5th OUTDOOR 2018

TheSpecialOne 06.05.2018

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. TheSpecialOne

    TheSpecialOne Błyskotlwy

    Siema!zapraszam do śledzenia mojej 5 uprawy pod słoneczkiem  ;d Podziekowania na wstępie lecą do Gandalfa,szfagra,Marcopolo oraz dla Al bundiego.Mile widziane sugestie byle bez zbędnego i głupiego gadania...oby bez lipy to najważniejsze ;d

    NASIONA

    sezony reg szfagier x19
    pół auto reg szfagier x4
    auto reg szfagier x6
    sezony z mojego palenia reg x6
    Serious 6 x green crack x2
    Serious 6 x hindu kush x 2
    Sezony mix ggs x 11
    Auto black jack x1
    Auto og kush x1
    Auto mazar x1
    Andromeda x durban poison x1
    Guerilla Gold x ak47 x5
    Purple maroc x hindu kush x2
    Purple maroc x guerilla Gold x2
    Guerilla Gold x hindu kush x2
    Easy cheese x4
    Outdoor skunk x2
    Easy poison x5
    Auto speed bud x2
    Maroc x4
    Auto passion x2
    Auto Viking thor x3
    Auto girl scout cookies x g13 x3

    SPOT

    Starym użytkownikom dobrze znany.Za dużo podlewac nie trzeba bo woda gruntowa a w razie w obok źródło z wodą.Slonce w zależności od położenia od wschodu do zachodu oraz od 7 do 17 minimum...podzielony na poletko reg,drugie poletko oraz około 30 wielkich dziur...

    GLEBA

    Ziemia przekopana z pod pokrzyw i dodane ok 50l dodatkowo do dołka wedle zeszłego roku.Zmieszana trzcina poszatkowana oraz dodany dolomit i trochę kupnej.Ogolnie dużo rasowek w podłożu tzw czarnoziem

    NAWOZY

    na weg biohomus i gnojowka z pokrzyw
    na flo Burza kwiatów,pk 13/14,finisher oraz banany
    Dodatkowo snacol,asahi sl oraz coś na pleśń

    TRENING

    sezony i pół auto FIM/TOPPING/HST/LST na auto brak treningu



    Pierwszy rzut kielkowalem szfagra nasiona oraz 6 swoich z palonka z zeszłego roku...na chwilę obecną na spocie rośnie 35 sztuk na jednym poletku.Do 8 dnia rosły na parapecie a od tygodnia są na spocie ;d Mają ok 14/15 dni.Po przesadzeniu dostały asahi sl oprysk oraz wokół posypane snacolem i na drugi dzień podlane.Dzis je podsypalem trochę ziemia oraz dostały pierwsza dawkę biohomusa i wywiesiłem zaszczaną szmate kilkudniowa na zwierzynę...Noce trochę chłodne bo niektóre mają fioletowe przebarwienia.Drugi rzut 41 sztuk głównie sezony i pół automaty są juz same fem które rosną aktualnie na kilku parapetach ;d Mają 2/3 dni i myślę około tydzień i dać je na spot w zależności od pogody ;d

    FOTY ze spota ;d dzisiejsza wizyta ;d i jedno foto z drugiego rzutu
     
    • Lubie to x 18
    Last edited: 06.05.2018
  2. TheSpecialOne

    TheSpecialOne Błyskotlwy

    3/4 dzień młodego pokolenia 2 rzut :D
     
    • Lubie to x 3
  3. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    No TSO ruszyla maszyna bedzie na co popatrzec,Powodzonka i z farcikiem
     
    • Lubie to x 1
  4. Coś mi się wydawało,że nie będziesz prowadzić fotorelacji a tu taka niespodzianka ;dniezły masz tam arsenał hehe. Jak zawsze będzie na co popatrzeć :)
     
    • Lubie to x 1
  5. ooo tu będzie co oglądać :d Powodzenia mordo i z farcikiem do końca :d
     
    • Lubie to x 1
  6. FanZieleni98

    FanZieleni98 Zagubiony

    Będę zaglądać , mam wiele tych samych pestek wiec będzie ciekawie :D , powodzenia mordo , oby bezprzypalowo jak co roku hehe
     
    • Lubie to x 1
  7. szfagier

    szfagier Kumaty

    I się zaczało 8) obserwować ludziska bo tu lipy nie będzie ! oby wypaliło coś z tych moich pestek hehe oby bez przygód z fartem i powodzenia !
    Aha też w tym roku wytestuje tego finishera;d
     
    • Lubie to x 1
  8. TheSpecialOne

    TheSpecialOne Błyskotlwy

    20 Dzień 1 rzut
    7 Dzień 2 rzut

    Siemanko!wczoraj przesadziłem młode pokolenie dokładnie 39 sztuk(1xAuto a reszta sezony i pół auto)...gandalfy posadzilem w poletku a reszta osobno...dziś byłem podlać i zrobić oprysk z asahi sl ...starsze dostały biohomusa druga dawkę i na kilku sztukach zrobiłem fim...ogólnie bez większych komplikacji po za tym ze przepedzilem 3 łosie nie daleko spota.Wypielone,zakamuflowane,podlane,oprysk zrobiony na ślimaki sypniete...pozostaje trzymać kciuki za pogodę i oby bez lipy!!!pozdRo!

    FOTY młodych,starych,przed kamuflażem,po kamuflażu oraz kilka fotek całości...
     
