1. Archiwum starego Forum jest dostępne pod adresem: forum2.nasionakonopi.pl
    Dismiss Notice

KTO PIERWSZY TEN LEPSZY - 5 Edycja 2018

Dyskusja w dziale Zakończone konkursy rozpoczęta przez ZIELONA w dniu 19.03.2018

  1. chce wygrac pestki bo pestki słodko wyglądają
     
  2. Anakonda373*

    Anakonda373* Tuptuś

    chce wygrac pestki bo ziolo sie konczy hehe
     
  3. KozaSPolski

    KozaSPolski Autorytet

    Chcę wygrać pestki bo inaczej założę multi-konto i wygram na pewno. ;d
     
  4. koza twoje podejscie on +
    tylko ip sie bd zgadzac :)
    graty wygranej której w zyciu nie dostaniecie
     
    KozaSPolski likes this.
  5. ZIELONA

    ZIELONA Administrator Administrator

    Wczoraj wygrał
    Anakonda373*

    Gratulujemy !
    Dziś ostatni dzień konkursu - powodzenia
     
  6. QrczaK

    QrczaK Tuptuś

    Chcę wygrać pestki bo właśnie takich brakuje w mojej kolekcji!
     
  7. Chcę wygrać pestki bo nawet węże wygrywają xd


    //// gRatki qurczak ;d
     
    QrczaK likes this.
  8. chce wygrac pestki bo nie mam apetytu ;) dla Chady
     
  9. chce wygrac pestki bo fajnie cos wygrac
     
  10. ZIELONA

    ZIELONA Administrator Administrator

    QrczaK jesteś ostatnim wygranym w konkursie KTO PIERWSZY TEN LEPSZY ;d

    Gratulujemy !

    * przypominam o wyborze wygranej i adresie - tym co jeszcze nie dali ,
    jutro wysyłam ostatnie paczki .
    Powodzenia na oucie i pociechy z pestek - bless ;d

    * pochwalić się fotkami i plonem
    Dziękuje za udział do next sezonu !




    /
     
  11. a kiedy next sezon ? od 1.06 ? hahahaha :)
    na dzien dziecka jakis konkurs moglby powstac xd
     
  12. ZIELONA

    ZIELONA Administrator Administrator

    A to nie forum od +18 ? haha
     
    QrczaK likes this.
  13. ja to na kazde swieto chciałbym konkurs :)
    dzien dziecka , kobiet a nawet na świtowy dzień karmienia piersia :) ( 01.08.2018 )
     
  14. Zielona do ciebie pisac czy gnoma?
     
  15. KozaSPolski

    KozaSPolski Autorytet

    Chcę wygrać pestki bo nie znam się na zegarku.
     
  16. v3nom

    v3nom Weteran

    powinienem dostać te pestki bo kupa mnie ciśnie
     
  17. ja dostałem i juz wyszło :)
     

nasiona marihuany, nasiona konopi