Outdoor nr 2 - 2019 - Hindu Kush, OG Kush, Afghan Kush, Dance World CBD itd.

AlteGenieser 11.05.2019

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    siema
    byłem podlać planty bo susza
    niestety dalej coś je wpierdala:/ ślimaki raczej odpadają, zero jakichś mszyc na i pod liściami, mrówek sporo różne rodzaje, jedynie co przyuważyłem to tego zielonego hujka na jednym plancie:
    [​IMG]

    [​IMG]

    akurat właził do góry, troche go poobserwowałem, pokręcił się i po jakimś czasie już go nie widziałem.
    macie jakieś sprawdzone specyfiki na takie gąsienice?
    póki co wypryskałem reszte tego co miałem na owady, tym co najbardziej ucierpiały prysłem asahi, no i podniosłem je trochę od gleby by nie dotykały ziemi.

    aktualnie mają 41 dni

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ te dwa to te które chciałem wywalić, jak widać ogarneły się, myslę że coś z nich będzie, puszczam je bez trenowania.


    [​IMG]

    ↑ Purple Maroc x Hindu Kush mocno podjedzony

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ Passion #1 też grubo podjedzony, aż żal patrzeć :p

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ mają za bogato czy co?? może być że za dużo gnojówy? nie leje po liściach itp


    udało mi się dzisiaj wysadzić wkońcu 3 automaty na drugim spocie, ale musiałem się sprężać bo komary wdupiły by mnie tam żywcem :D:
    fotki słabsze bo z fona

    [​IMG]

    przed wysadzeniem
    Glueberry OG - 18 dni
    Glueberry OG i Punk Devil - 11 dni

    [​IMG]

    [​IMG]

    :peace:
     
    • Lubie to x 2
  2. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    siema, byłem dziś na spocie. wszystko git, po ostatnim podlaniu roślinki dostały kopa. widoczne ładne efekty lst. dieselek który zaczyna kwitnąć, zapewnia przyjemne zapachy :p panny mają 43 dni
    łapcie fotki bo sporo tego mam :D

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ OG Kush mój faworyt :D razem z poniższym Afghanem ↓

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ Dance World CBD ten ładnie, szybko puszcza odrosty po lst.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ jak pisalem Diesel powoli zaczyna kwitnąć. dostał troche nawozów atami, oraz ciachnołem mu kilka wiatraków by odsłonić kwiaty

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ to dwa mutanty których nie chiałem trenować ale naszła mnie myśl by potestować i spróbować któregoś przyciąć, jak widać na poniższych foto maja one nieregularne listowie, wybór padł na Nothern Light'a, ma on trójlistne pietra, zrobilem mu FIM'a przynajmniej tak mi sie wydaje, oceńcie czy dobrze cięte, foty niżej

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    oczywiście kontynuje lst

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    pozostałym narazie dałem spokój ;)

    :peace:
     
    • Lubie to x 2
  3. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    dzisiaj bylem zobaczyc jak tam radzą sobie automaty.
    wszystkie żyją i chyba mają sie dobrze. każdy dostał dawke h2o :D

    [​IMG]
    ↑ ma 23 dni, wiec troche mały jak na swój wiek

    [​IMG]

    ↑ 15 dni, zapodam mu chyba lst dla testów

    [​IMG]

    ↑ Punk Devil rownież 15 dni

    [​IMG]

    ↑ a to dwa Punk Devil'e które w ciągu kilku dni trafią na spota. mają 12 dni. testowo wsadze jednego do gleby spotowej (glina)

    pozdro
     
  4. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    siema
    update, fotki z głównego spotu.
    wszystko idzie ok, kończe już naginanie myśle że wystarczy, napewno wyszło mi to lepiej niż rok temu.
    przypadło by się wkońcu troche deszczu bo mają sucho, podlewam je co kilka dni ale to i tak mało.

    panienki mają 54 dni

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ Nothern Light, pierwszy fim nie udany, chyba za mało uciąłem, ale zrobiłem drugą próbę, zobaczymy czy coś wyjdzie ↓

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    chiałem zajechać na spot z automatami ale nie dało rady, fotki będa na dniach. dodam tylko że jeden automat Punk Devil coś zeżarło ://
     
    • Lubie to x 3
  5. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    wrzucam foty automatów

    [​IMG]

    ↑ Glueberry OG - 40 dni, mały dużo z niego nie bedzie

    [​IMG]

    ↑ Punk Devil - 29 dni, po lst, coś się zalęgło w szczytach:/ niestety nie miałem czym popryskać, ale załatwie to w najbliższych dniach

    [​IMG]


    [​IMG]

    ↑ Punk Devil - 32 dni, troche podgryziony przez sarne

    [​IMG]


    [​IMG]

    Glueberry OG - 32 dni

    Jak pisałem w poprzednim poście jeden wysadzony Punk Devil został zjedzony w całości.

