Moj pierwszy out ;}

Barszczykk420 08.06.2018

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Up
    Roslinki zaczynają pachniec powoli
    Dzis z recji ze byla deszczowa pogoda ostatni raz podsypalem im moczniku
    Ładnie rozrosly sie na boki jest od 4 do 8 odrostow mysle ze idzie dobrze
    Obciolem duze liscie ktore zaslanialy mniejsze odrosty duzo ich nie bylo max 2 na roslince stanie im sie cos z tego powodu?
    Czy one jeszcze podrosną na flo ?
    Pytanie co do tego liscia czy to normalne czy przypalilem jednak ?
    IMG_20180624_125956.jpg IMG_20180624_124328.jpg IMG_20180624_124301.jpg
    IMG_20180624_124239.jpg IMG_20180624_124231.jpg IMG_20180624_124223.jpg
     
  2. Maly up
    Dzis krzaczki dostaly dawke burzy kwiatow lyzeczka na 4 l wody
    Jutro pafy leca na spota
    Nie robilem zdjec bo nie zmnienilo sie za duzo pochmurno od niedzieli bardzo malo slonca dostają
     
  3. Mówi się że na flo roślina nie rośnie - ale rośnie ;D
    Dopóki nie wejdzie w zaawansowane flo gdzie topy już tylko puchną to roślina potrafi dwukrotnie zwiększyć swoje wymiary.
    Coś ci je zjada
     
  4. Wiem wlasnie wczoraj szukalem na forum czy to normalne ale okazuje sie ze podjada je cos :/ musze jakis oprysk kupic co pokecacie dobrego i taniego ?
     
  5. cokolwiek na owady, przedziorki i tym podobne chujostwa ;)
     
  6. Kitty Forman

    Kitty Forman Moderator Staff Member

    Karate Zeon na przykład. I nic się im nie stanie przez wycięte liście. Tylko najlepiej najpierw skubnąć po jednym, za dwa dni po drugim, za parę dni po dwa możesz, spokojnie żeby nie stresować roślinki. Poczytaj sobie o Defoliacji. Ale tych na oucie to lepiej za bardzo nie skubać :)
    I najlepiej paznokciami ciachać jak masz nie obgryzione ;) hehe.
    Pozdro.
     
  7. Siemaneczko;d
    Dawno mnie tu nie bylo teraz uly beda troche pozniej :/
    Czy moze ktos mi powiedziec co jest z tymi pafami ?
    Oba maja 3 tyg i jeden taki sredni a ten drugi to taki maly dostaly juz 2 razy biohumus z korka
    Dziewczyny dostaly juz 2 dawke burzy kwiatow i sobie rosna dzis dostaly 2.5 g na 2 l wody a ostatnio 2g na litr
    No to po co przedluzac daje zdjecia ;d:o IMG_20180712_202159.jpg IMG_20180712_202153.jpg IMG_20180712_202148.jpg IMG_20180712_202138.jpg IMG_20180712_202131.jpg IMG_20180712_202126.jpg Soreczka za chjjowe zdj spieszylem sie
     
    • Lubie to x 1
  8. Co tak cicho :/
    Daje upa
    Ogolnie to tak caly tydzien deszczowa pogoda
    Mialem jedną pania kolegi i dzis ją sciolem poniewaz plecha zaczela wchodzic 30% topow pleśń ! Krzaczek ten bedzie po WC wiec juz lezy w wodzie
    Jednemu wyzszemu pafofi chcialem zrobic fim ale wyszedl chyba toping (sami ocencie )
    Podsypalem im troche moczniku bo nie mam jak lac nawozu bo mokro
    Amnesie dostaly aby 2 razy nawoz ale idą w zaparte ;d
    Cos im trzeba jak myslicie ??
    Udzielac sie panowie i panie haha
    Kilka fotek ;) IMG_20180719_192519.jpg IMG_20180719_192415.jpg IMG_20180719_192407.jpg IMG_20180719_192358.jpg IMG_20180719_192116.jpg IMG_20180719_192110.jpg IMG_20180719_192104.jpg IMG_20180719_192100.jpg
     
  9. Dobrze idzie
     
  10. Siemano pan
    Siemano panowie
    Troche mnie nie bylo ale macie zdj
    2 tyg nie dostawaly nawozow
    Dajcie jakies porady co z nimi zrobic
    Ile im zostało i ile + - z tego wyjdzie 20180817_191225.jpg 20180817_191202.jpg 20180817_191210.jpg 20180817_191158.jpg 20180817_191117.jpg 20180817_191111.jpg 20180817_191136.jpg 20180817_191243.jpg 20180817_191230.jpg
     
    • Lubie to x 1
  11. Jutro albo po jutrze wstawie nowe zdjecia :D
     
  12. Tsubasa

    ZDJĘCIE MIESIĄCA

    Tsubasa Zagubiony

    Bardziej niewyraźnych zdjęć to się nie dało zrobić :D kokosow z tego nie będzie ale zawsze coś na ząb :D który to dzień tych autosow?
     
  13. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    A myslalem ze tylko moje w cholere glodne haha.Gdy bedziesz na spocie wywal te usychajace liscie,daj im cos do jedzenia I spryskaj na pleche,maja jeszcze ochote przytyc ale o glodzie ciezko im bedzie.Moim zdaniem mozesz jeszcze ze 2-3 tygodnie potrzymac,oczywiscie jesli widzisz w nich potencjal rozwojowy I brak plechy.
     
  14. Sprawa wygląda tak
    Panny dostały dziś dawkę pelargonu alga grow
    Usunąłem im większość uschnietych liści
    I pożegnaliśmy jedna z pani gdyż posiadała dużą ilość pieśni
    Jeden pół auto uschną ale w jego miejsce został posadzony sezon znajomego (ale farta mam każdy mnie obdarowuje;d)
    Więc po co przedłużać macie trochę lepsze foty
    Sezon IMG_20180819_182608_HDR.jpg IMG_20180819_182510_HDR.jpg
    akacz ;d IMG_20180819_182455_HDR.jpg IMG_20180819_182446_HDR.jpg
    No i moje ukochane amnesie IMG_20180819_182242_HDR.jpg
    IMG_20180819_182110_HDR.jpg

    IMG_20180819_182218_HDR.jpg IMG_20180819_182136_HDR.jpg No i jakieś zdjęcia topów
    IMG_20180819_182119_HDR.jpg IMG_20180819_182038_HDR.jpg
    IMG_20180819_182056_HDR.jpg Co o tym sądzicie?


    IMG_20180819_182337_HDR.jpg

    IMG_20180819_182257_HDR.jpg

    IMG_20180819_182231_HDR.jpg

    IMG_20180819_182029_HDR.jpg

    IMG_20180819_181948.jpg
     
  15. Zajebiste te amnesie oby Plecha ich nie zjadła:o
     
  16. Eleganckie :D
     
  17. Mam takie pytanie
    Ponieważ dziś troszkę popadało i martwię się o pleche na reszcie pań i jaki środek na pleśń polecacie?
     
  18. topsin
     
  19. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Barszczu! Jakies wiesci ze spota,czy juz z dymem poszlo?
     
  20. Więc tak panny idą z dymem nie wiem czy ja coś popsułem czy jak ale palenie nie jest za eleganckie w mocy jak i w smaku ale cóż jak się nie ma co się lubi to się pali to co się ma następny sezon poprowadzę lepiej z fartem8)
     
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...