1. Czy nowe forum Ci się podoba?

    Chętnie wysłuchamy Twoich uwag na temat funkcjonowania nowej odsłony forum. Zapraszamy do tego tematu aby podzielić się z nami swoimi wrażeniami.
    Dismiss Notice

Out 2013 Auto/Fem Ak47#1

Dyskusja w dziale fotorelacje Outdoor 2013 rozpoczęta przez SirStuff w dniu 21.05.2013

  1. SirStuff

    SirStuff Tuptuś

    1. 1.Pochodzenie i odmiany nasion:nasionko 1x Ak47 Automat/Feminizowany pochodzi cannabis.fr.pl od royal seeds!


    2. 2.Charakterystyka spota:spot jest bardzo nasłoneczniony ale nie moge wam pokazac zdjec bo duzo charakterystycznych żeczy tam jest


    3. 3.Planowane nawozy: Biohomus i plankton k


    4. 4.Planowany trening: planuje trening LST


    5. 5.Która to moja uprawa:To moja pierwsza uprawa:)


    6. 6.Jak często planuje robić update mojej fotorelacji: Na pewno raz w tygodniu, ale bede starał się częsciej :)



    Witam, po wykiełkowaniu 2 automatów feminizowanych AK47#1 byłem zmuszony wyjechać i zostawić kiełki na pastwę losu, po powrocie czyli 2 tygodnich poszedłem do pomidorków i przy bardzo złych warunkach jednemu udało sie przebić i wytrzymać w ciężkich warunkach, wiec zacząłem się nim dalej opiekować i czekam na dostawę kolejnych nasionek :)
    View attachment 5492 pierwszego dnia po powrocie:) View attachment 5493 Drugiego:)
    View attachment 5494 Trzeciego:)
    View attachment 5495 Czwartego:)​


    I teraz pytanie do was czy to nie bedzie karzeł? z Tego wzgledu ze 14 dni bez opieki dla automata to duzo w słabych warunkach.
    Jakie dać nawozy ?
    Cy 5 litrów wiadro starczy do zbiorów?

    Dzisiaj mają przyjść jeszcze 3 Amnezie Auto/Fem :szisza:
    Z góry dzieki za pomoc:) :Piwo:

    POMOŻECIE?

    Mały up!
    Szkoda ze wasz to nie interesuje..

    Ak dzień; niewiem jaki dokładnie po odnalezieniu okolo 8dni ;)
    Nawozy; pierwsze podlanie biohumusem
    View attachment 5752
     

    Attached Files:

  2. DRX

    DRX Weteran

    Witaj, mnie tam interesuje, po prostu nie zawsze mam czas by przejrzeć każdą fotorelacje, a jest ich troche - szczególnie teraz gdy sezon OUT się rozpoczął. Co do wiader, to 5l myślę że zamienił bym na 10 jeśli to ma być już do harvestu. Im większa pojemność donicy tym lepiej:) I niczym się nie przejmuj, zajrzyj do mnie na indoor - planty przez miesiąc jak cierpiały i stały w miejscu. Na szczęście udało mi się je wyleczyć. Konopie to bardzo silne rośliny, często potrafią sobie poradzić nawet w ekstremalnych warunkach. Nawozy - stosuj sam biohumus 100% dawki, nic więcej przez wegetacje. Coraz lepiej wygląda, jak sam widzisz powoli dochodzi do siebie;]
     
    SirStuff likes this.
  3. SirStuff

    SirStuff Tuptuś

    Dzięki mordeczko :) mam nadzieje że pogoda się poprawi to wystrzelą 3x Amnezia, Auto/Fem:) i też dołożę foty:)
     
  4. SirStuff

    SirStuff Tuptuś

    Attached Files:

  5. SkunSpecjal

    SkunSpecjal Wiedza nadprzyrodzona

    spokojnie mozesz juz walic pierwsze lst a co do wiadra 5l jak dla mnie to za mało ja daje 10l pod afa :)
     
    Lech likes this.
  6. SirStuff

    SirStuff Tuptuś

    Nikt nie odwiedza,nikt nie pomaga, ale dam UP'a.

