65-70%, zarówka hps osram vialox 600w powieszona na około 55cm, wentylator TD-500/150-160 silent puszczony na najniższych obrotach, filtr prima clima 700-900 m3/h, CO2 smart bag, ziemia canna terra professional, podlewane canna terra vega 60ml co drugie podlanie (6-8 dni). Liście blakną i zawijają się w stronę lampy. Nie miały żadnych oprysków i nie dostawały w ogóle magnezu. Z podobnych wątków wywnioskowałem, że może to być niedobór magnezu. Są to automaty, światło 18/6. Pozdrawiam

Last edited: 26.05.2020
  4. marcopolo

marcopolo Moderator Staff Member

Mozesz im profilaktycznie podac magnez,a jakie PH podloza? 60ml terra vega,to roumiem na wszystkie rosliny?Z tego co pamietam to zalecane dawkowanie wynosi max.5ml/L
    Zawijajace sie koniuszki lisci moga swiadczyc rowniez o stresie od swiatelka,zbyt mocne.Po zgaszeniu lamp,mozesz im robic oprysk.Skoro posiadasz terra vega od cannany,to mam nadzieje ze rowniez I Rhizotonic jest w twoim aresenale,jesli tak mozesz go uzyc do opryskow/0,5ml/L wody/.