9 x Super Skunk od Gnoma, 1 x OG Kush od Dinafem - Gavita 1000W [2,25m2]

Master! 30.03.2018

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Master!

    Master! Kumaty

    Siemanko !!! Zapraszam wszystkich do ogladania i komentowania moich poczynan ze Skunksami od Gnoma. Bedzie to uprawa organiczna w 18l donicach i wegiem 1,5 mc. Glownym celem tego projektu bedzie osiagniecie wyniku 1g/1W. Nie bede sie tu wiele rozpisywal bo lepiej cieszyc oko fotkami niz czytac jakies nudne notki. A wiec przejdzmy do rzeczy.


    Box : Homebox Ambit 1,5 x 1,5 x 2,2
    Lampa : Gavita Pro 1000 DE
    Wentylacja : Wentylator kanalowy Dalap 280m3/h
    Tlumik akustyczny : srednica przylacza 125, 60cm dlugosci
    Filtr Weglowy : Prima Klima
    Nawilzacz powietrza : Tak
    Podloze : Ziemia Biobizz Light Mix + Plagron Mega Worm
    Nawozy : BioTabs
    Donice : Kwadratowe 18l
    Trening : Topping

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Kitty Forman

    Kitty Forman Moderator Staff Member

    Nooo jest boksiszcze :D
    Serio Master, kozacki masz ten namiot!
    Wszelkego powodzenia!
    Niech sprzęt nie zawodzi, a planty niech zapierniczają w tym rajskim boksie po sam sufit :D :d


    Na ostatnim zdjęciu, to wygląda jakby jakaś kaczuszka czy coś, wystawiła dziobek, i nawet oczko ma :D :D
     
  3. Al Bundy

    Al Bundy Zagubiony

    Elegancko, że startujesz z nowym projektem, a pechy od Gnoma - widomo, zawsze na propsie! :d
    Liczymy na częste UP-y i dużo, dużo zdjęć. Z takim wegiem, to Ci planty rozpierdolą sufit w domu i ruszą pożerać ludzi w okolicy ;D
     
  4. Master!

    Master! Kumaty

    Staram sie strzelic jakies 'ala' makro ale telefonem to i tak ciezko cos zwojowac..Dziekuje za mile slowa :d:d

    --- Dodano ---

    Beda up-y, beda zdjecia, bedzie rozpierdol :) :)
     
  5. Stringer

    Stringer Zagubiony

    No Master szykuje się ciekawie :) elegancki sprzęt, życzę ogromnych drzew.
    Pozdrawiam
     
  6. Alibaba

    Alibaba Tuptuś

    Kozacki setup, będę zaglądać, pousuwaj delikatnie pęsetą te błonki z liści, o ile jeszcze tego nie zrobiłeś ;) bo szkoda aby traciły czas.

    --- Dodano ---

    Miałem zapytać jeszcze czy ta wentylacja ogarnie 1kw? bo wydaje mi się że będzie za gorąco.
     
  7. Master!

    Master! Kumaty

    Wentylacja jak na razie daje rade bo w pom. jest 18° ale bralem to pod uwage ze jak przyjda cieplejsze dni to bede problemy z temp. W najblizszym czasie zakupie nowy wentyl z PK 800m3 z plynna regulacja.
     
  8. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Tylko pozazdroscic startup-a,moze kiedys:niewiem:
    Na obecna chwile,piwo i kibicuje-Powodzonka niech rozniosa namiot:>
     
  9. Master!

    Master! Kumaty

    2 dzien

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. Ryjek

    Ryjek Użytkownik

    kurde co one.. 2 dni a wyglądają na 5 :O
    Master ma zamiar chyba 2g z wata pocisnąć, a nie jeden hehe
    Powodzenia kolego miły, projekt mega wykręciłeś, jestem pewien sukcesu z Twojej strony :)
    i oczywiście życzę dobrej fazy z poszczególnych etapów uprawy, bo to w tym wszystkim najważniejsze,
    a plon jaki będzie taki będzie, na pewno sie niejednego bata ukręci hehe raz wyjdzie zajebiście a raz średnio i w dupe jeża z tym..
    Powodzenia i pozdrawiam Cie :)
     
  11. Master!

    Master! Kumaty

    Dokladnie stRyju...nie liczy sie ile wazne ze swoje...Mowia ze nie ma nic piekniejszego niz organika :cwaniak: W koncu czlowiek uczy sie cale zycie a z natura nie wygrasz. Staram sie stworzyc jak najlepsze warunki a czy im to podpasuje czy nie to czas pokaze. Wiadomo ze kazdy by sie ucieszyl jak by wyszlo 2g z wata ale nie liczby tu sie licza lecz pasja do tego co sie robi. Od doswiadczonych growerow z wieloletnim starzem slyszalem ze Gavita robi robote. Prawda czy mit? To sie okaze z czasem...3majcie sie Mordki i do nastepnego up-a :piwo:;f:piwo:;f
     
  12. Ryjek

    Ryjek Użytkownik

    no jak narazie zrobiła po dwóch dniach i to taką fest.. hehe
    Oczywiście nie ma nic lepszego niż prawdziwa organika i sama natura jak ją konopny Pan Bóg stworzył, bez laboratoryjnych nawozów ludzką ręką kreowanych..
    Ale musisz wybaczyć stRyjkowi, że akurat te we fotorelacjach leci mineralnie, a to dlatego że las nabrzmiałych pał jak puszki, jedna przy drugiej to to przy czym najlepiej lubię pić rano zbożową kawę, by następnie pójść przez dzień w poczuciu konopnej satysfakcji.. :D
    a zresztą gdybyś wiedział jakie syfy stRyjek kiedyś świadomie wpuszczał do swojego organizmu, to taki kokon tematu po dwóch tygodniach stania po fluszu to jest dla mnie jak miód z imbirem obsypany orzeszkami laskowymi.. haha
     
  13. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Zapierdzielaja ladnie,nie boisz sie ze sie za mocna wyciagna?:szok:
     
  14. Master!

    Master! Kumaty

    Swiatla maja dosc wiec nie powinny sie wyciagac...lampy nie moge dac nizej bo temperatura na to nie pozwala. Pozniej i tak beda przesadzane w docelowki to zawsze mozna jeszcze podsypac.<wodna>
     
  15. mikołaj

    mikołaj Gość

    Bedziesz robil selekcje czy prowadzisz wszystkie rosliny do konca?
     
  16. 1.5 miesiąca wega + 1000W Oj będzie się działo :) Tysiaczek aż się prosi o CoolTube. Będę zaglądała bo nudno nie będzie.
     
  17. Master!

    Master! Kumaty

    Prowadze wszystkie do konca o ile wytrzymaja hahahaha

    --- Dodano ---

    Przez caly weg gavita bedzie chodzila na 600w. Tu niestety nie ma mozliwosci zalozenia cooltuby. Zapraszam jak najbardziej do komentowania i ogladania zdjec :piwo::piwo:
     
  18. [/COLOR]
    Tu niestety nie ma mozliwosci zalozenia cooltuby. [/QUOTE]


    a nie myślałeś żeby oddzielić roślinki szybą, a nad nią dać wiatrak?
     
  19. Master!

    Master! Kumaty

    Nie ma takiej potrzeby...temperatura podchodzi pod 30° takze jest luz...zawsze mozna dac wyzej lampe i wentylator troche podkrecic i po problemie

    --- Dodano ---

    4 dzien


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  20. mikołaj

    mikołaj Gość

    Pięknie wyglądają, jak pod prawdziwym słońcem nagitarze
     
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...