Master Kush White Label problem z niedoborem czy przenawożenie ?

Biertek 09.07.2018

?

POmocy

1. Prosze o szybka pomoc

1 vote(s)
    100.0%
  2. prosze o szyba pomoc

0 vote(s)
    0.0%
  3. Niedobory ?

0 vote(s)
    0.0%
  4. Przenawożenie

0 vote(s)
    0.0%
Multiple votes are allowed.
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Problem jest następujący : 2x master kush od white label gleba to compo sana obecne ph 6,8 podlewam woda ph 6 tydzień temu podlana woda + planton K 1 g na 1,5 l codziennie oprysk z wody + płynne co2 rano i wieczorem efekt soczewki wykluczam. liście zaczynają żółknąc na krawędziach pojawiły się plamki przepalone w dolnej części rośliny. liście lekko zwijają się do środka co może być tego powodem ? przenawożenie czy odwrotnie niedobory ? co mogę z tym zrobić ? Jestem totalnym laikiem w temacie.
    1. Rodzaj oświetlenia (hps, świetlówki, nateżenia światla) - Szklarnia
    2. Klon czy Nasiona- Nasionko Master Kush White Label
    3. Rodzaj podłoża, jaki soil mix, ph gleby - Compo sana do pomidorów ph 6,8
    4. Czestotliwość podlewania - raz - dwa w tyg , codziennie rano i wieczorem oprysk z wody i płynne co2 ph 6
    5. Wentylacja - otwarte drzwi
    6. Rodzaj użytego nawozu (chemiczny czu organiczny), dawki nawozów - 1 raz planton k 1 g na 1,5 l wody, codzienny oprysk rano i wieczorem woda+ co2
    7. Długość życia rośliny - 2-3 miesiące
    8. Temperatura (w fazie ciemnej i jasnej) - upalne lato w Nl i cieple noce w szklarni ;)

Last edited: 09.07.2018
  2. marcopolo

marcopolo Moderator Staff Member

Skoro jestes pewien o PH,byc moze ze deficit wapnia I magnezu,co jest bardzo dziwne poniewaz uprawiasz pod naturalnym 'swiatelkiem'.Mimo wszystko sprawdzilbym jeszcze raz poziom PH.

• Lubie to x 1
  3. ZIELONA

ZIELONA Autorytet Administrator