Jakie rodzaje dostępnych nasion są dostępne? Wentylacja, uprawa

PoczątkującyFarmer 22.07.2017

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Witam !
    Tak jak się nazwałem jestem początkującym. Możliwe, że odpowiedzi na moje pytania były juz gdzieś udzielane jednak nie mogłem ich znaleźć. Pytania wypunktuję, aby ułatwić odpowiadanie na poszczególne z nich.
    1. To będą moje pierwsze próby z hodowlą, więc chciałbym najpierw spróbować z nasionami konopii, które można zwyczajnie kupić na targu czy, które są umieszczane w zanętach wędkarskich, karmach itp. Czy ktoś wie jaki gatunek/odmiana jest tam wkładana? Czy potrzebuje takich samych warunków, żebym mogł sprawdzić czy wszystko mam dobrze przygotowane? I przy okazji czy ma takie same właściwości jakby się udało ;).
    2. Jeżeli chodzi o wentylację to zastanawiam się nad działaniem obiegu powietrza. Wszędzie jest napisane, że musi być wentylacja, która wyprowadza powietrze ze szczelnego "pudełka" z filtrem np. węglowym, a nie potrzeba jakiegoś wentylatora który wprowadza powietrze do środka?
    3. Wyczytałem już w wielu miejscach o czasie oświetlania jednak chciałbym się w skrócie upewnić. na początku oświetlamy 20/4, a z czasem mniej aż zacznie kwitnąc -12/12. I temperatura około 25 stopni wystarczy?

Wiem, że moje pytania mogą wydawać się smieszne, jednak liczę na pomoc. Z góry dziękuję za odpowiedzi !

2. Mroczny

Mroczny Zagubiony

Witam.
    1.Wyrosnąć coś tam może wyrośnie ale klepać nie będzie.Szkoda prądu na samosieje.Warunki w boxie możesz sprawdzić bez żadnej rośliny.
    2.Jeśli jest wentylator wyciągający wystarczy otwór pasywny.
    3.Fotoperiod zależy od tego czy roślina to automat czy sezonówka.Jeśli automat to fotoperiod 20/4 lub 18/6 od początku do końca uprawy.Jeśli roślina sezonowa to fotoperiod 20/4 na weg później 12/12 po to zeby roślina zakwitła i trzymasz 12/12 do końca uprawy.Temperatura 25 stopni jest odpowiednia.

3. Medicum89

Medicum89 Użytkownik