Seedbank PanPestka.pl - NAJNIŻSZE CENY W POLSCE -30% DO KOŃCA 2018, ŚWIEŻE PESTKI, PONAD 100 PRODUCENTÓW

panpestka.pl 07.02.2018

Seedbank PanPestka.pl - NAJNIŻSZE CENY W POLSCE -30% DO KOŃCA 2018, ŚWIEŻE PESTKI, PONAD 100 PRODUCENTÓW 4 5 3votes
4/5, 3 głosów

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. panpestka.pl

    panpestka.pl Tuptuś

    Siemano! Dziś szybka piłka z naszej strony bo weekend jest i trzeba lecieć na piwko :D

    Dodaliśmy ciekawą odmianę sezonową Black Hulka czyli połączenie dwóch interesujących odmian ;) Bruce Bannera z Black Dominą

    https://panpestka.pl/product/black-hulk/?v=9b7d173b068d

    pozdro!
     
  2. panpestka.pl

    panpestka.pl Tuptuś

    Siemano! Dziś szybka piłka z naszej strony bo weekend jest i trzeba lecieć na piwko :D

    Dodaliśmy ciekawą odmianę sezonową Black Hulka czyli połączenie dwóch interesujących odmian ;) Bruce Bannera z Black Dominą

    https://panpestka.pl/product/black-hulk/?v=9b7d173b068d

    pozdro!
     
  3. panpestka.pl

    panpestka.pl Tuptuś

  4. tej pan !!

    blue widow ok
    harlitsu ok

    ale na boga co to za LSD mi dałeś !!!!!

    Zdjęcie0491.jpg
    Zdjęcie0490.jpg


    sommmm plakaty
    sommmm bletki i zapalary naklejki itd itp


    TYLKO GDZIE INFO O LSD ???!?!
     
  5. panpestka.pl

    panpestka.pl Tuptuś

    Aaa sorry pomyliliśmy opakowania i pewnie były tam kwasy :D

    a tak na serio, dodany info o tej odmianie na dniach. Generalnie jest tak, że mamy sporo nowych odmian ale są one w fazie testów ;)
     
    • Kocham to ! x 1
  6. panpestka.pl

    panpestka.pl Tuptuś

  7. panpestka.pl

    panpestka.pl Tuptuś

  8. opis do sd ppr :D
     
  9. kiedy ???

    2 /2 wykielkowaly i co dziwne o 5.30 dzis ranO mialy 0.5 cm dl a o 16.30 ok 3cm siedza sobie w ziemi juz zobaczymy co to za licho :D
     
    • Lubie to x 1
  10. panpestka.pl

    panpestka.pl Tuptuś

    Hej dodaliśmy dziś do zakładki Head Shot nowy produkt ;) KLEANER THC w sprayu 30ml - świetnie odświeża usta, umysł i ciało :D

    https://panpestka.pl/product/kleaner-thc-w-sprayu-30ml/


    Kleaner mouth and body to połączenie składników, które pozwala neutralizować i eliminować ślady toksyn na ciele i w jamie ustnej.

    Produkt od momentu zastosowania działa przez około godzinę.

    Jak stosować ? Spryskać usta lub skórę, preparat działa po kilku minutach

    Butelka 30ml.
     
    • Lubie to x 1
  11. panpestka.pl

    panpestka.pl Tuptuś

    Siemanko, szybka piłka z naszej strony :D do niedzieli (17.11.19) każdemu kto zamówi u nas minimum za 100 zł otrzyma 10 krówek konopnych ! Jedyne co trzeba zrobić to napisać w uwagach do zamówienia "MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU" :D:

    aaaaa szaleństwo na gastro :karmi:
     
  12. panpestka.pl

    panpestka.pl Tuptuś

    Panie i Panowie szybka akcja, mamy do rozdania 15 biletów 3 dniowych na Cannabizz Warszawa (29.11-01.12)

    Każdy kto w zamówieniu napisze "BILET" otrzyma wejściówkę. Oferta ważna do wyczerpania zapasów

    Miłego weekendu
     
    • Lubie to x 1
  13. panpestka.pl

    panpestka.pl Tuptuś

    A u nas takie promo 1+1

    Za każde zakupione nasiono z Pan Pestka Crew otrzymasz drugie gratis (promocja nie łączy się z rabatem -20% i innymi promocjami)

    Kupujesz 50 drugie 50 dostajesz w gratisie ! 100 + 100 itd.

    W uwagach do zamówienia wystarczy wpisać:"ITS FRIDAY YEAHHHHH"



    oferta ważna do poniedziałku (włącznie) 2.12.19 pozdro
     
    Last edited: 29.11.2019
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...