Kilka pytań proszę o pomoc

LSKML 10.02.2020

1. LSKML

LSKML Gość

Witam
    Jestem początkującym i proszę o wyrozumiałość xD
    Mój box ma wymiary 42x42x120 cały wyklejony folią refleksyjna.
    3 wentylatory komputerowe 8x8 wyciąg nawiew i mieszający.
    Doniczka 11 l ziemia uniwersalna zmieszana z perlitem.
    Temperatura w nocy 23 w dzień 28-30.
    Roślina to automat ak482 wyszła z ziemi dokładnie tydzień temu od razu poszła pod lampę i do dnia dzisiejszego urosła tylko około 2 cm ma dopiero dwa listki i wypuszcza kolejne dwa. Nie licząc pierwszych dwóch które miała od razu po wyjściu.
    Lampa cfl 200 wat dual.
    Odbłyśnik z blaszki do ciasta xD
    Świece 18/6
    Lampę dałem około 20 cm od rośliny.
    I teraz pytanie czy nie przesadziłem z wielkością lampy ?
    I kolejne pytanie czy roślina nie rośnie zbyt wolno ?
    Co jest nie tak ? Czy tylko nie potrzebnie panikuje ?
    Może później uda mi się zrobić jakieś zdjęcie i dodać.
    Proszę o pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam :)

2. LSKML

LSKML Gość

Dodam jeszcze że roślina nie ma soczysto zielonego koloru jest jakby trochę blada.. :(

3. Zawsze możesz lampkę trochę odsunąć od roślinki i będzie ok.

:cojej:

4. Dałeś ja od razu do dużej donicy? Jeśli tak to poczekasz bo buduje korzenie, mam to samo z automatami teraz. ;)

5. LSKML

LSKML Gość

Tak dałem od razu do dużej doniczki. No mam nadzieję że buduje korzenie a później pójdzie w górę. Dzięki za odpowiedź. Może ktoś jeszcze się wypowie ?

6. LSKML

LSKML Gość

Dałem lampę nieco wyżej zobaczymy. W boxie zrobiło się trochę chłodniej przez to może też wyjdzie to na lepsze.

7. Ile stopni jest teraz?

8. LSKML

LSKML Gość

Noc bez zmian 23. W dzień 28 to już Max a wtedy Max byl 30. W pomieszczeniu w którym stoi box panuje równa temperatura 24h bo jest w nim regulator pokojowy i grzanie podłogowe. Więc z temperatura w boxie mogę kombinować. Zastanawiam się czy nie dac więcej o 1 stopień na noc.

9. Jest ok,może jej jeszcze brakować azotu

10. LSKML