No Name - CFL 150W - Hydro shot 40 [0.16m2]

Dzordz 22.03.2018

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Dzordz

Dzordz Tuptuś

Witam serdecznie, chciałbym wam pokazać moja pierwsza uprawę. Dzisiaj dopiero wjechał box, więc dzisiaj publikuje. Niestety niasono nie wiadomego pochodzenia więc będzie niespodzianka. Kiełkowanie poszło mega szybko, 8h w wodzie po czym opadło na dno, i 12h na waciku. Ziemia zwykła 5,5-6,5ph z dodatkiem perlitu. Osprzęt:
    -cfl 150w dual
    -wentylator 100m3/h
    -filtr węglowy 75-100m3/h firmy can
    -nawilzacz powietrza 20ml/h (chyba nie da rady :/)
    -grow box hydro shot 40
    -wentylator mieszający (jakiś mały z pc xd)
    Przechodząc do sedna . Roślinka ma 13dzien. Została delikatnie polozna. Zakupiłem nawóz organiczny na weg , biogrow, firmy biobizz. Podałem 100ml roztworu 2ml/1l, czekam na reakcję :p wszelką konstruktywna krytyka mile widziana, jestem totalnym laikiem, wiem tyle co przeczytałem:)pozdro
    View attachment 169513
    View attachment 169514
    View attachment 169515
    View attachment 169516
    View attachment 169517

2. Dzordz

Dzordz Tuptuś

Help. Strasznie niska wilgotność 25%. Co mogę zrobić? Mam powwkladne mokre ręczniczki, nawilżacz jest ale bardzo słaby . Jakieś porady ?

3. Heniekzbagien

Heniekzbagien Użytkownik

Nie za mała ta doniczka? Z LST to bym się wstrzymał jeszcze. Napnij ten sznurek na którym wisi szmata bardziej i rozciągnij ją na całą szerokość ścianki, a koniec szmaty do pojemnika z wodą. Miałem podobny patent u siebie i dodatkowo, co zaglądałem do boxa, to polewałem szmatę od góry, żeby cała powierzchnia była mokra. CFL mi na tyle grzał, że miałem pod 70-80% wilgotności.
    I dawaj jakiś wiatr na roślinę - niech buduje łodygę jak trza!

4. benger

benger Kumaty

Rób opryski wodą
    Z tym Bio grow uwazaj, mówisz ze zwykła ziemia czy super tania i pewnie biedna w npk ale zawsze lepiej mniej dać niż za dużo
    Na flow narazie nic nie masz - a jaki nawóz kupisz, bloom ?