Malana Bomb af / 0.36m2 /150w-200w LED COB+PP

LastNinja 17.11.2018

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Siemaneczko! Ooo man niezły kalafior hehe życzę topów równie zbitych he! :D piona
     
  2. LastNinja

    LastNinja hidden in the shadow


    Elo elo .
    Sory za brak upa ale świnta itd i też za wiela się nie dzieje więc i pisać nie ma co.
    Tydzień 6 . woda + bloom 200% ale chyba zwiększędawkę bo liście bledną.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    • Lubie to x 6
  3. Idzie jak burza ale :) coś mi sie zdaje ze nie wykorzystujesz wysokości namiotu, robisz rośliny w takie bombki nie to żebym sie czepiał, Twoje rośliny Twoje jaranko ale ja bym im dał więcej swobody, takie moje trzy grosze. Pzdr.
     
    • Lubie to x 2
  4. pozytyw

    pozytyw Użytkownik

    no ladnie elegancki grow, bombki klomby itp ;) wlasnie mozesz je do gory puscic troszke, i fryzjer , pozdro , pomyslnosci
     
    • Lubie to x 1
  5. LastNinja

    LastNinja hidden in the shadow

    ELO.



    Leci jakoś 8 tydzień i ciąąąąąąąąąągnie się niemiłosiernie.

    Lanrete, jest ok 30 cm od lamp a to optimum a on jeszcze i tak urośnie bo nie doginam już od kilku tygodni , namiot mam większy ale nie chcę go stawiać bo zacznie kłuć w oko moją panią a tego nie chcemy :).
    fryzjer poszedł w sumie to idzie co parę dni. chyba zaczynam przegrywać walkę z niedoborami więc zwiększę dawkę bloom'a i top maxa do 200% może 300 ale nie wiem czy jest sens, na dniach dojedzie miernik ph ale to raczej jest ok bo jeszcze niedawno kropelkami mierzyłem i było ok. generalnie jestem zadowolony bo think diferent którego czasem pokazałem wyglądał na tym etapie identycznie więc czekamy :)
    Przepraszam za jakość części fotek ale telefon ma już dosyć , i tak się zastanawiam czy w pojemnikach 3 litry szybciej by poszło z preflowerami????

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    • Lubie to x 8
  6. Jeśli ninja uważa że jest ok to nie śmie twierdzić inaczej, zapomnijmy o tym co pisałem, nie ma co denerwować niepotrzebnie Pani one zawsze mają racje a roślina wygląda elegancko.
     
    • Lubie to x 1
  7. Heniekzbagien

    Heniekzbagien Zagubiony

    A zmierz sobie wodę z podstawki jak się przeleje. Nawet kropelkowym. Lejesz im na zmiane z wodą czy za każdym razem z nawozami?
    I zamiast lać tyle blooma to może dodaj im troche growa, który ma azotu więcej niż bloom. Top max to nie wiem czy jest sens zwiększać bo to to nie ma npk chyba w ogóle w składzie tylko same cukry jak dobrze pamiętam.
     
    • Lubie to x 1
  8. benger

    benger Użytkownik

    Czemu nie golisz dołów, lubisz trymować popcorn :D ?
    A te stare liście to przypadkiem nie są doskonałym miejscem dla ognisk pleśni hehe
     
    • Lubie to x 1
  9. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Az lapki mnie swedza aby tam fryzjera zrobic,za gesto,duzo martwych lisci na dole.Pomysl ,tak jak kolega 'benger' pisze nad pogoleniem dolow.
    PS.Ladny ,skubany :)
     
    • Lubie to x 2
  10. LastNinja

    LastNinja hidden in the shadow

    Dzieki za porady. Ogoliłem wszystko do ok 10 cm i wyciąłem wszystkie mizerniejsze odrosty wyżej. Poprawiłem też lst bo się miejsce zrobiło, nadłamał się jeden duży odrost ale nic mu nie będzie . Zamiast pakowania blooma dałem fishmixa bo miałem jeszcze trochę. Heniek ph niedawno było ok teraz nie mam kropelek bo się w końcu skończyły ;) a na dniach wypłata to kupie jakis lepszy miernik. Fotek już nie miałem mocy robić jutro zrobię.
    Elo
     
  11. ale dzordz dablju busz :o
     
    • Lubie to x 1
  12. LastNinja

    LastNinja hidden in the shadow

    eloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo





    obiecane foty po fryzjerze. Ostatnie podrygi aparatu

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    obiecany bubble gum o tydzień młodszy .


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    No i wszystkie razem jako bonus .

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    • Lubie to x 4
  13. Upierdliwy jestem z natury :) dlatego też powiem że słaby ten fryzjer, moc duża to Panny więcej testosteronu mają i kudłate obficie jeszcze na mój gust. Ale Ninja robi se co uważa za stosowne.
     
    • Lubie to x 1
  14. LastNinja

    LastNinja hidden in the shadow

    Lanrete wiem , generalnie pierwszy raz takie krzuny porosły , trza więcej ogolić , jutro zrobię akcje fryzjer vol.2 .
    Pozdro
     
  15. Fajnie zrobiony LST, ładnie to wszystko uformowane. Odsrosty równiutkie, życzę dużych plonów, na co się zapowiada :) Tylko za każdym razem jak wrzucasz fotki jakaś taka zmarnowana ta roślinka, liście oklapnięte. Jakby miała za sucho, ale widać, że ziemia mokra. Ten młodszy wygląda zdrowiej. Wie ktoś jaka jest przyczyna?
     
    • Lubie to x 1
  16. LastNinja

    LastNinja hidden in the shadow

    Galnik dzięx za dobre słowo. Generalnie wydaje mi się że na początku nie dopilnowałem azotu a potem to już poleciało + w okolicy świąt musiałem go zostawić na 4 dni a to dużo bez podlewania na tym etapie i może dla tego taki mizerny , też on od początku miał takie "satiwowe" cienkie długie listki , ale żeby nie było że to ja zjebałem jest to mój pierwszy grow od poczatku na nowej lampie i w szoku jestem ile jedzą , następne są już na tabsach.
     
  17. LastNinja

    LastNinja hidden in the shadow

    Elo.
    Fota na szybko , malana jest z prawej strony. Co dwa dni fryzjer +1.5 litra wody z bio bizem. Plantphotonic trochę wypaczył kolory
    [​IMG]
     
    • Lubie to x 4
  18. v3nom

    v3nom Użytkownik

    Czemu tniesz co dwa dni zamiast raz a porządnie ?
    oszczędź im stresu tylko ciachnij zbędne listowie jednym jebnięciem i po problemie
     
    • Lubie to x 1
  19. LastNinja

    LastNinja hidden in the shadow

    V3nom masz rację. Następne już będą golone na raz. W tym przypadku trochę się bałem bo to pierwszy taki krzun i pierwszy raz tak radykalnie goliłem doły , wiem że mogło być lepiej ale obiecuję poprawę. I gdzieś kiedyś wyczytałem żeby nie ciąć więcej niż 15% odrostów i liści na jedno podejście.
     
  20. Zajebiście to wygląda. Dużych plonów życzę i oby się małe też w przyszłości tak fajnie uformowały po LST. Powodzenia :)
     
    • Lubie to x 1
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...