Drugi Open Seed Outdoor z Pestkomania

Pestkomania 16.05.2017

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Pestkomania

    Pestkomania Zagubiony

    Cześć Wszystkim,

    Pogoda w miarę już się poprawiła, zaczynamy kolejny:

    [​IMG]

    Tym razem mamy dla Was anonimową pozycję, szukamy 2 chętnych kolekcjonerów, którzy zdecydują się na przeprowadzenie fotorelacji oraz przedstawienie rzetelnej opinii.

    [​IMG]


    Od przeprowadzonych przez Was fotorelacji oraz opinii, będzie zależało czy w przyszłości w/w pozycja pojawi się u nas w klaserze.

    Szczegóły nowej pozycji:

    - Indica
    - Feminizowana
    - THC bardzo wysokie
    - indoor 500-600 gr
    - outdoor 1500-2000 g
    - gotowa pod koniec września
    - indoor kwitnienie 45-55 dni
    - intensywny owocowy i słodki smak
    - mocny zapach.

    Podstawowym wymogiem do wzięcia udziału w OS jest posiadanie co najmniej 6 miesięczny staż na forum oraz minimum jedną skończoną fotorelacje (prosimy o wklejenie linku), najlepiej outdoor.

    Spośród chętnych, wybierzemy dwóch userów, którzy otrzymają od nas pakiet kolekcjonerski. Otrzymanie pakietu zobowiązuje kolekcjonera do przeprowadzenia fotorelacji, oraz przedstawienie rzetelnej opinii.

    Zgłoszenie przyjmujemy do 22.05.2017, natomiast ogłoszenie wyników podamy 23.05.2017.



    Zapraszamy Pestkomania
     
    • Lubie to x 4
  2. tapczan

    tapczan TURBO WŁĄCZAM POTEM

    • Lubie to x 1
  3. Medicum89

    Medicum89 Użytkownik

    z checia bym zrobil fr tym waszym odmianom nie mam zadnych ukończonych fr out ale mam aktualna balkonowa ale nie dluga bede robil druga fr z pola :)link w sygnaturze
     
  4. Gandalf.

    Gandalf. Użytkownik

  5. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

  6. Pestkomania

    Pestkomania Zagubiony

    Cześć Wszystkim,

    Kończymy Os-a. Pakiety kolekcjonerskie trafią do Gandalfa oraz Marcopolo. Czekamy na PW od Was.

    Pozdrawiamy Pestkomania.
     
    • Lubie to x 3
  7. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Dzieki za wyroznienie-postaram sie nie zmarnowac pesteczek:piona:
     
  8. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Przesylka dotarla cala i zdrowa-dzieki:piona:

    PS.Juz sie mocza
     
  9. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Siema!

    Nie chce zakladac nowego tematu,wiec tutaj wstawie zdjecia z postepow pestek OS-owych.Wiem miala byc fotorelacja ale z 5 sztuk zostaly 2,wiec nie widze sensu.Bede wstawial co jakis czas fotki z postepu jaki jest na spocie.
    Pestki zaraz po otrzymaniu/koniec maja/ wyladowaly w wodzie/24 godz/,nastepnie na waciki i po nastepnych 24 godzinach do ziemi.
    Z 5 sztuk,3 puscily ladne kielki,2 mimo wielu prob nie wykazywaly checi wspolpracy.Panny wyladowaly na spocie w polowie czerwca,z 3 sztuk przezyly dwie,jedna stanela w rozwoju i padla po kilku dniach.Dwie rosna bardzo fajnie,widac ze pomimo ziemi w 95% spotowej radza sobie dobrze.Podlewane podczas wega 3 razy nawozem na weg/canna/+rhizotonic. Na jednej pannie wykonany toping.:karmi:
     
    • Lubie to x 8
  10. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Wczoraj odwiedzilem dziewczyny,pokazaly preflowery,ale tak sobie mysle ze ciezko bedzie aby doszly-zobaczymy.;]
    Mimo wszystko bedziemy walczyc,przy odrobinie szczescia i dobrej pogodzie powinno sie udac;]
     
    • Lubie to x 5
  11. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Siema! Garsc wiesci ze spota.Panny fajnie kwitna,dokarmiane Terra Flores i PiK 13/14+oprysk na plesn.Dzis po trzech tygodniach nieobecnosci bylem na spocie,postepy widoczne,tak sobie mysle ze przy odrobinie szczescia beda gotowe w listopadzie.:sciana:
     
    • Lubie to x 8
  12. TheSpecialOne

    TheSpecialOne Błyskotlwy

    Trzymaj do przymrozkow :d na południu polski ładnie teraz będzie a na północy trochę słabiej ale w miarę...jak Ci zależy kup finisher od green planet a w oczach pójdą :d zostanie Ci jeszcze na za rok hehe :d
     
    • Lubie to x 2
  13. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Wszystko ok,tylko to jest poludnie UK,ale tez ma byc ladnie kilka dni.:]
    PS.Dzieki TSO,bede walczyl
     
    • Lubie to x 1
  14. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Oki!!!

    Dwa tygodnie minely,wizyta na spocie i mile zaskoczenie-brak plechy/odpukac/.Rosliny zostaly pozbawione zoltych i suchych lisci oraz podlane Finisherem/Green Planet/ za rada kolegi TSO,mam nadzieje ze za 2,3 tygodnie kosa.Ponizej kilka fotek::rastaman:
    PS.Jak myslicie 2 tygodnie wystarcza? Pogoda w kratke,deszcz,pochmurno,slonce.Temperatura poniedzy 10-12*C w nocy,oraz 14-17 w dzien:]
     
    • Lubie to x 9
  15. To już końcówka października i ja bym aż tak długo nie czekał,nawet za tydzień max 2tyg bym ciął. Z fartem!
     
  16. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Wiem,ale jewszcze na kilka najblizszych dni,tygodni zapowiadaja w miare pogode-wiec mysle jeszcze potrzymac max.2-3 tygodnie:rastaman:
     
  17. Ryjek

    Ryjek Użytkownik

    Marko piękne krzuny :) pogratulować
     
    • Lubie to x 1
  18. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Dzieki Ryjku!!!:> Mam nadzieje ze dadza rade.Grunt ze spot sprawdzony/ziemia/,wiec na nastepny rok powtorka:rastaman:
     
    • Lubie to x 1
  19. Proton982

    Proton982 Tuptuś

    Co to odmiana? Nigdzie nie ma inormacji,a chetnie bym widzial to u siebie na nastepny sezon.
     
  20. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Dobre pytanie-sam nie wiem,reszta jest w pierwszym poscie:>
     
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...