1. Czy nowe forum Ci się podoba?

    Chętnie wysłuchamy Twoich uwag na temat funkcjonowania nowej odsłony forum. Zapraszamy do tego tematu aby podzielić się z nami swoimi wrażeniami.
    Dismiss Notice

LST na automatach

Dyskusja w dziale Trening rozpoczęta przez maladama w dniu 23.04.2013

Tagi:
  1. maladama

    maladama Wiedza nadprzyrodzona

    wlasnie zaczynam moj nowy projekt, fotek nie bedzie bo box stoi na innym kwadracie.

    Wybor padl na automaty.

    czy jest ktos z Was kto nie trenowal automatow?? czy moze ktos z was robil doswiadczenie i jednego trenowal jednego nie, dla porownania np. plonu??

    LST na automatach robi sie kiedy?? najlepiej jak jest 5 pieter?? LST nie opoznia nic na automatach, tak??

    aha dodam jeszcze ze troche sie boje tego LST bo na nAF troche mi opoznil, w prownaniu do toppingu to bardzo opozniony w rozwoju. No ale przeciez automat witnie kiedy mu sie zachce wiec chyba moje obawy sa niepotrzebne :)
     
    Last edited: 23.04.2013
  2. thc-bit-rym

    thc-bit-rym Forumowy guru

    siemasz, ja akurat nie miałem jeszcze okazji hodować automatów, ale przygotowując się do następnego projektu, który zacznę jak tylko zetnę aktualnie to co mam w boxie dużo czytam i oglądam sporo fotorelacji.
    moim zdaniem trening zawsze jest czymś dobrym, dla ilości plonu.
    Dzięki LST roślina wytworzy więcej stożków wzrostu a co za tym idzie więcej plonu.
    Czy opóźni to wzrost? zapewne tak, bo taka jest istota treningu, że zatrzymuje się główny szczyt, aby roślina mogła wytworzyć nowy
    Co do LST to ja bym się nie bał bo jak sama nazwa wskazuje to lekki stres dla rośliny, chodź muszę przyznać że w moim wypadku lepiej poszły te planty na których robiłem HST, podobnie jak w Twoim przypadku z toppingiem.
    Ogólnie uważam koleżanko, że dobry trening to podstawa podobnie jak dobry nawóz.
    Ciekaw jestem Twojego następnego projektu - dawaj fotorelację
    Pozdro dla Ciebie
    5
     
  3. EveJLB

    EveJLB Wiedza nadprzyrodzona

    Moim zdaniem afy od pełnosezonówek różnią się mniejsza ilością plonu oraz wzrostem i czasem ścinki więc lst jak najbardziej dozwolone ;)
     
  4. Lst na auto. Oczywiście że tak ja bez treningu na auto nawet bym się za to nie zabierał bo auto tyle samo kosztują plony mniejsze i kopnięcie słabsze dawaj ten lst i się nic nie bój bo bez treningu to z niektórych krzaków tyle plonu wychodzi że na palcach można policzyć.
    Pozdro :)
     
  5. roben

    roben Błyskotlwy

    Ja własnie niedawno zakończyłem hodowlę 2 automatów . Na jednym robiłem LST dla porównania i powiem ci że napewno się opłaca. Roślinka rzeczywiście mi troszke zwolniła, ale w porównianiu do tej drugiej to ta miała w cholerę więcej odrostów, rozgałęzień, dosłownie busz mi wyrósł z tej doniczki ;d. Przełożyło się to oczywiście in plus na plon , więc moim zdaniem zdecydowanie opłaca się robić LST również na automatach.
     
  6. Kałach94

    Kałach94 Inspiracja

    co ty pierdzielisz że kopnięcie słabsze... boże święty.. skąd wy te info bierzecie? ;|
     
  7. guruganja

    guruganja Inspiracja

    podlaczam sie do wypowiedzi kranulca , moj super critical af byl tak mocny jak jacek herer dlatego go znowu mam , a co do LST to na af najbardziej sie to oplaca , zajzyj do mojej zakonczonej relki to zobaczysz ile szczytow bylo , moze nie imponujace bo za duzo kombinowalem ale na jednej 14 na drugiej 16 szczytow mialem , tak ze LST jak najbardziej polecam . Opoznienie spowodowane LST bylo niewielkie biorac tez moje bledy pod uwage 1 sciolem po 8 tygodniach czyli tydzien po terminie producenta a tydzien to moze byc tolerancja marketingowa , oczywiscie moglem z tydzien poczekac , ale mialem juz dosyc palenia skurwialego haszu z henna i sciolem je > Kumple po zaaplikowaniu 1 wiaderka nie chcieli wiecej czyli wyszedl wymiatacz . Jeszcze jedno ostatnio zaczolem w 15 dniu , teraz w 12 i musze stwierdzic ze w 15 dniu bylo lepiej , z fartem kolego , pomoglem postaw cos do palenia hehe
     
    Last edited: 09.06.2013
    qylie likes this.

nasiona marihuany, nasiona konopi