1. Czy nowe forum Ci się podoba?

Chętnie wysłuchamy Twoich uwag na temat funkcjonowania nowej odsłony forum. Zapraszamy do tego tematu aby podzielić się z nami swoimi wrażeniami.
    Dismiss Notice

Pomieszcznie 4.5m2 osprzęt

Dyskusja w dziale Warsztat - dział techniczny rozpoczęta przez Niktwazny11 w dniu 10.09.2018

1. Witam a więc tak słowem wstępu w sumie jestem początkującym rolnikiem mam 2 male uprawy w mini boxach. Nie dawno ogarnąłem sobie na 1 pietrzę pomiesczenie gospodarcze 4.5m2.
    w jednym miejscu jest wysokość 2m a w drugim 3.5m tak by to wszystko fajnie zoobrazować to na 2 metrach kwadratowych jest 2 m w góre i nagle idzie przejście na drugich 2 metrach do góry 3.5m kwadratowe co mi bardzo to ulatwia poniewaz zamontowałem duży filtr węglowy.
    A więc tak zostały mi już tylko dni by wystartować z moim dużym projektem ;d
    Sprzęt mam profesjonalny 4 lampy HPS 400w (220k lumenów) filtr węglowy, 2 wentylatory wyciągający o mocy 1220m3 a wtłaczający powietrze do środka 600m3 jestem zaopatrzony również w nawilżacz powietrza 8l oraz 8 membran oraz wentylator mieszający. I mam kilka pytań co do mojej uprawy i prosilbym was starszych kolegów o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. A więc pomieszczenie nie jest w ógole ogrzewane a i tak mam problem gdy odpale wszystko (nie odpalałem jedynie nawlizacza powietrza bo przyszedl 3 dni temu chodź wiem że pomoże zbić ten z 1 stopień) to temperatura sięga 35 stopni... Nie mam pomysłu jak to zbić nie chciałbym bym kupować żadnych odbłyśników z szyba itp gdyż zakupiłem swoje porządne (The Orginal ADJUST-A-WINGS ENFORCER 86% MEDIUM 70x55cm)