Auto NL 47 Haze x3, AutoMazar x3, Green Poison FV x1, NoName x4

saykoo 30.05.2019

Auto NL 47 Haze x3, AutoMazar x3, Green Poison FV x1, NoName x4 5 5 1votes
5/5, 1 głos

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. saykoo

saykoo Tuptuś

Witam na,

SAJKORELACJI

1. Pochodzenie i odmiany nasion:

-Nasiona automatyczne tj. Auto NL 47 Haze , AutoMazar pochodzą od BulkSeeds.
    -Nasiono półautomatyczne tj. GreenPoison FV pochodzi od SweetSeeds.
    -Nasiona NoName z fajnego palonka.

2. Charakterystyka spota:

Łąka oddalona około kilometr od sporej rzeki,w pobliżu lasy iglaste i liściaste. Spot jest podzielony na dwię części oddalone o kilka metrów. Dostęp słońca sprawdzałem za pomocą aplikacji SunCalc (polecam). W większej większości miejscówka jest odsłonięta na promienie słoneczne. Nigdy wcześniej nie używałem tego spota,więc lecimy trochę testowo.

3.Gleba:

Nie znam się za bardzo na glebie, w pobliżu rosły paprocie i mech więc uznałem,że gleba jest kwaśna.Nie jest ona zbita,bardziej przypomina piach,ale ogólne odczucia pozytywne. Wolę to niż kopanie w glinie (ciekawe co wolą one -_-)

Ziemia spotowa + ziemia sklepowa(proporcje około 60spotowej/40kupnej, tak naprawdę w każdym dołku inaczej, bo dowoziłem z 7 razy tą ziemię) + dolomit + perlit+kompost(taki domowej roboty z gałęzi które się potem spala i to tak leży x lat ) + obornik kurzy+skorupki jajek+wyschnięte banany+troszkę kawy. Starałem się nie mieszać dolomitu razem z obornikiem kurzym, tzn. najpierw dodawałem kupę a po tygodniu/ dwóch dolomit. Glebę przygotowywałem 2-3 tygodnie przed wysadzeniem.

4. Planowane nawozy:

Na wegetację dodaję biohumusa NPK 8/5/12. Ostatnio dałem też kompot z bananów ponieważ automaty pomalutku wchodzą na kwitnienie. Co do NPK bananów to właśnie mam problem bo gdzieś wyczytałem,że mają całkiem sporo azotu a gdzieś indziej sam potas i fosfor.Jeśli ktoś wie bardzo proszę o pomoc.