metraz nie znany , watty nie znane ,odmiany znane ale za duzo zeby zmiescily sie w tytule hehe

uho667 05.02.2018

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. uho667

    uho667 Moderator Staff Member

    razem jest 600+ 630 watt 1230 na 4,5 m2 narazie nie ma nic
    jest t5 96 watt

    tak moze byc jak poprzedni grow z ledami lub innaczej

    ledy

    cob z monochromatycznymi ,

    2 x cob 300 watt (na jednym radiatorze 210 cm x 7 cm x 3,5 cm)
    mono 3 x - 102 diody 3 x 210 6 band cree zimna ciepla neutralna ,niebieska czerwona i photo red chuj wie ile jakich wazne ze swieca ha


    razem jest 600+ 630 watt 1230 na 4,5 m2

    wentylator na wyciag rvk 666m3 6 inch air system

    filtr rhino pro 6 inch 500 m3

    a co bedzie tak naprawde dowiem sie jak wyrusze he

    odmianki automatyczne


    1 x critical 2.0 -dinafem
    1 x uk cheese auto - hso
    1 x critikal jack auto -dinafem
    2 x amnesia auto -gnome seeds
    1 x nothen light -gnome seeds
    1 x lemon haze auto -gnome seeds
    3 x diesel auto - gnome seeds
    1 x critikal auto - gnome seeds

    sezony

    3 x ww x ak 47 - gnome seeds
    3 x strawberry - gnome seeds
    2 x big kush - dinafem
    1 x ak47 - gnome seeds
    2 x c99 - gnome seeds
    2 x mango sapphire -hso
    1 x critkal kush - gnome seeds
    1 x old dirty bike -karma
    1 x josh d - karma
    1 x IX guava -top dawg genethick

    wiec tak

    kielkowalem dwa razy ciagle zmieniajac zdanie na temat ilosci pestek, mialo byc 12 pozniej 24 a mam 29 he

    kielki do ziemi poszly pierwsze kolo 12 dni temu niepamietam dokladnie ,bo serio nie wiedzialem czy je zjem czy wyrzuce .

    1 rzut poszedl do kubeczkow 100 ml na kilka dni od 4 -5 dni maja 350 ml -500 ml moze

    drugi rzut podobna sprawa opoznione z 5-6 dni do poprzednich i tak samo dzisiaj dostaly dopiero doniczki 350-500 ml

    pod korzonki do przesadzenia poszly nawozy od biotabs mycotrex i zalane bactexem z cieplo letnia woda

    nie wiem jakie beda jeszcze doniczki ,nie wiem jaki system wam zaprezentowac ,nie wiem nic hehe

    mam ochote zrobic cos na biotabsach ,ale mam tez pelen zestaw nawozow aj mam kilka pelnych zestawow ale no jeden nazywa sie shogun i jest

    zakupiony do cocosu , mam tez kokos mam perlit oraz keramzyt mam ziemie biobzza light mix do tego mam autopot system xl na 12 doniczek

    ze zbiornikiem 220 l oraz napowietrzaniem korzeni airdome

    i tak sbie pisze co mam nie chodzi ze sie chwale ,ale czasem ciezko mi wybrac to co chce zrobic zwlaszcza ze mam automaty i sezony bo w czasie

    sadzenia autosow chce wegowac sezonowe i pozniej je zajebac na 12/12 po scieciu automatow hehe


    i co tu kurwa robic co koledzy moze ktos mi powie co chcialby zobaczyc ? ,jestem nawet przygotowany na hydro z calym zestawem ale zima jest

    jeszcze duzo wody na to idzie te wymiany to chyba nastepnym razem zrobie

    dawno nie sadzilem juz prawie pol roku a kupilem zestaw do bho close loop i co kurwa nie wiem co chce a wy co byscie chcieli ?

    znowu hydro nie ma smaku dla milosnika jak ja wiec chyba znowu gleba lub mieszanki z kokosem he

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    --- Dodano ---

    ps

    bandy narazie nie wchod mi tu z twoimi butami ok ,jak dowiem sie co chce to updejtuje wszystko wpierw musze skonczyc robic jedna magiczna stuczke hehe

    --- Dodano ---

    ps

    bandy narazie nie wchod mi tu z twoimi butami ok ,jak dowiem sie co chce to updejtuje wszystko wpierw musze skonczyc robic jedna magiczna stuczke hehe
     
    • Lubie to x 22
  2. pozytyw

    pozytyw Użytkownik

    sory zrozumiałem melanż nieznany , dobrze lecisz zapowiada sie ciekawie !
     
    • Lubie to x 2
  3. Wolf

    Wolf Tuptuś

    Niezła armia się szykuje :D jestem ciekaw tych Twoich ledow - mam małe plany na przyszłość :) a wiec zasiadam ;) powodzenia
     
    • Lubie to x 1
  4. benger

    benger Użytkownik

    No skoro masz bio tabsy i autopot system xl na 12 doniczek to czemu by nie :D
    Będę zaglądał :)
    Na zachętę jpg :D
     
    • Lubie to x 3
  5. Natasz

    Natasz Gość

    Grubo z fartem będę kukal
     
    • Lubie to x 1
  6. Al Bundy

    Al Bundy Zagubiony

    Uho niepoprawny, jak zwykle pod prąd - dajesz zły przykład organizacyjny, no ale najlepszy growerski :d
    Nic nie poprawiam (póki co), nic nie edytuję (póki co) - ogarnij co tam masz i doprowadź tytuł i pierwszy
    post do jako takiego porządku ;f A na samą fotorelację to i ja oczywiście czekam niecierpliwie, he, he, he.
     