    Na głownym spocie, mam problem bo sporo mam popalonych liści (końcówki), praktycznie na każdej roślinie. Może to być kwestia złego ph wody? bo lałem ostatnio kranówke, bez żadnych nawozów.
    Puki co podsypałem po garści dolomitu + deszczówka.

    :peace:
     
  6. jak tak grOOObo sypiesz snacolem czy czym tam masz na slimaki to moze za blisko posypales i popaliło
    juz bym na twym miejscu nie sypal snacolu :D
    z fartem
     
  7. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    snacol leży już od czerwca, leży daleko od dołków, brak opadów więc nie sądzę by skaził dołki.
    co powiesz na niedobór potasu?

    mam kilka słabych fotek

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Last edited: 08.07.2019
  8. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    siema.
    planty mają 79 dni.
    wszystko w miare rośnie. sucho bardzo, słabo z deszczem więc miały trochę zastój, ale ostatnio mocno podlałem i ruszyły do góry. wszystkim zapodaje nawozów, pakiet atami organic, bio na flo z canny, gnojówa z pokrzyw, na przemian, bo jak widać żółkną i usychają liście od dołu. ostatnio robilem kilka razy oprysk z pokrzywy - polecam.
    automacik diesel w zaawansowanym kwitnieniu, zapodałem mu gnojówki z banana.
    nie męczę już treningiem, niech wybiją do góry

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ Purple Maroc x Hindu Kush, najmniejszy z ekipy, powoli bierze się za kwitnienie jak widac

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ Nothern Light, to co wyszło z mojego "fim'a"

    [​IMG]

    ↑ Afghan Kush

    [​IMG]

    ↑ Hindu Kush

    [​IMG]

    ↑ OG Kush

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ Diesel auto, ma okolo 1m, co jakiś czas obcinam kilka liści

    [​IMG]

    ↑ Dance World CBD

    [​IMG]

    ↑ Afghan Kush

    [​IMG]

    ↑ Passion #1

    [​IMG]

    ↑ Hindu Kush


    [​IMG]

    [​IMG]

    niedługo zapodam wam updejt ze spota automatów
    POZDRO
     
    • Kocham to ! x 1
  9. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    Diesel na głównym spocie dostał plechy, wyciolem zarażone miejsca i prysłem topsinem

    [​IMG]

    [​IMG]


    A tu fotki ze spotu automatów.
    Nie wyglądają za pięknie, długo ich nie odwiedzałem wiec troche zaniedbane.

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ Glueberry OG - 53 dni

    [​IMG]

    ↑ Glueberry OG - 61 dni

    [​IMG]

    ↑ Punk Devil - 50 dni, mocno zeżarty

    [​IMG]

    ↑ Punk Devil - 53 Dni

    [​IMG]


    Wszystkie zaczynają wkitnąć. Dostały dawke nawozów, trochę dolomitu i zrobiłem porządek z liściami by odsłonić kwiaty. Na dniach zrobie oprysk na pleche.

    pozdro
     
    • Kocham to ! x 2
    • Lubie to x 1
  10. Z fartem!
     
  11. Łoś

    Łoś Tuptuś

    Ja bym tylko te półżywe liście obciął, bo marna z nich korzyść
     
  12. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Wywal te zolte liscie i pryskaj na pleche.
     
  13. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    Siemanko
    Zapodaje dzisiejsze fotki ze spota automatów.
    Wyglądają ok, leje im nawozy i co jakiś czas obetne kilka listków by odsłonić topy. Dziś dostały banana i oprysk na pleche.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    ↑ Glueberry OG - 65 dni

    [​IMG]
    ↑ Glueberry OG - 73 dni

    [​IMG]
    ↑ Punk Devil - 62 dni

    [​IMG]

    [​IMG]
    ↑ Punk Devil - 65 Dni

    [​IMG]



