Outdoor nr 2 - 2019 - Hindu Kush, OG Kush, Afghan Kush, Dance World CBD itd.

AlteGenieser 11.05.2019

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. [​IMG]

    Siema, pora zacząć fotorelację z sezonu outdor 2019. Będzie to moja druga uprawa. Tak jak w poprzednim sezonie, jak najbardziej organiczna, bez niepotrzebnej chemi.

    ODMIANY:
    Sezony:
    - Afghan Kush - SeedBay - x2
    - Hindu Kush - SensiSeeds - x2
    - OG Kush - RQS
    - Passion #1 - DP
    - Dance World CBD - RQS
    - Nothern Light x Nothern Light - SpeedSeeds
    - Purple Maroc x Hindu Kush - GGS

    Auto:
    - Diesel - SpeedSeeds
    - Glueberry OG - DP
    - Afghani #1 - SensiSeeds
    - Girl Scout Cookies x Green Crack - GGS

    SPOT:
    Mam 2 zeszłoroczne spoty. Jeden główny (foto u góry) gdzie będzie 9 sezonów + 1 auto. Drugi spot na automaty.
    Przygotowałem sobie super soil wg przepisu subcool, z drobnymi zmianami. Licze że pozwoli to osiagnąć nieco lepszy plon.
    Dołki ponad 30l już przygotowane, czekaja na planty.
    Spot chroniony przed zwierzyna ogrodzeniem z gałęzi + butelki z ropa. Na ślimaki granulat z Brosa.

    TRENING:
    Wszystkie sezony będę trenował LST, prócz jednego Hindu Kusha, który bedzie bez treningu, tak dla porównania.
    Automaty bez treningu. Mam zamiar robić w jakimś stopniu defoliacje, choć niewiem czy można to zaliczyc do trenigu.

    NAWOZY:

    Nie mam zamiaru przesadnie używać nawozów. Liczę, że ziemia spełni swoją rolę. Jeśli beda niedobory wtedy podleje czyms bio z Canny. Możliwe że na flo zapodam gnojówke z pokrzyw. Pod każdy plant oczywiscie mikoryza.
    W razie problemów ze insektami, bedzie oprysk Agricolle Spray, a w razie plechy - Topsin
    Mam też Asashi który bedę stosował przy przesadzeniu i w trakcie treningu.

    Z racji że dostałem pakiet nawozów bio Atami od sklepu FloraFauna. Przetestuje je na jednej roślinie - Afghan Kush.

    [​IMG]

    10 roślinek już wykiełkowanych. Kiełkowałem w wodzie ok 24h do momentu pekniecia i potem prosto do ziemi. Jedynie DanceWorld CBD wymagał precrushingu. Wszystkie wyszły z ziemi bez problemów. Aktualnie trzymam je pod lampą 2x40w cob i świece okolo 17h. Dałem im troche za mało ziemi wiec musiałem je przesadzic, bo korzenie sie rozrazstaja.

    Tak wyglądają aktualnie, po 6 dniach od wyjścia z ziemi.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Pozostałe 3 automaty bede kiełkował jak sezony bedą już ogarniete na spocie.

    Mam nadzieje że pogoda w tym roku dopisze, a ścinka będzie obfita:D
    Wszelkie porady, pytania mile widziane.
    Pozdro
     
    • Lubie to x 3
    • Kocham to ! x 1
  2. O widać,że to będzie fajna przejrzysta fotorealcja.

    Masz sporo miejsca na spocie,można poszaleć z sezonami i wyhodować potwory :D Powodzenia!!!
     
  3. Wydaje mi sie ze mam problem z wilgotnością w moim prowizorycznym boxie. Listki zrobiły sie jakby pomarszczone i zawinięte. Dałem generator pary, który podbił wilgotność do 50%.
    Fotka robiona 2-3 dni temu.
    [​IMG]

    Ogólnie planty troche stanęły po tym przesadzeniu, kilka nie chce ruszyc.
    W końcu przestało padać i pogoda się poprawia, jutro lub weekend mam zamiar wysadzic je na spota.
    peace
     
  4. normalne ze stoja po przesadzeniu :D
    bylo asahi popsikac
     
  5. Ja tej poprawy nie widzę... z dnia na dzień w prognozach tylko coraz więcej deszczu i burz.
     
  6. nie pryslem, bo balem sie ze za mlode. w ulotce zalecaja od wyksztalcenia drugiego poziomu lisci.
    jakieś rady jak to używać? bo mam to pierwszy raz. mozna zrobić więcej oprysków w ciagu kilku dni?

    nie wiem, u mnie nastepne dni >20st, dzisiaj nawet slonce poświeciło, weekend też raczej słoneczny, więc niema na co czekać, dzisaj wysadziłem planty na spot.

    tak wygladaja po 12 dniach

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    zastanawiam sie czy tego nie wyjebac, bo jakiś lichy i szkoda mi dołka... dam mu kilka dni, jesli nie ruszy zastapie go moze jakims automatem

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    popryskane asahi, obsypane snacol'em
    postawione butelki z ropą na sarny.
    podłem drugi raz nawozem (root c + growth c) afghana o którym wspominałem w pierwszym poście.
    teraz tylko liczyć na dobrą pogode;)
    peace
     
  7. TSW

    TSW Błyskotlwy

    teraz takie ceny ropy ze zapach przyciągnie grzybiarzy
     
    • HAHA XD x 1
  8. asahi to przeci stresowy jak bd ciachał je to mozesz psikać jak przesadzasz,jak ci sarna upierdoli topa :)
    to taka trafka dla trafki odstresowuje ja

    pogoda.to ty nie w PL bo w PL 4 dni burz WSZEDZIE maja byc :)
    z far..z slonkiem :D::rolnik:
     
