Miejski Out by marcopolo-part:3

marcopolo 06.05.2019

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Old Crow

    Old Crow Guerrilla cultivation

    Lampa i to w dodatku ledowa ;). Olej miedzian tylko Topsin, Amistar i najnowszy super fajny Swich 62,5 wg.
     
    Last edited: 04.08.2019
  2. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Ja w tym roku zaopatrzylem sie w Teldor 500 sc,zobaczymy jak bedzie.Wczesniej uzywalem Fungus Fighter Plus I tez bylem zadowolony.
     
  3. Ale w jaki sposób to pryskać? Na kwiaty? Jedno pryśnięcie starczy oczywiście by dojść z każdej strony.
     
    • Lubie to x 1
  4. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Cala rosline,bardzo dolkadnie.
     
  5. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Tak maja ok.2m lub wiecej:)
     
    • Lubie to x 1
  6. Łoś

    Łoś Tuptuś

    Obfitych zapasów na zimę życzę do hibernacji :D
     
    • Lubie to x 1
  7. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Siema
    Wczoraj z nudow odwiedzilem zapomnianego spocika NN,sprawdzilem czy jakis pedal sie tam nie zadomowil,wszystko OK.
    Polecial oprysk na robale I troche kurzaka pod roslinki:)

    20190810_200239.jpg

    20190810_200302.jpg
     
    • Lubie to x 8
    • Kocham to ! x 1
  8. Ładny mi to zapomniany A wszystko leci jak ta lala :cojej:
     
    • Lubie to x 2
  9. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Zapomniany,bo po posadzeniu bylem tam tylko raz,rosna tam same NN wiec wszystko zrobione na odpierdziel:)
     
    • Lubie to x 2
  10. A lecą jak byś tam był przynajmniej raz w tygodniu :D pozdro
     
  11. hehe elegancko lecisz, te zapomniane ładniejsze niż nie jeden ma hehe fachowa robota ziomek powodzenia do końca :bongo:
     
    • Lubie to x 1
  12. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    CD podpierania:)
    Oprysk na pleche I robale.

    20190812_182902.jpg

    20190812_182845.jpg

    20190812_182841.jpg
     
    • Lubie to x 3
    • Kocham to ! x 1
  13. fajen bedzie czym handlowac :D
     
  14. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    To na wlasne potrzeby:)
     
    • HAHA XD x 1
  15. ten co 4 haektary sadzil tyz tak mowil :D
     
    • HAHA XD x 2
  16. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Siema:)
    Powoli kosimy.

    20190817_091747.jpg

    20190817_093015.jpg

    20190818_174243.jpg
     
    • Kocham to ! x 3
    • Lubie to x 2
  17. to taki wstepny tym ???
     
  18. Nie za wczesno trochu?
     
  19. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Nie ,to co gotowe leci pod nozyczki.
    Spokojnie bedzie poprawione:)
     
  20. ja tak robie ze wstepny ,susze i dopieszczam ofc zalezy od ilosci i poziomu woni rozchodacej się w przestrzeni,no i od wczesniej wymienionej przestrzeni :D
     
  21. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Pare fotek,cos sie suszy reszta rosnie:)

    20190827_113729.jpg

    20190827_113742.jpg

    20190826_171153.jpg

    20190826_171200.jpg

    20190826_171204.jpg

    20190826_171214.jpg
     
    • Lubie to x 4
    • Kocham to ! x 4
    • WOW ! x 1
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...