Podlewanie/pielegnacja od pierwszego dnia zycia

Pipi121 15.04.2019 at 20:17

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Witam jestem osoba początkująca która od dłuższego czasu nabywa coraz więcej wiedzy bo przecierz w wiedzy tkwi sukces. Już drugi raz po dobrym wy kielkowaniu pestek do,, treningu'' dałem do donicy małej, nie podlewalem prawie wgl chyba dwa razy tylko i pytanie czy popełniłem błąd w tym że nie podlewalem czy może coś innego za stopowalo rozwój panny. Po 7 dniach zero oznaki wyjścia na powierzchnię rozgrzebalem i kielek się nie rozwijał tylko wysuszyl nawet można pow się skruszyl. Proszę o sensowne i konkretne odpowiedzi. Pozdroo i farcika

2. h3

h3

banalne podstawy u Ciebie leżą... pierwszy lepszy poradnik gdybyś przeczytał to byś wiedział.
    wysuszyłeś kieł... wsadzasz do gleby i podlewasz tylko niedużo żeby bagna nie było, musi mieć wilgotno ale musi też mieć dostęp to tlenu
    małe doniczki trening? wydaję mi się że nie wiesz czym do końca jest trening dla konopii
    a i temperatura też jest dość istotna, lubią cieplutko.. tak ok 25 st jak dobrze pamiętam
    ale jak będzie trochę chłodniej to też dadzą radę tyle że dłużej może im to zająć

Last edited: 16.04.2019 at 00:24
  3. Ok dzięki za odpowiedź i poradę a co do poradników przeczytałem ich bardzo dużo ale najgorsze jest to że każdy poradnik pisze co innego. Co do treningu nie chodziło mi o lst czimy fim lub inne tylko pestki z resztek do użytku nazywam to próbami lubpestkami do treningu. Następnym razem wsadze pestke na ok 0,5-1cm w ziemi podleje tak żeby nief było bagna tylko wilgoc i zobaczę co wyjdzie w końcu Naj lepsza nauka metoda prób i bledow