1. Archiwum starego Forum jest dostępne pod adresem: forum2.nasionakonopi.pl
    Dismiss Notice

ak47 zmarzło w nocy, ścinać?

Dyskusja w dziale Kiedy ścinać rozpoczęta przez janekpoczatkujacy w dniu 03.10.2018

1. Witam,

Jestem początkujący, to moja pierwsza roślina, niestety chyba zmarzła w nocy gdyż było na minusie. Ogólnie osiągneła moim zdaniem niezły wzrost bo miała ponad 180cm. Czy mam już to ścinać? Mogło się zepsuć?

Proszę o szybką odpowiedź

Attached Files:

2. 2515

2515 Forumowy guru

Ona wygląda bardziej na zmokniętą niż zmarzniętą... Ona wchodzi w fazę dojrzewania, na ostatnim zdjęciu do ścięcia jeszcze trochę brakuje.

mr.dopek likes this.
  3. Super dobrze by było bo tak mi się wydawało że plony są jeszcze za małe. Jutro wieczorem dodam jeszcze zdjęcia bardziej dokładne. Jeszcze pytanie, na drugim zdjęciu widać opadnięte liście aż brązowe lekko, ogólnie jest ich więcej, pozbywać się ich od razu czy czekać aż w pełni wszystko dojrzeje? Warunki pogodowe są obecnie okropne, nie mam możliwości by roślinę jakoś przed nimi uchronić, w nocy i w dzień jest zimno, czy ona wgl w takich warunkach dojrzeje?

4. Heniekzbagien

Heniekzbagien Forumowy guru

To wygląda jak początek flo dopiero. Te czuprynki takie ledwo ledwo co. Ciężko będzie wg mnie. Kurde takie zajebiste lato miałeś i przespałeś sadzenie? Kiedy to to wysiałeś panie? Ludziom takie drzewa porosły że głowa mała ;d

5. 2515

2515 Forumowy guru

Jak będzie słoneczniej i cieplej w dzień to powinna.