    • Lubie to x 1
  9. maly apdejt ze spota - rośliny mają 22 dni
    3 planty do wyjebania - 2x hindu kush + nothern light. jakieś takie liście pozwijane poskrecane, karły. ktoś wie od czego? huyowo przesadzone czy brak wilgoci w boksie? a może coś innego?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    tego troche jeszcze zostawie ale chyba sie nie opamieta

    reszta jako tako rośnie, trochu się powyciagały przez te deszczowe dni

    [​IMG]

    [​IMG]
    na nawozach atami

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. Cherrissimo

    Cherrissimo Tuptuś

    Te co mają mutacje listowia przez które liście rogowacieją jak rosną to bym je zostawił. Nie będą miss piękności ale zakwitną i będzie z nich normalne palenie (przeważnie na flo liście już normalnieją). Jak stoją w miejscu (zrobiły się karłami) to bym wywalił i posiał nowe.
     
    • Lubie to x 1
  11. [​IMG]

    Wspominałem o spocie nr 2 gdzie mają być trzy automaty. Tak dla testu wysiałem je tydzień temu, bezpośrednio do gleby, po namoczeniu. Niestety nie wiele z nich zostało; jak na foto :/ Coś musiało je wdupić. Szkoda pestek ale nie co narzekać. Moczę kolejne 3 sztuki, tym razem standardowo podweguje pod lampą.

    Byłem obczaić na spocie nr 1; szału nie ma, dupy nie urywa. Rosną ale powoli, troche więcej tego słońca by się przydało ;p
    Mam tylko foto automata
    [​IMG]

    [​IMG]

    to mój pierwszy automat. po jakim czasie to zaczyna kwitnąć? bo nie długo będzie miesiąc życia, a wielkością nie grzeszy...

    a i jeszcze jedno pytanko, od ilu pięter można zaczynać lst na sezonach??
    peace :roluje:
     
  12. up
    rośliny mają równe 30 dni
    poszedł oprysk na insekty bo niektóre listki podgryzione
    myślę że na dniach będę zaczynał lst

    Purple Maroc x Hindu Kush
    [​IMG]

    Afghan Kush (na atami)
    [​IMG]

    Hindu Kush (może coś z niego będzie)
    [​IMG]

    OG Kush
    [​IMG]

    Diesel Auto
    [​IMG]

    Dance World CBD
    [​IMG]

    Afghan Kush
    [​IMG]

    Passion #1
    [​IMG]



    [​IMG]
     
    • Lubie to x 3
    • Kocham to ! x 1
  13. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Smialo mozesz zaczac naginac do gleby:)
     
  14. ja bym cial wszystko co nie auto :) po co sie jebac
     
    • Gowno ! x 1
  15. up
    planty zglebowane + asahi

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    A to dwa planty które chciałem usunać, ale jak widać ruszyły troche. Może coś z nich jednak bedzie i dam im szanse. automaty które miały być w ich miejsce wysadze na drugim spocie
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    • Lubie to x 2
    • Kocham to ! x 1
  16. siema pany!
    mały up choć ostatni raz na spocie byłem w zeszlym tygodniu, niestety nie mam za dużo fotek.
    pojawił się problem, który miałem w zeszłym sezonie, a mianowicie coś znowu wpierdala mi roślinki:///
    na szczęście narazie problem dotyczy tylko dwóch panienek HinduKusha i PurpleMarocxHinduKush (foto)

    [​IMG]

    jak widać nie są to pojedyńcze dziurki a prawie całe liście wyebane. nad pod liściami brak jakiś mszyc czy innego gówna. póki co rośliny zostały podlane gnojówka z pokrzyw, dostały oprysk na insekty i grubo dosypałem snacola. mam nadzieję że przy następnej wizycie będzie jeszcze co oglądać :D:

    jako że nie mam fotek ze spota to zapodam zdjecia moich automatów które obecnie wyglądają tak:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    od lewej 2 x Glueberry OG + 3 x Punk Devil
    pierwszy GB ma 15 dni miał zastój po wyjściu z ziemi ale wkońcu ruszył,
    kolejny GB i PD mają 8dni
    dwa ostatnie PD mają 5 dni

    powoli leje im nawozy z zestawu Atami które dostałem od sklepu FloraFauna
    niedługo mam zamiar wysadzić je na spot.

    :peace:
     
    • Lubie to x 1
  17. A bo robicie wszyscy to LST i potem byle gówno może wejść na te planty jak po schodach :P Nie jestem zwolennikiem tego treningu na oucie, zwłaszcza jeżeli dzieją się takie rzeczy... To jest zaproszenie dla ślimaków i innego tałatajstwa.
     
    • Lubie to x 3
  18. A bo robicie wszyscy to LST i potem byle gówno może wejść na te planty jak po schodach :P Nie jestem zwolennikiem tego treningu na oucie, zwłaszcza jeżeli dzieją się takie rzeczy... To jest zaproszenie dla ślimaków i innego tałatajstwa.
     
  19. Mozliwe, bo podjedzone po zglebowaniu. Poki co nie chce trenowac zadnym hst wiec co mi pozostaje...
     
  20. Cherrissimo

    Cherrissimo Tuptuś

    Nie wszyscy też mogą puścić rośliny 3m w górę dlatego chyba lepiej zrobić LST. Ja to robię dopiero od 4 poziomu i nie trzeba jej wcale ściągać do samej ziemi żeby był efekt.
     
    • Lubie to x 1
  21. Jak nie ma na plancie ślimaków to może być to sprawka gąsienicy.
     
    • Lubie to x 1
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...