    • Lubie to x 10
    Last edited: 10.05.2018
  9. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    TSO,nie jestem pewien ale nie za wczesnie na 'molestowanie' panienek?U siebie tez myslalem aby je troche pomeczyc ale pozostane chyba tylko przy LST.Jak ta Twoja 'laczka' zarosnie to bedzie ladny busz haha.Trzymam kciuki.
     
    • Lubie to x 1
  10. One Man Hemp Army

    One Man Hemp Army Błyskotlwy

    Klasaaa : ). Powodzenia TSO będę się bacznie przyglądać, przygotowany widzę że jesteś zajebiście hehe oby pogoda dalej dopisywała, a zwierzyna omijała ;)
     
    • Lubie to x 1
  11. Łosie czy sarny? Bo łosie mało gdzie występują,ja tam żadnego jeszcze nigdy nie widziałem,sarny to za każdym razem na spocie widzę.
     
  12. TheSpecialOne

    TheSpecialOne Błyskotlwy

    Marco ;d juz tak robiłem nie raz i nic się złego nie stało...one już zdarzyły się zaaklimatyzowac wiec na tych co miały dość grube łodygi i 3/4 partie liści to ciachnalem w 80% szczyt.Jak nie wyjdzie fim to wyjdzie topping ;d

    WZT ;d dwa najpierw hasaly za ścianą lasu a później wybiegły ;d te miały poroza a kolejny mniejszy, ,bez,,wybiegł po chwili ;d wydawało mi się ze łosie ale bylem rozkojarzony i juz sam nie wiem.Te w sumie jak konie biegły a łosie to trochę inaczej stawiają te swoje szkity ;d pełno wszystkiego tak czy siak...Jedyne co mnie omija to dziki ;d wokół spota jastrzębie,żółwie błotne,żurawie,borsuki,bobry,jeleniowate i inne zwierzątka ;d a na spocie mam żaby i jaszczurki zarazem ;d Teraz kolejna szmate do wiadra i sikanko kilka dni następnie na spota i sikac na nią przy odwiedzinach...Zagrodzilem co mogłem na spocie ;d
     
    • Lubie to x 1
  13. Ghost Rider

    Ghost Rider Użytkownik

    Elegancko kamuflaz jest zacnie. Zycze powodzonka z fartem do konca.
     
    • Lubie to x 1
  14. Gandalf.

    Gandalf. Gość

    Nie ma lipy!!! Brakuje tylko grila i stejków na odzyskanie sił po robocie hehe

    Jestem ciekawy czy dojdzie holy punch z ghs, weź może obczaj jak on wygląda w necie w późniejszym stadium to może jest szansa że się go odróżni ;d
    Ja leje w butle 5l i na spota to wylewam, szmaty też mam w krzakach i jak narazie sarny obkrążają spota
     
    • Lubie to x 1
  15. TheSpecialOne

    TheSpecialOne Błyskotlwy

    Fotorelacje przeniosę na stabilniejsze forum bo te można o kant chuja rozbić...Szkoda słów...jebac te forum w takim razie skoro ono jebie nas...Czas leci a ja nie mam zamiaru go tracić żeby coś wrzucać by później tego nie było lub kombinować...pojebalo tu chyba kogoś ;d
     
    • Lubie to x 1
    Last edited: 12.05.2018
  16. A się zastanawiałem czy robić fotorelację ale kiedy widzę jak Wam foty znikają to chyba nie ma sensu :| eetam rób fotorelację bez fot,opisuj jak rosną haha
     
    • Lubie to x 2
  17. Gandalf.

    Gandalf. Gość

    Zapierdalasz cały sezon a tu ups haha chcesz robić upa ze ścinki a tu zdjęcia w pizdu uciekają haha i się dowiadujesz że nie ma na co liczyć bo prace potrawaja jeszcze przez dekadę i nie ma jeszcze gwarancji haha.
    nie ma co się stresować i nastawiać na lepsze jutro, to forum jest stracone prędzej czy później upadnie a z tym cały nasz dorobek i huja będziemy mieli z tego bo kogoś to gówno interere
     
    • Lubie to x 1
  18. TheSpecialOne

    TheSpecialOne Błyskotlwy

    26 Dzień 1 rzut
    13 Dzień 2 rzut
    1 Dzień 3 rzut

    Znikną fotki to ostatni raz wrzucam a od początku fr na innym forum nie chce mi się zakładać...

    Pierwszy rzut reg -Wyrwalem kilka pedałów jakiś tam afik się określił na damsko ;d zrobiłem lekkie LST i podlalem woda...Dodałem do poletka młode 6xreg maroc od kumpla
    Drugi rzut-jednego ślimak opierniczyl.Ogolnie panny się przyjęły.Dzis dostały pierwsza dawkę biohomusa...
    Trzeci rzut-rosna na parapecie 9szt auto

    Wszystkie dostały oprysk asahi sl,wypielone i podlane...Czekam na jakiś deszczyk co by planciki przemylo i ogólnie nawodnilo teren :D
     
    • Lubie to x 10
    Last edited: 16.05.2018
  19. TheSpecialOne

    TheSpecialOne Błyskotlwy

    • Lubie to x 2
  20. lakazs

    lakazs Tuptuś

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...

Użytkownicy znaleźli tę stronę, wyszukując:

  1. serious 6 fotorelacja

    ,
  2. holy punch fotorelacja

    ,
  3. holly punch fotorelacje

Loading...