    A tu ścinka Diesel Auto (SpeedSeeds) 95 dni, z głównego spotu.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dolne topki zostawiłem by jeszcze doszły.
    Po trymowaniu tego co ściąłem wyszło 167g mokrego. Niestety zjebałem suszenie, wdała się plecha i musiałem część wyjebac :///

    a to wylazło mi ze środka łodygi
    [​IMG]

    pozdro
    myślę że niedługo wrzuce fotki sezonów ;)
     
    • Lubie to x 1
    Last edited: 09.08.2019
  14. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    siema. zapodaje świeże fotki z głównego spota (choć coś słabo jakościowo wyszły:/).
    wszystkie panienki mają 99 dni. wkońcu pada deszcz! przyda im się bo rośliny od razu lepiej wyglądają. tymbardziej ze był moment ze je przesuszyło i wygladały tak:

    [​IMG]

    [​IMG]


    pewnie niedługo zacznie się kwitnienie, fajnie by było jakby podciągły jeszcze troche do góry. puki co leje nawozy atami bio + canna bio veg + oprysk z pokrzywy. Purple Maroc x Hindu Kush ggs dostaje banana, kwitnie już ok 20 dni, więc to raczej nie sezon. prysłem go już raz topsinem.
    reszta Diesla fajnie szybko puchnie i dochodzi.

    [​IMG]

    [​IMG]
    ↑ Purple Maroc x Hindu Kush

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    ↑ Nothern Light

    [​IMG]

    [​IMG]
    ↑ Afghan Kush

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    ↑ Hindu Kush

    [​IMG]

    [​IMG]
    ↑ OG Kush

    [​IMG]
    ↑ Diesel Auto

    [​IMG]

    [​IMG]
    ↑ Dance World CBD

    [​IMG]

    [​IMG]
    ↑ Afghan Kush

    [​IMG]

    [​IMG]
    ↑ Passion #1

    [​IMG]

    [​IMG]
    ↑ Hindu Kush

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :peace:
     
  15. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    wiek 106 dni
    widoczne już preflowery, powoli przechodzą na flo
    dostaną jeszcze resztki nawozów na veg a potem banan, nawozy atami + może zamówie coś bio z canny na flo
    ojebałem reszte diesla, fajnie spuchł - 40 mokrego

    [​IMG]
    ↑ Purple Maroc x Hindu Kush - co jakiś czas obetne kilka listków, biały nalot to od topsina

    [​IMG]
    ↑ Nothern Light

    [​IMG]
    ↑ Afghan Kush

    [​IMG]
    ↑ Hindu Kush

    [​IMG]
    ↑ OG Kush

    [​IMG]
    ↑Afghan Kush

    [​IMG]
    ↑ Dance World CBD

    [​IMG]
    ↑ Passion #1

    [​IMG]
    ↑ Hindu Kush

    [​IMG]

    [​IMG]

    fotki ze spota automatów

    [​IMG]
    ↑ Glueberry OG - 84 dni

    [​IMG]
    ↑ Punk Devil - 73 dni

    [​IMG]
    ↑ Punk Devil - 76 dni

    [​IMG]
    ↑ Glueberry OG - 76 dni
     
    • Kocham to ! x 3
  16. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    wiek 116 dni

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ Purple Maroc x Hindu Kush, półauto

    [​IMG]

    ↑ Nothern Light

    [​IMG]

    ↑ Afghan Kush

    [​IMG]

    ↑ Hindu Kush

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ OG Kush

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ Dance World CBD

    [​IMG]

    ↑ Afghan Kush

    [​IMG]

    ↑ Passion #1

    [​IMG]

    ↑ Hindu Kush

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    • Lubie to x 3
  17. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    świeże fotki. wiek 133 dni

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ Purple Maroc x Hindu Kush

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ Nothern Light

    [​IMG]

    ↑ Afghan Kush

    [​IMG]

    ↑ Hindu Kush

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ OG Kush

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ Afghan Kush

    [​IMG]

    ↑ Dance World CBD, niestety to chyba nie dojdzie bo dopiero zabiera się za kwitnienie

    [​IMG]

    ↑ Passion #1

    [​IMG]

    [​IMG]

    ↑ Hindu Kush


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    • Lubie to x 1
  18. OG Kush wyglada kozacko
     
  19. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Uzywasz czegos na pleche?Ladne panny:)
     
  20. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    mam topsina, ale puki co jeszcze nie pryskalem sezonow. jedynie purple maroc x hindu kush dostal oprysk. zapomnialem napisac ze skosilem juz automaty. napisze ile z nich wyszlo po wysuszeniu
     
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...