1. Czy nowe forum Ci się podoba?

    Chętnie wysłuchamy Twoich uwag na temat funkcjonowania nowej odsłony forum. Zapraszamy do tego tematu aby podzielić się z nami swoimi wrażeniami.
    Dismiss Notice

Czy coś z tego będzie?

Dyskusja w dziale Offtop rozpoczęta przez GrabuZZZ w dniu 06.08.2018

  1. Lanrete

    Lanrete Użytkownik

    Nie musze nikogo udawać i nic udowadniać he.
     
  2. LubięPaczać

    LubięPaczać Błyskotlwy

    jeśli mówimy o powierzchni 30x30 to nie będzie raczej problemu. Wiadomo że im więcej światła tym lepiej i 60w by tam bardziej pasowało roślinie ale jeśli chcesz budzetowo licząc się z kosztami to też się uda. Najbardziej biorę pod uwagę to że ledy podobno już zamówiłeś to trzeba je wykorzystać
     
  3. LubięPaczać

    LubięPaczać Błyskotlwy

    ale zamiast typowi coś doradzić to wpierdalasz się w temat nie pisząc nic mądrego tylko jebiesz mu jakieś głupawe uszczypliwości a sam nawet krzaka nie dokończyłeś
     
  4. Lanrete

    Lanrete Użytkownik

    Większość pisze tutaj głupoty ja tylko powielam.
     
  5. ledy zamówiłem i wykorzystam, jesli kwiatek nie urosnie po mojej mysli (mysle tez tutaj o lst itp) to poprostu kupie 125w z growshopu do szafki ,bo 1 krzak mi starczy, przynajmniej jesli mieszkania nie zmienie
     
  6. 2515

    2515 Forumowy guru

    Odradzam philips tornado, mam takie, bardzo się grzeją. Kup żarówki ledowe 15w (1500lm) lepiej (lub od razu panel, ale ta opcja jest 2x droższa), są wydajniejsze i bardziej oszczędne i nie grzeją się podobno tak bardzo...
    Natasz i Wiadrolistka używali takich ledów, w swoich fortorelacjach, brakuje tylko fotografii, bo gdy forum przechodziło zmiany część zdjęć zagubiła się... ale zapewniam cię że to wystarczy nawet dla kilku krzaków.
    https://forum.nasionakonopi.pl/thre...eam-caramel-x-auto-ak-3xled-14w-0-07m2.34553/
     
    Last edited: 08.08.2018
  7. Jeszcze pokminie, żarówka Led chyba będzie lepsza, kupię te 20w i git ;d
     
  8. Jeszcze pokminie, żarówka Led chyba będzie lepsza, kupię te 20w i git ;d
    "Mordo" weź sobie kup 5 latarek led, oklej tasmą podlącz pod jakiś aku od skuterka i to będzie najtańsze i najpewniejsze.
    najlepiej sobie ogarnij takie to będziesz mógł sterowac manualnie barwami
     

    Attached Files:

  9. Zbytnio nie mam miejsca w szafce wiec planuje kompaktowe oswietlenie, panel ledowy 18w plus zarowka 20w ledowa, jesli padnie roslinka to poprostu nie bede sie w to dalej zaglebial dopuki mieszkania nie zmienie i sam nie bede mieszkac, bo z tym krzaczkiem to jednorazowy wyskok i przypadek, nie planuje nic w przyszlosci jak oswietlenie i warunki będą do dupy. Mozna powiedziec ze to taki eksperyment, czy takie oswietlenie wystarczy dla jednej roslinki...
     
  10. Lanrete

    Lanrete Użytkownik

    Budi dobrze podpowiada, takie oświetlenie jest sensowne w razie jak nie wyjdzie uprawa, bedziesz miał swiatełko na wypad pod namiot.
     
  11. 2515

    2515 Forumowy guru

    Oświetlenie już masz, 18W +20W nie potrzeba więcej, zrób jej LSD. Teraz tylko wentylator komputerowy owinąć matą kilka razy (zależy od mocy wiatraka) owiązać sznurkiem lub gumką tą matę, tak aby nie spadła, uszczelnij jeszcze na koniec całość i taki prowizoryczny filtr na początek w zupełności wystarczy.
     
    Last edited: 09.08.2018
  12. Mam wlot i wylot zrobiony z wentylatorów z podstawki do chłodzenia laptopa, zrobie prowizoryczny filtr dwu warstwowy z maty z węglem aktywnym z okapu (w sensie kupie nową mate, nie ze wyciągne z okapu haha) jesli 1 taki wentylatorek nie zdola przepchnąć smrodu który narobila roslina, to wywierce dziure i wsadze 2 wentylatorek, takze to juz pokminione mam, no a oswietlenie zamowilem wiec przy nim zostane bo poprostu nie pomyslalem.. jesli roslina bedzie dawac rade przy tym co zrobie to bedzie git, po zbiorach (jezeli takowe wgl będą) zainwestuje w lampe 125w cfl z growshopu, na dzien dzisiejszy czesci jeszcze nie doszly bo pan z allegro mnie niemile zaskoczył , dokładniej mi powiedzial ze nie ma tego na magazynie i nie wie kiedy płytki pcb bedą dostępne :| narazie kwiayek jest pod swietlówką 3500k 15w i swiece 18/6.. Ahh te aukcje z allegro... EDIT: Jesli nawet 2 wiatraczki będą za słabe, to kupie inny wentylator 12v troszke ktory troszke lepiej dmucha.
     
  13. 2515

    2515 Forumowy guru

    No i git... jeśli po miesiącu nie zacznie kwitnąć to skróć czas naświetlenia do 14H, jeszcze sterownik czasowy możesz sobie dokupić, powodzenia.
     
  14. Wlasnie z kolegą gadam teraz i on mowi ze on osobiscie na sam początek dal 14/10 ale chyba zaczne od 18/6
     
  15. 2515

    2515 Forumowy guru

    To od ciebie zależy, osobiście zrobił bym chyba tak jak kolega proponuje, bo jeśli to sezon to i tak masz 50% szansy na to że to będzie żeński osobnik, czym szybciej sie określi tym lepiej, lub przez kilka tygodni potrzymaj pod 18/24.
     
  16. okej, to w takim razie bedzie 14/10 ;d pozniej przejde na flo jesli bedzie roslinka na tyle duza i poznam jej prawdziwą płeć haha
     

nasiona marihuany, nasiona konopi