Jaki growbox wybrac

NickFury 15.11.2019

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
    • Nie lubie. x 2
  1. v3nom

    v3nom Użytkownik

    Najpierw się składa namiot, odpala oświetlenie itd. a dopiero zamawia pestki, nigdy odwrotnie.
    zanim nie zdecydujesz się na rozstawienie wigwamu to nie kiełkuj pestek bo po prostu je zmarnujesz.

    Namiot czym większy tym lepszy.
    jeśli chodzi o ledy to te żarówki z boksa 0,16 to można sobie co najwyżej w dupę wsadzić więc 40x40 odpada poprzez samo oświetlenie.
    zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie ten 50x50 z ledami epistara, one już będą robić robotę zdecydowanie lepszą niż te gówienka żarówkowe
    zależy też od twojego stanu konta ile zamierzasz przeznaczyć na namiot i oświetlenie, jeśli możesz wydać więcej hajsu to wejdź na ledfarm i bierz od uszatego

    aha i zakupy na allegro to sobie od razu odpuść
     
  2. Hej V3nom,
    Dzieki za info, swietne lampy! Troche po kieszeni dostane ale chyba warto Lampa LedFarm Gold 150W 3500K bedzie znakomitym rozwiazaniem i bedzie mozliwosc wziac wiekszego boxa. Polecisz strone/producenta do boxow?
    Dzieki wielkie za porady
     
    • Nie lubie. x 2
  3. Z tych zestawów które podałes stanowczo ten pierwszy stówkę droższy. Hydro shot jest w chuj gorszej jakości i i tak byś musiał dokupić oświetlenie
     
    • Lubie to x 1
  4. Sadze ze na kazdej stronie growshopa do tej lampy spokojnie mozesz wziasv.namiot 70na 70 cm... wyjdzie Ci 0,49 m idealnie na 150 wat.... tymbardziej ze to clu058.... whuj grzac bedzie w malym boksie.
     
  5. Ten led bedzie grzal az tak mocno? W opisie wyraznie napisane jest ze nie bedzie grzać i ma wsparcie wentylatora 70x70 Troche malo na 4 pomidory chyba ze donica bedzie miala15x15, polecicie gdzie dostane boxy w podobnym rozmiarze?
     
    • Nie lubie. x 2
  6. Dzieki za info poszukam wiekszego jednak ;)
     
    • Nie lubie. x 2
    • Nie lubie. x 2
  7. v3nom

    v3nom Użytkownik

    ja stosuję z powodzeniem lampę DIY cob CLU048 4x50w w namiocie 80x80 i jest dobrze więc 150w 50x50 to spory nadmiar, jak jedna dioda mi padła to leciałem z panelem 150W w 60x60 i było naprawdę nieźle.

    hydroshot jest gorszej jakości ..? Nie powiedziałbym że jest zły do tego stopnia żeby nie móc zdecydować się na jego zakup, sam mam hydroshota i nie narzekam- ani na odbijalność światła ani na szwy czy konstrukcję.
    ludzie malują szafki czy nawet całe pomieszczenia zwykłą farbą jedynką matową i to też się sprawdza.
    anyway
    Są na tym forum ludzie którzy z powodzeniem stosują naświetlacze LEDISON ale nie wiem jak z trwałością tychże lamp, sam nigdy nie stosowałem
    Naświetlacz 150w można dać do 60x60 ale najlepiej chyba by się sprawdził w 50x50
     
  8. Ledison który podałeś ma 9k lumenów przy 100w a ten z ledfarmu ponad 20k.
    Zalezy kto jak z hajsem stoi bo ja bym sobie nie pozwolił na lampę za półtora klocka ;D

    Tani growbox 40x40 + jakiś tani ledison i jazda ;)
     
    • Lubie to x 1
  9. dzieki chlopaki Troche zaczynam od dupy strony, bo nasiona ida ale nie ma tez przeszkody zeby inne zamowic, zdecydowalem sie na ten GB
    https://mokogrow.pl/pl/p/DarkStreet-60-R3.00-60x60xh150cm/239
    Oswietlenie wezme raczej ledisona 100w x 2 z barwa 4k
    Aha... ten box ogarnie 4 krzaki na caly cykl weg i flo? Przypomne pestki Wonder Woman fem
     
    • Nie lubie. x 2
  10. v3nom

    v3nom Użytkownik

    boks to ogarnie, trochę głupie pytanie.
    jakie donice zamierzasz tam wsadzić ?
    polecam 7L żeby wykorzystać jeszcze resztki wolnej przestrzeni, 9L przy FEM jest opcjonalnie a 11L maks
     
  11. Mysle o 10L air-pot czy te donice to faktycznie jakis hit czy kit marketingowy? Ziemia terra plus.
     
    • Nie lubie. x 2
  12. v3nom

    v3nom Użytkownik

    ale ile ich tam zamierzasz wrzucić, boże, trochę inicjatywy chłopie a nie trzeba tak cię ciągnąć za język...
    jak jedną to i 40L tam upchasz i przeciwnie - nawet i 9 sztuk tam zmieścisz..
    SZCZEGÓŁY !!!
     
    Last edited: 18.11.2019
  13. Chlopie jest w poscie wyzej napisane 4 szt. Nawet odpowiadales na to poza tym pytanie bylo o donice
    sporo juz sie dzis dowiedzialem w grow shopie i wsadze 2 i pojde na jakosc i komfort dla dam
     
    • Nie lubie. x 2
  14. E no dwa planty mało w takim boxie...ja mam niewiele większy a mam teraz 6 plantów...lepiej wal 4 planty...i plon prawdopodobnie będzie większy ale to nie jest najważniejsze...po pierwsze jak jeden pójdzie kiepsko to masz jeszcze 3 eleganckie planty a nie jeden...a chuj może strzelić roślinę nawet w późnym flo...i zostaniesz z jednym plantem po 3-4 miechach uprawy...po drugie po skończeniu grow będziesz miał więcej odmian palenia...większy wybór co będziesz palił...więcej zdobytego doświadczenia i większa świadomość tego jakie odmiany będziesz w przyszłości wolał uprawiać i palić...ja bym sadził 4 ale Twój wybór:)
     
  15. Rozsądne to co piszesz :)
    Co Do odmian to bede mial 5 pestek wonder woman fem, nie pomyslalem zeby brac rozne.
    Jeszcze do mnie jada, moze faktycznie jutro skocze Do growshopa i wezme rozne
    Jakie swiatlo w boxie? I jakie pomidory aktualnie u ciebie?
     
    • Nie lubie. x 2
  16. W sumie to nie do końca tylko do teraz:)
     
  17. Ładnie 3mam kciuki
    Juz blizej niz dalej ;)
     
    • Nie lubie. x 2
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...