drugi eksperyment "100ml"

Medicum89 03.09.2016

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Medicum89

    Medicum89 Zagubiony

    Siema mordeczki :)eksperyment 1l zostal rozpoczety w malym jasiu rosnie 2xwhite russian af 1xauto purple roslinki maja sie dobrze maja po 5dni tak jak obiecalem zrobie fr ale czekam na aparat cyfrowy:)rusza nastepny eksperyment w doniczce od sadzonek 100ml a pestka to gratis cream mandarine xl :)pamietajcie to eksperyment wiec prosze mi nie pisac ze gowno z tego bedzie bo i tak gowno bedzie:)ale popatrzymy jak bedzie roslinka rosla w tak malej doniczce i czy wogole bedzie cos rosla:)
     
  2. pajonk skłerk

    pajonk skłerk Zagubiony

    yo. A tą litrówkę to masz wąską i wysoką, czy odwrotnie?
    100ml ;D orzesz jarzesz
    Coś czuję że następny z Twoich eksperymentów będzie w nakrętce po Coca-Coli haha
    Pozdrawiam i powodzenia oczywiście :piwo:
     
    • Lubie to x 1
  3. Moze zrobisz eksperyment z automatem w 20L zeby sprawdzić ile faktycznie zajęły korzenie
     
    • Lubie to x 1
  4. Medicum89

    Medicum89 Zagubiony

    Kiedys napewno zrobie na balkonie mam od maja sezonowki w 3l i ladnie rosna czuc na klatce:)

    --- Dodano ---

    Lubie eksperymenty zawsze cos nowego sie dzieje:)a ta litrowka ma wymiar 11x11xh11 a 100 ml jest okragla i ma h 5cm:)bym wrzucil foty ale na tel jestem i cos nie chce sie wgrac:)mam juz pare pomyslow nad nastepnym eksperymentem ale jeszcze nic wam nie powiem:)

    --- Dodano ---

    Tylko moge wam powiedziec ze nastepny eksperyment bedzie kosmos napewno na zadnym forum takiego nie znajdziecie:)

    --- Dodano ---

    Tylko dopracuje pare elementow i tak na pazdziernik mysle ze rusze z eksperymentem"jeż"
     
  5. ChatBot

    ChatBot Tuptuś

    ja pierdole 100ml haha
    no to powodzenia ziomuś i czekam co z tego wyjdzie!
     
    • Lubie to x 1
  6. Medicum89

    Medicum89 Zagubiony

    Czekajcie jak odpale eksperyment "jeż" :)

    --- Dodano ---

    Exp jez mialbyc na pazdziernik ale rusze wczesniej nie moge sie doczekac:)
     
  7. Wiem że odkopuję temat sprzed dwoch lat ale było coś z tego?
     
  8. Medicum89

    Medicum89 Zagubiony

    byl to automazar od bulka i dal ok 2g :)
     
  9. Dzięki za info a swoją drogą to 2g na 100ml medium to raczej dobry wynik ;)
     
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...