Bezimienne,znalezione nasionko

cheko44 22.05.2020

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Jestem kompletnie zielony. Nigdy nie sadziłem konopi. Tydzień temu znalazłem w starej samarce nasionko. Posadziłem w sobotę 16.05.
    - nie mam growboxa i póki co mnie na niego nie stać,
    - nasionko po wykiełkowaniu w szklance wsadziłem do 10l doniczki z ziemią 5,7-6,5 ph,
    - wybiło 3 dni później,
    - doniczka stoi w małej łazience, naświetlam ją dwoma zwykłymi lampkami, do których wsadziłem żarówki LED, 6.0 w, 806 lm,
    - od wczoraj prowizorycznie osłoniłem to wszystko sreberkiem,
    - roślinka po 6 dniach ma wciąż malutkie listki i długą, chudziutką łodyżkę - domyślam się, że ma za mało światła, ale nie nabyłem jeszcze wiedzy jakiego (w takich okolicznościach) oświetlenia powinienem używać.
    Reasumując - pomóżcie proszę amatorowi i powiedzcie co i jak. Jeśli takie hodowanie mija się z celem, to mogę tę doniczkę wystawiać w dzień na balkon, by świeciło na nią słońce. Nie wiem, gdybam.
    Zamieszczam cztery fotki - z poniedziałku, gdy się wychyliła, z wtorku i dwie z czwartku (21.05) - na jednej widać roślinkę, na drugiej prowizoryczną osłonę :)
    Pozdrawiam!

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

Last edited: 22.05.2020
  2. marcopolo

marcopolo Moderator Staff Member

Wystawiaj na balkon,podsyp ziemi I zobaczymy co z tego bedzie.

3. Od rana już na słońcu. Będę informował na bieżąco ;)

4. Po pierwszym dniu na balkonie mam już jedno pytanie. Słońce mam tak do godz. 12.00-13.00. Mieszkam od strony wschodniej i po tym czasie chowa się za bloki. Czy mam doniczkę trzymać mimo to na świetle dziennym i dopiero jak się ściemnia wracać z nią pod lampy, czy od razu po 13.00 ją chować? I co z żarówkami? Pisałem jakiej są mocy. Drugą lampkę postawiłem wczoraj. Czy 1600 lm na tę jedną doniczkę będzie już ok, czy szukać kolejnej lampki?

5. green kondor402

green kondor402 Tuptuś