Jaką odmianę polecacie

żółty_monsterek 11.10.2019

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Siema wszystkim, jako iż przymierzam się do kolejnej uprawy chciałbym, się dowiedzieć jakie odmianki af polecacie. Chciałbym żeby doszły jak najszybciej i nie pachniały bardzo mocno. Planuje posadzić 2 automaty i 1 regulara. Regular to będzie Orange Kush od Green Devil Genetics. Poszukuje 2 automatów które doszłyby w około 75 dni, po tym czasie przełączę na 12/12 żeby Kush miał fajne flo.

2. Dodam że box ma 40x40cm, planuje fim lub topping i lst dla regulara dla af lst

3. RastaMann

RastaMann Tuptuś

Ja bym w tym bosie posadził albo 1 sezon albo 2 automaty ale zrobisz jak bd chciał. Sezon i 75 dni weg ? Nie mam doświadczenia ale wydaje mi się że możesz tego w boxie nie zmieścić,ludzie po 2-3-4 tyg weg robią chyba. Szybkie auto to indiki raczej,sativy dłużej kwitną i też raczej mocniej pachną.

4. Kitty Forman

Kitty Forman Moderator Staff Member

Hehe, ale nie, niech to puszcza, dżungle zawsze spoko :D
    Ale poważnie, 40x40, trzy planty w tym reg z siedemdziesięcio pięcio dniowym wegiem, to będzie coś jak struś zamknięty w budce dla sikorki.. :D ale próbuj ja tam zawsze popieram wariackie projekty.
    a nasiona.. tego w ciul. autoMass od grassomatic kiedyś coś tam hehe, to tak do 70 dni dochodzi, rośnie nie aż taki byk, jaranko spoczko mówili znajomi kolegów koleżanki matki ciotki, chwalili, ale to dawno i w latach 40 hehe :D .

5. Przy pierwszej uprawie miałem te akacze i byłem bardzo zadowolony...tylko raczej musiałbyś im zrobić lst bo mnie wyrosły 1.5 metra bez treningu...bardzo twarde...wytrzymywały temperaturę ponad 30 stopni bez pierdnięcia a nawozy wpierdalały jak głupie...raz sufit boxa zawalił im się na łeb...łodygi połamane w kilku miejscach a po kilku dniach jak nówki sztuki:)