1. Czy nowe forum Ci się podoba?

    Chętnie wysłuchamy Twoich uwag na temat funkcjonowania nowej odsłony forum. Zapraszamy do tego tematu aby podzielić się z nami swoimi wrażeniami.
    Dismiss Notice

Kto ma najlepszego klasycznego skuna?

Dyskusja w dziale Dyskusje o nasionach, genach odmianach rozpoczęta przez Berner w dniu 12.02.2018

  1. Berner

    Berner Zagubiony

    Witam
    Szukam odmiany która będzie najbardziej zbliżona do klasycznych skunów z końcówki lat 90, jasno zielone topy i mocno pachnące. Myślę nad skunk 11 od Dutch passion albo super skunk sensi seeds. ;]
     
  2. growerss

    growerss Banned

    Też bym celował w te dwie odmiany. Dutch passion na pewno będzie jakościowo-genetycznie dobry, mają dobre geny i rośliny rosną z wigorem dorodne.
     
  3. Medicum89

    Medicum89 Expert

    Jak skunki to od sensi seeds sam kiedyś zastanawiałem się na sensi skunk
     
  4. Magson

    Magson Geniusz

    Skunki wszystkie polecam od sensi także.
     
  5. FanZieleni98

    FanZieleni98 Geniusz

    Sam chciałem napisac podobny post . Tylko , że ten prawdziwy skun przypomina mi się z bardzo intensywnym zapachem którego się nie da powstrzymać , że jebie od ciebie na kilka metrów napewno wiecie o co mi chodzi ;d i właśnie ten jasno zielony kolor:konik: . Długo czegoś takiego nie miałem w ręku .... czytałem właśnie na jakims forum z uk o starym prawdziwym skunie i zgubiłem wątek ....
     
    1 person likes this.
  6. growerss

    growerss Banned

    Jeśli chodzi o mocny zapach to wszystkie genetyki cheese właśnie mają taki mocny skunowy zapach. Sama idea genetyki cheese była taka żeby ten zapach był jak najbardziej intensywny, bardziej intensywny od zwykłego skuna.
     
  7. FanZieleni98

    FanZieleni98 Geniusz


    Miałem chessa w indorze w 2016 zobacz sobie fotorelke , produkcji dinafem ale w automacie i w sumie zapach zapach był mocny ale to nie bylo to , wiele mu brakowało do tego skunowatego śmierdziela ;dD , Pozdro .
     
  8. Fubar

    Fubar Wiedza nadprzyrodzona

    Bier pan Skunk#1 z Sensi.
     
  9. FanZieleni98

    FanZieleni98 Geniusz


    Miałeś ? Powiedz coś więcej pan bo chyba to posadzę ;d
     
  10. Fubar

    Fubar Wiedza nadprzyrodzona

    Pytasz o klasyka to Ci odpowiadam. To jest stara wersja Skunka sprzed xx lat, z genów afghani, columbian i mexican.
     
    2 people like this.
  11. uho667

    uho667 Moderator Moderator

    ja mam skunka 1 z 90 roku kilkanascie kulek he i w tym mozna cos znalezc najbardziej smierdzacy skunk to trzeba szukac wlasnie w cheese ,bo cheese to selekcja skunka


    najwieksze smierdziele skunowate to ma big budha seeds i od nich polecam kupic np cheese dick

    ani sensi ani white label nie ma juz dobrego skunka bo ich kule to chyba sa robione na f2 a nie na klonach caly market na ta chwile ma to samo jeden wielki chuj he
     
  12. Fubar

    Fubar Wiedza nadprzyrodzona

    Ciężko mówić o F2 w przypadku Skunka#1 skoro to nie F1 ;)
     
  13. uho667

    uho667 Moderator Moderator

    tu takie info np byly pracownik sensi nie raz mialem okazje z nim rozmawiac w necie bo w necie ale pogadalem i slyszalem rozne rzeczy

    https://www.icmag.com/ic/showpost.php?p=1535947&postcount=4

    [/COLOR]ale co to znaczy wogole f1 i dlaczego f2 ma byc gorsze od f1 ? jak moze byc lepsze lub nawet jest he

    f1 to skrzyzowanie tylko rodzicow o 2 roznych genach ktore dadza nowa odmiane co nie i wtedy powstaje mieszanka nowa nie znana bo i tak kazdy rodzic tych nasion jest inny od podobnego krzyzowania z innych nasion wiec no to nic kurwa nie znaczy i jak ktos mowi o sprzedazy nasion ze ma f1 to gowno wie i w dupie byl i pierdoli hehe no i nie ma f1 he bo teraz malo kto ma czyste geny

    --- Dodano ---

    ja mojego skunka 1 zakupilem tutaj https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=338679 kiedys tam
     
  14. Maurekian

    Maurekian Błyskotlwy

    A który skunk od sensi seeds jest lepszy: skunk#1 czy super skunk?
    Ktoś miał oby dwa?
     
  15. Medicum89

    Medicum89 Expert

  16. Fubar

    Fubar Wiedza nadprzyrodzona

    Zdaje się, że Skunk#1 to ibl, nie ? ;) To jaki sens ma tu w ogóle gadka o F1, F2 ?
    Np. juz Super Skunk jest takim F1, w crossie z Afghani, które zresztą Skunk#1 ma rzekomo w genach.

