AK47, Cookie Kush, G13 x Amnesia Haze [0,25m2] Ledison 150W

Heniekzbagien 27.03.2019

AK47, Cookie Kush, G13 x Amnesia Haze [0,25m2] Ledison 150W 5 5 1votes
5/5, 1 głos

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Piękny Panie, ja mam pytanko bo tu nowy jestem. Jak ten ledison sobie radzi? Nie ukrywam, że jego cena jest zachęcająca. Da radę w boxie 40x70?
     
  2. Heniekzbagien

    Heniekzbagien Zagubiony

    Jest i pierwszy przełom!
    G13 x Amnesia pokazała włosy :D
    Reszta pań dalej się opierdala.

    A co ma nie dać ? :D
    Będziesz miał więcej miejsca pod sufitem więc dorzuć tam coś na flo z temp 2700K i będziesz miał gicior.
     
    • Lubie to x 1
  3. Heniekzbagien

    Heniekzbagien Zagubiony

    UP!

    AK47 - 49dni/2flo
    Cookie Kush - 36dni/2flo
    G13 x A.Haze 34dni/6flo

    Temperatura 24-30st
    RH - 65-85%

    Panienki wytrzymały same 4dni. Cookie i AK zaczęły kwitnąć pod moja nieobecność i nieźle strzelily na indukcji.
    Jednak nie dokładam tam puszkina bo sie gadziny tak rozrosły, że nie mam sumienia robić większego ścisku.
    Tyle z bagien, zapraszam do fot.

    Cookie
    DSC03784.JPG

    G13
    DSC03785.JPG

    DSC03786.JPG

    DSC03787.JPG

    AK47
    DSC03789.JPG

    DSC03790.JPG

    DSC03791.JPG


    DSC03793.JPG


    Klasowe
    DSC03795.JPG
     
    • Lubie to x 3
  4. Super krzoki Heniek! Chyba największe z dotychczasowych panienek wyjdą :cwaniak: Będzie na brownies :drzewo:
    U mnie tak to wyglada teraz
    [​IMG]
    Welcome in the jungle, 60 dni wega :banan:
     
    • Lubie to x 1
    • Kocham to ! x 1
  5. Heniekzbagien

    Heniekzbagien Zagubiony

    UP!

    AK47 - 62dni/15flo
    Cookie Kush - 49dni/15flo
    G13 x A.Haze 47dni/21flo

    Temperatura 24-30st
    RH - 40-55%

    Siema siema. Z racji częstych wyjazdów upy będą nieregularne, jakby to kogo obchodziło :D
    Ważne że będą :D
    Jak widać gromada kwitnie. Coś G13 foszy i kilka liści dostało takich plamek jak na focie. Dostała oprysk z calmaga. Oby pomogło bo coś marnie wygląda. Chyba 12h dnia jej za mało.
    AK jak widać mogłaby sama być w boksie i pewnie wtedy pokazałaby pazury. Niestety jest jak jest. Ciasnota która nastąpiła, skutecznie wybiła mi z głowy wsadzenie tam nawet puszkina. Dupeczki podlewane wodą, a co trzecie podlanie dostają wodę z orgatrexem i ostatnio dostały pierwszy raz bioPK na zachęte.
    Zapraszam do fot.

    G13
    DSC03796.JPG

    DSC03797.JPG

    DSC03798.JPG

    Cookie
    DSC03799.JPG

    DSC03800.JPG

    DSC03802.JPG

    AK
    DSC03803.JPG

    DSC03804.JPG

    DSC03805.JPG

    Klasowe
    DSC03807.JPG
     
    • Lubie to x 4
  6. Zjarus

    Zjarus Użytkownik

    Eleacja-francja wigor w pełni oko cieszy i niech tak leci do samego heverst time'u. Pozdrowiam & życzę powodzenia! .
     
    • Lubie to x 1
  7. dobrze ida :D
     
    • Lubie to x 1
  8. Heniekzbagien

    Heniekzbagien Zagubiony

    Jutro myśle że będzie upik, a tymczasem po kilkudniowej nieobecności , w boksie zastałem pieknie puchnącą AK, i Cookie rusza z kopa, ale co by nie było za fajnie, to G13 mimo oprysku z calmaga dalej wywala brązowe kropki na liściach i bardzo marnie z nią :/
    Podniosłem ją wyżej, bo ją trochę koleżanki przytłamsiły. Jutro wjadą foty to może coś mi ktoś doradzi.
    Do jutra!
     
