Początkujący czy robić lst

Shorty 31.05.2019

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Cześć,chciałem zapytać i prosić o rade czy myślicie ze na ten moment opłaca Się robić trening lst,jestem początkujący i szczerze to nie wiem czy się z to zabierać.roslinka miała kontuzje łodygi, wyglada tak na ten moment
    I żeby rozwiać wszelkie moje wątpliwości poprzez trening dostanę więcej topów? Bo boje się ze uzyskam bardzo marny plon na poziomie parunastu gram :)

AEF65515-ACB1-49F7-B214-334038188AB1.jpeg

C629EB45-BD05-42A0-9A05-6F2D25250306.jpeg

2. Cherrissimo

Cherrissimo Tuptuś

Tak będzie więcej kwiatów, po to się trenuje rośliny.
    Twoje są idealne na LST.

3. Asghaton

Asghaton Kumaty

Jeśli zrobisz to w odpowiedni sposób to na pewno wyjdzie na + jeśli chodzi o wynik końcowy. Im wcześniej nauczysz się robić LST tym lepiej bo to w sumie podstawa, nie tylko pozwala na zwiększenie ilości topów ale także na utrzymywanie wysokości w ryzach co w naszym kraju jest bardzo ważne, chyba, że mamy świetny spot

• Lubie to x 2
  4. 7D2DE231-2CFE-44B3-A01F-7AEDB2B0C164.jpeg
    Czy tak to ma wyglądać ? Bardziej podciągnąć roślinę w dol czy stopniowo?

5. Asghaton

Asghaton Kumaty

Te odrosty po bokach też możesz powyginać. Stopniowo ją całą wyginasz jak najmocniej żeby pompowała hormony w inne odgałęzienia a później je też wyginasz, starając się żeby nie połamać łodyg, na sezonowcach najlepiej się to robi bo dużo dłużej wegetują i można się dłużej uczyć a przy automatach niestety jest mało czasu. Ogólnie ciężko coś tutaj popsuć ale jeśli chcesz to na pewno gdzieś znajdziesz poradnik krok po kroku jak to robić

6. Dziękuje za pomoc postaram się coś z tym zdziałać :)

7. Cherrissimo

Cherrissimo Tuptuś