    A z pracownikami seedbanków jest tak, że często gęsto wiedzą mniej niż wymagała by w przypadku ich zajęcia przyzwoitość na temat genetyki i hodowli roślin ;)
     
    Last edited: 13.02.2018
  17. MrNice

    MrNice Tuptuś

    Broń Boże nie bierz Super Skunk od Sensi Seeds. Wychodzą mutanty, pestki cherlawe, no generalnie nie polecam. Może za jakiś czas się to zmieni ale na chwile obecną ta odmiana jest trefna.
    Jak już poszukujesz oryginalnego Skunk, to jest coś takiego we Flying Dutchmen (marka od Sensi) jak Skunk Classic, idea tej odmiany jest właśnie taka że podobno jest wprost wyjęta z dawnych lat. Ale tego akurat nie miałem ani w latach 90tych po holandiach nie jeździłem to się nie wypowiem ;d

    https://ganjafarmer.com.pl/521-skunk-classic.html
     
  18. uho667

    uho667 Moderator Moderator

    tak sie wydawalo ze taki ma byc a ludzie co innego mowia , ludzie co sadzili skunka 1 20 lat temu a to co jest sprzedawane teraz to juz nikt nie poznaje tych genow ,dlatego kazdy sie rzucil na skunka 1 od skunkmana bo stara linia jego praca w tych nasionach jest ,do tego cena byla smieszna 100 funtow za 100 nasion z tym ze sa stare i kielkuje od 10 do 20 %

    "m not 100% sure bout the HTC Skunk IBL(from Brother Monk) but i think there might be some sent into the auctions so keep an eye out..

    Skunk#1 Yes its an IBL but some u will find will be different as different parent choices were made Sensi now own The Flying Dutchmen so im not sure bout there skunk#1 anymore either way u should be happy watever u get ive been warned to stay away from DP so who knows anyways good luck i hope you find what your looking for.."



    a o f1 i f2 napisalem z calkiem innego powodu a nie skunka 1 ,bo duzo info wycieklo na temat sensi seeds po odejsciu ich pracownikow , duzo stracili napewno geny skunka i jacka herera i early skunka wiec dlatego napisalem ze zapewne wysadzili swoje stare nasiona i je dalej rozmnazali

    mam kolege ktory zbieral po ludziach najstarsze geny jack herera najstarsze mialy 17 lat jak dobrze pamietam i robil projekt w ktorym chcial przywroc geny jacka herera nie wiem na czym stanelo czy cisnie dalej ae serio nie mam czasu sie tym interesowac

    https://www.icmag.com/ic/showpost.php?p=6674370&postcount=6

    i wroce jeszcze do twojego posta na temat proacownikow o tym o ktorym ja mowie byl to glowny grower sensi a nie zwykly mietek co stal za kasa i gonil seedy


    Hybrid cannabis strain is created out of two different pare nt strains genetically. For better understanding, when you happen to mix and cross two unlikely IBL cannabis strains for the very first time, you will produce F1 generation and when you cross two F1 breed, it will produce an F2 generation. The method of choosing inbreeds must be consistent and push through until F4 in order to neutralize an unlikely strait that might be produced. We must take note that IBL or In Bred line are naturally homozygous and that is the reason why when you mix two strains of IBL you will more likely produce similar trait.

    wiec ja to nie wiem co to jets skunk 1 sprzedawany teraz na rynku nie liczylbym ze bedzie to klasyk

    --- Dodano ---

    i z tego co wiem ibl moze byc f bynajmniej z tego co ja czytalem kiedys juz szukam posta

    so we may have to continue the discussion with head, because IBL's (inbred-lines) are not only old landrace varieties that are growing in the wild or were worked in an other country (i mean in-line crossed, so they are still pure-lines). An ibl can be also created from hybrids (for example the skunk or blueberry are the result of classic inbreeding techniques) The F stands for filial (child) and of course it's used by hybrids, but as already said, we can also inbred a new stable (homozygous) line from the initial hybrid parents. Dj's blueberry is inbred till the F4 generation and she is a relatively true-breeding strain for most traits... not very dominant in the crosses though. anyway, lets stay with the blueberry - the point is that she is an F4 IBL. i made some beans (the F5) and the phenotypes are highly similar to the plants from the F4 generation (original blueberry). F4 x F4 = F5 etc...so i obviously inbred the line for one more generation. Now how can somebody say that an ibl can't be F-anything? lol
     
    3 people like this.
  19. MrNice

    MrNice Tuptuś

    Uho667 fajnie jakbys przetłumaczył co tam piszą bo ta ich forumowa angielska gwara meczy mnie gorzej niż całki nieoznaczone.
    I co faktycznie wziąłeś tego Skunka starego i faktycznie był taki dobry, smakował i działał jak kiedyś?
     
  20. Fubar

    Fubar Wiedza nadprzyrodzona

    O tym, że ten nie-Wiesiek którego uszko cytujesz nie ma pojęcia świadczy chociażby ten fragment:

    Nooope ;d Jeśli powstaje prawdziwe F1 z nasion 2 linii silnie homozygotycznych to nie ma żadnego problemu aby odtworzyć takie same F1 namnażając krzyżowo w obrębie tych dwóch linii homozygotycznych. Fakt - F1 ma tylko ten kto ma te 2 homozygoty ale sugerowanie, że da się to tylko z tych 2 roślin jako klonów powtórzyć a nie nasion jest albo niewiedzą albo celowym wprowadzaniem w błąd ;d


    Tak, IBL może być F... w zasadzie jest i nie może nie być haha Najczęściej jakimś F8-F12 (zależy ile wysiewasz i jakie masz szczęście) czyli ustabilizowanym już, zresztą jak sama nazwa wskazuje ;d F1 nigdy haha
     

nasiona marihuany, nasiona konopi