    • Lubie to x 1
  7. mikołaj

    mikołaj Gość

    Powiem ze sprzet to masz mistrzowski :d Ciekawe jak wielkie sezony urosna zanim zetniesz automaty, robiles juz taki myk? Tyle sezonow wegowac az dojda automaty to moze byc ciasno tak mi sie wydaje... Co do tego palenia z hydro to musiales slaby material miec bo uprawa hydro to raczej wypierdala leb w kosmos jak jest dobrze prowadzona, ale ja amator jestem bez doawiadczenia i tylko pisze co gdzies slyszalem. Pozdro i chcialbym zobaczyc doswiadczenie weterana tematu :elo:
     
  8. uho667

    uho667 Moderator Staff Member

    hehe czy jaranko hydro kokos czy ziemia mineral czy organic nie ma roznicy w mocy ,moc jest zalezna od genetyki ,moze jedynie na ktoryms medium isc grow szybciej bo wiadomo przysfajanie jedzonka w kazdym podlozu jest rozne ,ale ja nie napisalem ze jest slabe tylko nie smaczne ,
    a czy jest smaczne czy nie to trzeba raz w zyciu sprobowac dobrze zrobionego organicka bez tytonu z dobrego sprzetu wtedy wiemy o czym mowimy

    ja tam troszke liznalem tematu skromnie mowiac pozdrawiam
     
    • Lubie to x 2
  9. Al Bundy

    Al Bundy Zagubiony

    Uho ma słaby materiał i słabego skill'a, bo sam po prostu jest słaby, ale trzymajmy kciuki,
    może uda mu się tym razem w końcu zebrać cokolwiek z tych jego badyli ;f Uho, nie wstydź
    się prosić o pomoc bardziej doświadczonych kolegów haha Pozdro druhu, każdy kiedyś zaczynał.
     
    • Lubie to x 9
  10. Ja chce autopoty obczaić u ciebie z BT - przekonaj mnie że warto :D
     
    • Lubie to x 2
  11. uho667

    uho667 Moderator Staff Member

    jak wozilem moje zbiory do hiszpani zeby dac sprobowac producentom nasion co im wychodzi to jak ich ujebalem to raz musialem z ich klijentami siedziec i rozmawiac bo typek wyjebal kopyta ale tak to prawda ciagle sie ucze ,slucham madrzejszych i staram sie byc cierpliwy hehe ah ten niepokorny uszatek hehe
     
    • Lubie to x 3
  12. Tsubasa

    Tsubasa Zagubiony

    Ucho jakby co to ja też służę radą :D wal śmiało jak będziesz miał jakiś problem haha
     
    • Lubie to x 3
  13. mikołaj

    mikołaj Gość

    Wiadomo ze genetyka najwazniejsza :) Trzeba tez miec reke i sprzet zeby wyciagnac z ziarna zajebisty temat. W przyszlosci bede robil hydropanic oraganiczne na akwarium z rybkami, ale to jeszcze zejdzie sie troche czasu.
     
    • Lubie to x 1
  14. stary rowerzysta

    stary rowerzysta Użytkownik

    no i gitarka mam nadzieje ze tu tez odjebiesz grow of the year :d obczajam jak zawsze pzdr
     
  15. mr.nikt

    mr.nikt Tuptuś

    Takie się teraz ciężkie czasy na forum zrobiły , że strach pisać cokolwiek .
    Powiem tylko cichutko na uszko w nocy AL e tylko w nocy zajrzę jak nikt nie będzie patrzeć .
    Administrantów boje strach przed nimi mnie obleciał .AL e strach ma wielkie óóczy AL e tylko wielkie óóczy ma ten strach .
    Z miłą przyjemnością po patrze i ja.
     
  16. uho667

    uho667 Moderator Staff Member

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

     
    • Lubie to x 10
    Last edited by a moderator: 16.02.2018
  17. Mroczny

    Mroczny Zagubiony

    Toż to większe od mojego pokoju mieszkalnego.Powodzenia w uprawie.Będę śledził z zaciekawieniem.
     
  18. Ryjek

    Ryjek Użytkownik

    Fajnie, że wystartowałeś :)
    dobrej fazy z uprawy :)
     
  19. szfagier

    szfagier Kumaty

    Siendne se i zobacze co tu się bedzie działo;f wiem że na pewno bedzie ciekawie:piwo:
     
  20. uho667

    uho667 Moderator Staff Member

    najstarsze maja chyba 26 dni najmlodsze 19


    automaty doniczki 15 l kokos profesional canna coco +, biotabs pelen zestaw

    sezony auto pot 15 l xl , 6 pierwszych sztuk canna profesional coco + ,biotabs pelen zestaw

    auto pot 15 l xl 6 nastepnych sztuk ,biobizz ziemia + biotabs pelen zestaw

    ostatnie 4 sezony doniczka 18 l stara ziemia z dolu plus nowa podsypana z gory biobizz light mix nawozy z butli




    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    • Lubie to x 12
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...