Fotorelacja 2020 pierwsza uprawa w moim życiu :)

dups123pp 27.08.2020

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Jak wszystkie spuchną to może wyciągniesz ale jak narazie to nie . daj im czasu jeszcze
     
  2. Oki ile tak potrzeba czasu by spuchły ? z 2 tyg?
     
  3. felipe

    felipe Tuptuś

    27 sierpnia na pierwszej stronie tego watku ci juz pisalem zebys sie nastawil na scinke koncowka wrzesnia/poczatek pazdziernika, cos bylo niezrozumiale to trzeba bylo dopytac, przeliterowalbym albo poprawil na drukowane

    teraz ci napiszemy ze za 2-3tyg. bedzie ok a ty w przyszlym tygodniu wyskoczysz z pytaniem czy juz sa gotowe? daj zyc
     
    • Lubie to x 3
  4. 2515

    2515 Zagubiony

    Utnij sobie małego najbardziej dojrzałego szczyta na próbę, niech się suszy w suchym i ciepłym miejscu, a w miedzy czasie reszta dojrzewać będzie, jeśli doczekać sie nie możesz.
    Proponuję pomyśleć o tym gdzie to wysuszyć, późnej gdy temperatura spadać będzie do około 10*C na dodatek mokro się zrobi, w takich warunkach jak poddasze, szopa... może byc to trudne a nawet niemożliwe. Nie chcę prognozować źle ale, trzeba być przygotowanym na taki stan.
     
    • Lubie to x 1
    Last edited: 12.09.2020
  5. Mam zamiar suszyć w stodole lub garażu u góry , aha czyli moge zerwać topka ?
     
  6. Kategorycznie nie możesz, zabraniamy. Twoje krzaki to rób co chcesz. Czy ty 10 potwierdzeń potrzebujesz?
     
    • HAHA XD x 1
  7. Tak moje krzaki ale czy waszym zdaniem to nie zaszkodzi ... bo sa rożne opinie i nw dalej
     
  8. Amsterdamczyk85

    Amsterdamczyk85 Tuptuś

    Zaszkodzi..., normalnie Ty chyba jesteś od brykieta gdzieś z rodziny chyba... Podjąłeś kiedyś w życiu samodzielnie jakąś decyzję? Tak patrzę na Twoja fr i stwierdzam że ten temat się do trudnych spraw nadaje albo do dlaczego ja. Mówią Ci byś prubowal a Ty dalej to samo
     
  9. "Próbował
     
  10. 2515

    2515 Zagubiony

    Tnij sampla, tego co ma najwiecej brązowych włosków. Teraz jest ciepło to na poddaszu ladnie powinno sie wysuszyć
     
    • Lubie to x 1
    Last edited: 13.09.2020
  11. A nie uszkodze roślinki ?
     
  12. A jak chcesz obciąć sampla bez uszkadzania rośliny? Tak patrze i to jest online uprawa forum a nie twoja. Czy ty sam żadnej decyzji nie podejmujesz?
     
  13. Chodzi mi czy nie przestanie rosnąć jak zrobie tego sampla ?
     
  14. Amsterdamczyk85

    Amsterdamczyk85 Tuptuś

    Próbował... Racja... Wiesz ze podobno rośliny słyszą i się do nich powinno mówić? Nie ścinaj sampla... Jak Twoje mają uszy to jeszcze z dwa dni i same sobie gardło podetna słuchając Twoich wywodów, i głupich poraz setny tych samych zadawanych pytań.
     
  15. Amsterdamczyk85

    Amsterdamczyk85 Tuptuś

    A czy Twoja roślina rośnie? Na obecną chwilę kwitnie... Już nie będzie rosla nigdy. Tni nie pitol. Płakała nie będzie.
     
  16. h3

    h3 Tuptuś

    Wy lubicie dzieci czy czemu tu tyle postów? :D
     
  17. Tu jest zgrupowanie wszystkich, bo oprócz tego tematu to może są jeszcze ze 2.
     
  18. Amsterdamczyk85

    Amsterdamczyk85 Tuptuś

    Ja się wkręciłem w te forum bo tu ktoś eksperymentował, dawał dobre rady... I szło... Teraz to co tu jest to... MARCO POLO z zaścianka dobra rada tu radzi tak poza tym cisza prócz brykietow i jego potomnych jak ten z tematu
     
    • HAHA XD x 1
  19. Amsterdamczyk85

    Amsterdamczyk85 Tuptuś

    Ja mam h3 core 7 tygodni na... I mądrzejsza niż te potomne teraz z tego forum. Ja ogólnie spokojny ale jak pomyślę że ktoś ma problem, szuka porady, wchodzi na forum, pyta, otrzymuje wiele rad takich samych i ciśnie w inny biegun to sądzę że się zestarzałem i niewiem już o co tu kur.. Biega
     
  20. Amsterdamczyk85

    Amsterdamczyk85 Tuptuś

    Do Dups... Zetnij od samej góry jednego paka ususz zobacz czy Ci odpowiada. Jak tam to ścinaj roślinę. Jak nie to poczekaj. Weź lupę, patrz Tricho my. Jak są mleczne i część bursztynów tak do połowy tnij, dla mnie najlepszy moment. Jak zadasz jeszcze jedno głupie pytanie to już nikt Ci to nic nie odpowie chyba.... A a jak Cie juestac na lupę tak jak jakiś już tam szukał sponsora na lupę, to błagam nie dobijaj tego forum. Idź na roxe, maszvdobra bajere więc pójdzie szybko, potem lupa na allegro i oszczędzisz nerw wszystkim. Powodzenia
     
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...