Auto ak47 x 2

ZaczarowanyAmerykanin 20.04.2019

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Ja myślałam żeby zrobić spot na drzewie i do podlewania puścić taką rurkę jak w akwarium jest , z dołu podłączyć opryskiwacz taki pompowany ręcznie i z ciśnieniem by papu poleciało ,ale perspektywa wspinania się zniweczyła ten plan
     
  2. Hahaha no ja mysle nad drzewem ale podlewanie normalnie :)
     
  3. Pozdro. Jedna panna niestety raczej padla ale czekam na pechy od grzecha i odrazu kiełkuje :)
     
  4. Up ze zdjęciami. Bylem na spocie dzisiaj foty zrobilem i łapcie:
    Ak47 weg 11
    IMG_20190501_114437.jpg
    IMG_20190501_114440.jpg
    IMG_20190501_114447.jpg
    Jedna roślinka oficjalnie nie żyje. Niestety mrowki podjadly korzonki.
     
  5. Up
    Ostatni up ktory jest co 2 dni haha
    Od dzis up'y co sobote chyba ze wpadnie cos nowego :) dałem ciut sianka i jest zamaskowana. Mała jak na 14 dni ale pogoda nie rozpieszcza :) Teraz już wiem ze auto bede wysadzał w maju.
    PS: te zacieki po oprysku z biohumusa made in Myszka :) dostała dzis tez bezpośrednio dawke 1/2 biohumusa w korzenie.
    Auto AK47 seedbay thc-thc
    Weg 14
    IMG_20190504_114528.jpg
    IMG_20190504_114829.jpg
     
  6. skurwisz se smak palenia tym snacolem kolo roslinki , no ale twoje pluca
    bo snacol sie rozpusci i w korzenie pojdzie :(
     
  7. Do tego czasu to raczej zniknie posmak juz sypie dalej :) przecież flush będzie na koniec nie podziała to? :O
     
  8. mlynu345

    mlynu345 Tuptuś

    podziała podziała, ale tak czy siak snacol może wpłynąć źle na zdrowie rośliny, bo przecież to chemia która zabija ślimaki
    chociaż sam go nigdy nie stosowałem bo zawsze na spotach mrówki miałem, naturalne zabezpieczenie przed ślimakami :)
     
  9. Ponoć zakwasza glebe dlatego teraz sypie dalej. Teraz powinno byc git
     
    • Gowno ! x 1
  10. Apropo ślimaków - zobaczcie po jakich ostrych przedmiotach potrafią przeleźć :
     
    • WOW ! x 1
  11. Miały być upy co sobote ale wpadło coś nowego :) Ak ma 18 dni. Dostał dziś znów biohumus i żyje dalej. Do wody wpadły 2x WW x amnesia ggs z os. Tylko 2 bo na tyle mam miejsce na spocie dla pozostałych pestek czyli 5 szukam spocika jak znajde to tez pójdą ;)
    Tutaj foty
    Ak47
    Weg 18
    IMG_20190508_104130.jpg
    White widowxamnesia
    Weg 0 czyli woda :)
    IMG_20190508_121614.jpg
     
  12. Up
    Mały upik.
    Narazie kiełkują sie sie jeszcze 2ww x a czyli wszystkich roślin będzie 5
    1 AK47, 4 WhiteWidowxAmnesia.
    Raczej narazie koniec reszta w czerwcu.
    Nie robie z zdjęć wwxa bo malutkie także nie ma sensu. Wykopałem jeszcze 3 dziury czyli w jednej będą 2 krzaki a w innych po jednym zobaczymy jaka będzie różnica wzrostu i plonu.
    Ak47 weg30?
    IMG_20190513_152524.jpg
     
  13. Co ja mówię weg 25
     
  14. Up
    Doszedłem do ładu dzisiaj ak ma 26dni
    White widow x a przez pogode nawet czapki nie zdejmują haha Na spot z tamtego roku pójdą jeszcze 2 x amnesia x ww i na tym spocie będzie najprawdopodobniej easy sativa zobaczymy może nikt nie znajdzie haha
    Łącznie będzie 7 roślin
    Na spocie gdzie rośnie ak będzie easy sativka z treningiem fim i lst, ak47, 3x amnesia x ww (jedna idzie na inny spot)
    A na drugim 2 x amnesia x ww
    Robie jeszcze gnojówkę z pokrzyw.
    Ak47 weg 26
    IMG_20190516_145543.jpg
    IMG_20190516_145600.jpg
     
  15. Up
    Ak ma zrobione już lst.
    Pogoda lepsza to i wszystko zaczęło rosnąć.
    Czas na foty
    Ak weg 32
    IMG_20190520_090339.jpg
    2 x AxWW weg 6
    IMG_20190520_091849.jpg
    IMG_20190520_091844.jpg
    2 x Ax WW weg 5
    IMG_20190520_091832.jpg
    IMG_20190520_091830.jpg

    IMG_20190520_090341.jpg

    IMG_20190520_091849.jpg
     
    • Lubie to x 2
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...