    • Lubie to x 1
  9. Heniekzbagien

    Heniekzbagien Zagubiony

    Jedziemy z diagnozą pany i panewy.
    G13 x A.Haze af od ggs'a, dzień żywota 54/28, temperatura 24-27st, RH - 40-55%
    Coś jej jest. Podejrzałem liście od spodu soczewką makro i nic tam nie żeruje.
    Leje wodę i obserwuje. Z tydz temu poszedł oprysk z calmaga i nic :/
    Oszroniła się ładnie ale coś ją ewidentnie hamuje.

    DSC03808.JPG

    DSC03809.JPG

    DSC03810.JPG

    DSC03811.JPG

    DSC03812.JPG
     
    • Lubie to x 1
  10. Yo Heniu! na moje oko to glodna, pk moze? wyglada na fosfor
     
  11. Heniekzbagien

    Heniekzbagien Zagubiony

    Dostała 3/4 podlania wcześniej Blooma, ale w sumie może być coś na rzeczy! Poczęstuje ją PK przy nastęnym pojeniu.
     
    • Lubie to x 1
  12. Heniekzbagien

    Heniekzbagien Zagubiony

    UP na szybko.

    AK47 - 70dni/23flo
    Cookie Kush - 57dni/23flo
    G13 x A.Haze 55dni/29flo

    Temperatura 21-27st
    RH - 40-50%

    Na szybciora - G13 dostała żarcie z bio PK, przy okazji Cookie też dostała PK.
    AK jutro b edzie karmiona bo doniczka jeszcze w miare ciężka.
    Zdjęcia zrobiłem na szybko całej gromady, ale napatrzeć się nie mogę jak AK się zajebiście włochaci :D
    W związku z tym decyzja praktycznie podjęta - następne grow robię 1 pannę w boksie w doniczce 11l i będzie to albo to samo AK co tu leci, albo Orange Hill od Dutch Passion i hodujemy potwora na miare kolegi z forum kilka lat temu.
    Macie troche fot, a ja lece ganiać niedźwiedzie ze szczelbom.

    Tu cała banda
    DSC03813.JPG

    A tu AK
    DSC03814.JPG

    DSC03815.JPG

    DSC03816.JPG

    DSC03817.JPG
     
    • Lubie to x 1
  13. Moonweed

    Moonweed Tuptuś

    Pięknie wypełniły tego boxa. No i, pomimo poniedziałkowego posta z problemami, wyglądają zdrowo.
    Pozdro i oby tak do końca!


    A ten plan z jednym plantem to proponuję przemyśleć - są plusy i minusy. :D Będziesz miał tylko jedną odmianę.
     
    • Lubie to x 1
  14. Heniekzbagien

    Heniekzbagien Zagubiony

    Kurde nie siej mi w głowie wątpliwości :D
    Ten dylemat mi siedzi w głowie od początku, ale pocieszam się tym, że chyba jakiegoś mini outa zrobię
    żeby sumienie uspokoić :)
     
  15. outty najlepsiej zrob se mini na 20 szt kazda inna i bd urozmaicenie :D
     
  16. Heniekzbagien

    Heniekzbagien Zagubiony

    A co ja zrobie z taką ilością tematu? :D
    Mini w moim rozumieniu to 2-3 krzaki hehe. A jakbym jebnął 20 to musiałbym zaprzestać indoora a nie mogę bo się uzależniłem od doglądania, podlewania, trenowania i patrzenia :D
     
    • HAHA XD x 2
  17. oddasz ubogim jak nie dasz rady ztlić :)
    nick zoobowiazuje :D
     
    • Lubie to x 1
  18. Ashley

    Ashley Kobieta grower

    mam tak samo ze swoimi :D puszczam im czasem muzykę poważną bo czytałam kiedyś, że rośliny lubią takie melodie. Jarają ze mną skun i w ogóle kochamy się bardzo :D
     
    • Lubie to x 2
    • Kocham to ! x 1
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...