1. Archiwum starego Forum jest dostępne pod adresem: forum2.nasionakonopi.pl
    Dismiss Notice

Ledy do growboxa

Dyskusja w dziale Warsztat - dział techniczny rozpoczęta przez Wariacik w dniu 18.10.2018

1. Witam.

Jestem zieloniutki(jak wiadomo co) w temaciku. Chce złozyc boxa 40x60x70 pod low ridera ak47 i nie wiem jakie ledy wybrac. Szperałem troche, ale chyba cos nie wyszlo więc pytam tutaj. Czy taka lampa led da rade przy dwóch roslinkach?
    https://ajzu.pl/oswietlenie-led/1111-zarowka-led-grow-18w-boost-dual.html

Ewentualnie jakies boczne jeszcze doświetlające dodac. Fajnie by bylo jak zmiesciloby sie to w okolicach 3 stoweczek.

Z górki dziena :)​

2. GoHan

GoHan Moderator Moderator

3. LubięPaczać

LubięPaczać Dyskutant

Przy 40x60 upchasz 2-3

4. 2515

2515 Forumowy guru

5. LubięPaczać

LubięPaczać Dyskutant

Serio pytasz czy na 0.5m2 wystarczy ci 3200 lumenów?
    Albo zrobiłeś "literówkę" i chciałeś zapytać czy 20 takich świetlówek jest ok?

6. LubięPaczać

LubięPaczać Dyskutant

@Wariacik a ten led co podałeś to jest warty góra 5zł.
    GoHan podrzucił ci chyba najlepszy sprzęt na tą chwilę do takich projektów

7. Oks, dziena za odpowiedz. Zastanowie sie jeszcze nad moca 150W czy 100W bo chce podciac koszty. Wiem ze to ledy ale i tak na rachunku bedzie roznica, a nie moge sobie na to pozwolic ;)

8. LubięPaczać

LubięPaczać Dyskutant

nieznaczna. 100zł w 3 miesiące przy fp 18/6 przy założeniu około 70gr za kilowat

9. 2515

2515 Forumowy guru

Chciałem tylko dowiedzieć się czy świetlówki też będą dobre.
    Tak jak najbardziej poważnie się pytam ale, nie napisałem że ta uprawa nie będzie na całej powierzchni, może jeden krzak będzie rósł pod tym... reszta miejsca będzie przeznaczona na coś zupełnie innego.

10. LubięPaczać

LubięPaczać Dyskutant