    Podejżenia się sprawdziły roslinka będzie karłem przy 10cm zaczęła kwitnąć. Około 14 dzień po odnalezieniu.
    View attachment 6023
    View attachment 6024

    Czy dalej prowadzić lst?
    Lać już planton'a ?
    Jak myslicie za ile ;drzewo: ?
     

    Attached Files:

  7. Topek

    Topek Autorytet

    Jak już kwitnie to lej teko plantona k tylko połowę zalecanej dawki.
    Pokaż zdjęcia w całej okazałości.
    Ciężko określić ile do harvestu ...
     
  8. Breado

    Breado Wiedza nadprzyrodzona

    W 14 dni juz roslinka zaczyna puszczać włoski ??? Strasznie cos szybkio xD
     
  9. SirStuff

    SirStuff Tuptuś

    Przeczytaj od początku relacje, wtedy się dowiesz dlaczego tak niby szybko, a tak naprawde normalnie...
     
  10. Breado

    Breado Wiedza nadprzyrodzona

    Sorki nie odczytalem ze 14 dzien "Po odnalezieniu" :)

    Planktona mozesz lać jak pokazuje oznaki swojej płci, czyli ja bym podlał :)
     
  11. Slimok

    Slimok Błyskotlwy

    też teraz bede sie zabierac za ak auto ale 5x reg outi sorry ze przykleje sie pod temat ale mam pytanko i nie chce zakladac nowego temetu a mianowicie:

    1 Kiedy zacząć LST (ile partii lisci)
    2.czy wystarczy mi 60 litrów ziemi kupnej oczywiscie 5,5 -6,5 na all 5 w jednym wykopanym dołku
     
  12. wojtaszeek

    wojtaszeek Dyskutant

    lst zazwyczaj 4 - 6 partii lisci i jak przy lisciach pojawiaja sie odrosty to smialo mozna zaczynac

    ziemi powinno wystarczyc zwlaszcza ze pod automaty liczy sie 10 litrow plus ziemia ze spota ale lepiej sadz w osobnych dolkach aby im ciasno nie bylo
     
  13. SirStuff

    SirStuff Tuptuś

    Attached Files:

    Last edited: 18.06.2013
    howhigh:D likes this.
  14. SirStuff

    SirStuff Tuptuś

    Attached Files:

    Żwirek likes this.
  15. PLEGAL

    PLEGAL Kumaty

    Bardzo ładna roślinka :) Szybko rośnie ;p
     
  16. greenqueen

    greenqueen Tuptuś

    Ładny krzaczek ;) Szczęścia
     
  17. wojtaszeek

    wojtaszeek Dyskutant

    no ladna zielona gesta roslina powodzenia do konca a planktonem nie podlewasz bo plankton w mozu ryby zreja plantonem k lejesz pewnie :):P
     
  18. SirStuff

    SirStuff Tuptuś

    UP!

    Dziś oberwałem roślince moim zdaniem niepotrzebne liście które zabierały minerały i światełko topom :) po oberwaniu dostała oprysk Asahi sl przeciwstresowe i podlana 200% dawki plantona .
    Po wyrwaniu około 15 listków ;d
    View attachment 6896
    View attachment 6897
    View attachment 6898
    View attachment 6899
    View attachment 6900
    View attachment 6901
    Małe co nieco na delegacje;d
    View attachment 6902
    View attachment 6903

    Jak sądzicie długo jeszcze do ;drzewo: ??

    Podoba się? Postaw blanciora ;d
     

    Attached Files:

    Gazell, howhigh:D and MajorWeed like this.
  19. wojtaszeek

    wojtaszeek Dyskutant

    mam nadzieje ze nie wszystko zjarales na delegacji bo chyba bys musial las posadzic zeby ci wystarczalo

    bardzo ladnie kwitnie
     
  20. SirStuff

    SirStuff Tuptuś

    Attached Files:

    Magson and Crab like this.

nasiona marihuany, nasiona konopi