nn problemy z kwitnieniem pomocy

mirek_ns 04.02.2015

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Witam mam w boxie nn który ma już 33 dni około tygodnia temu pokazał na głównym szczycie kilka białych wloskow wiec zacząłem lac nawóz na flo planta vit w 1\2 zalecanej dawki. Zaczęły się problemy bo dwa dni temu główny szczyt za bardzo urósł i znalazł się pod zarowkami i włoski zbrazowialy wogule na innych szczytach tez jest bardzo mało włosków. Nie wiem co z nią robić czy jeszcze coś z tego będzie? Wstawiam zdjęcia ale są bardzo słabej jakości. [​IMG],[​IMG]
     
  2. logitech

    logitech Zagubiony

    Bedzie , tylko bliżej swiatla daj bo się wyciąga :) jakie światło stosujesz? żarówki w sensie :D
     
  3. 4x23 tornado i 2x13 osram bo minął już tydzień a te włoski to po 10 na szczyt
     
  4. TheSpecialOne

    TheSpecialOne Błyskotlwy

    12/12 ją trzymaj i delikatnie nawóz na flo
     
  5. logitech

    logitech Zagubiony

    Hm , powinno być dobrze bo oświetlenie w porządku , trzymaj ją tak jak napisał special i powinno być git :)
     
  6. Tylko ze ja ją trzymam 20\4 a jak pokazały się pierwsze włoski to było 24\0 a trzymam ja tak bo chociaż to nn to ktoś mi napisał ze sezony nie pokazują płci przed przełączeniem wiec co zrobić przełączyć ja na 12\12
     
  7. logitech

    logitech Zagubiony

    spróbować nie zaszkodzi , sezony potrzebują tak do kwitnienia 12/12 :p
     
    • Lubie to x 1
  8. No ale gdyby to nie był automat to by nie zaczęła chyba wogule kwitnac mógł by się ktoś jeszcze wypowiedzieć co najlepiej zrobić
     
  9. pokazujac wloski oznajmia ze jest gotowa na przestawienie anie ze kwienie plec a kwitnienie to nei to samo prawdopodobnie jest to sezon przestaw na 12 i zakwitnie tak mysle
     
  10. ZIELONA

    ZIELONA Autorytet Administrator

    Sprawdzasz PH w ogóle ?
    złe pH ziemi potrafi zablokować flow - skoro na FP 24/0 pokazała płec nie jest to sezon wiec nie warto brac tego pod uwagę - stawiam na za wysokie PH sprawdź jaki masz odczyn PH ziemi .
     
    • Lubie to x 1
  11. TheSpecialOne

    TheSpecialOne Błyskotlwy

    sorry pojeb...mi sie... <wodna> <wodna> <wodna> Trzymaj foto tak jak masz.Jak nie masz czym spr ph to przelej doniczke woda ok6,5ph i kup dolomit i podsyp.Powinno pomóc.Nawoz co drugie podlewanie
     
    • Lubie to x 1
  12. brylant

    brylant Zagubiony

    wloski potrafia wyjsc na wegu szczegolnie pofczas dlugiego wega (33 dni dlugi nie jest i jak na 33 dni to cos marnie idzie jakos wnsensie kolorow i wieljosci) wiec moze to byc sezon
    na nawoz na flo jest duzo za wczesnie. i nie co drugie podlanie a wtedy kiedy glodna czyli jak wytraca kolory (tak generalnie)
     
    • Lubie to x 1
  13. Zielona nie sprawdzałem ph ale ziemia była uniwersalna a cały czas podlewam oaza to co mogło spowodować zmianę ph. The specialone spróbuję tak zrobić z ta woda tylko ile jej wlać. Brylant ona po 2 tyg pokazała ze jest kobietą haha śmiesznie to brzmi wiec nie jest to sezon kolory takie były od początku a wielkość może dlatego że jej nie robiłem lst.
     
  14. Żwirek

    Żwirek Błyskotlwy

    woda oaza nie ma ph 6,5 wielokrotnie juz na forum był poruszany ten temat ph wód butelkowycgh zmienia się nieustatniue gdyż producent taką wode pobiera z kilku odwiertów niestety koniecznie zakup sobie ph tester czy to krople helliga czy elektroniczny
     
  15. Al Bundy

    Al Bundy Zagubiony

    Już chyba lepsza jest z Lidla woda Selgaros, czy jka to się tam nazywa. 6 litrowe butle mają po 1,69-1,79zł, a jak kupowałem przez 3 miechy, to nigdy ph nie miały wyższego niż 7. No, ale tak jak napisał Żwirek, biorą ją z wielu źródeł, więc pewnie co sklep, co miasto, to co innego może być. Trzeba mierzyć ph i kropka.
     
  16. ZIELONA

    ZIELONA Autorytet Administrator

    Nie zdarzyło mi się nigdy by sezon pokazał preflowery na 24/0 ale też mało sezonów miałam póki co pod sztucznym swiatłem za to wiem z własnego doświadczenia jak i obserwacji różnych FR nie tylko na tym forum że za wysokie PH ( powyzej 7 ) potrafi zatrzymać FLo na afach , po kolorkach rosliny i tego co kolega napisał i czym podlewał sugeruję za wysokie PH - co by to nie było sezon czy af PH trzeba by zmierzyc i odpowiednio skorygować no i cieszyć sie FLO :]
     
  17. mattiv

    mattiv Błyskotlwy

    jeśli to nn, słabe geny itp. to stres wynikajacy ze złego ph, mógł zainicjowac indukcje, poza tym mi to na jakąś przemysłówkę wygląda
     
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...