40x noname outdoor na bagnach

lunatic 24.05.2018

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Witam wszystkich, jest to moja pierwsza fotorelacja i jestem jeszcze laik w tych sprawach więcj liczę na wyrozumiałość i wiele cennych porad :D

Jest to moja: 2 uprawa (pierwsza była totalną porażką) i 1 fotorelacja
    Nasiona: nołnejmy z palonka (tak, 40 pestek z dychy palenia x) ), prawdopodobnie przewaga sativy i automaty
    Ziemia: uniwersalna z brico + spotowa
    Donice: część w workach, wsadzone w ziemie, reszta bezpośrednio w glebie
    Nawozy: Biohumus (nie wiem jeszcze który)
    Charakterystyka spota: Bagna (mokradła?) w laskach na polu (dość spory, dziki obszar), dużo różnej zwierzyny, w tym boberki. Sam spot znajduje się przy sadzawce wśród gęstych pokrzyw, w koło drzewa i drzewka. Ziemia głównie torfowa, na szybko mierzyłem pH biorąc próbki wody z sadzawki - odczyn obojętny. Słońce od wschodu słońca + 1.5h do ok. 17, później półcień.
    Jak często planuje robić update mojej fotorelacji:: Tak często, jak będę odwiedzał spota, raczej regularnie. Najpierw co 3-4dni, później myślę, że co tydzień.

Laski poszly do ziemi 9.05.2018 i jeśli dobrze pamiętam to 37 z 40 pokazało kiełki. Fotorelację postanowiłem założyć dopiero teraz, po sugesti człowieka z tego forum, a mianowicie mlynu345 (pozdrawiam :p). Bedę wrzucał tylko zdjęcia pojedyńczych sztuk, żeby nie robić za bardzo śmietnika, gdyby coś się z którąś działo to na pewno się tu pojawi.

Zdjęcia:
    11.05.2018 (dzień 2 weg)

14.05.2018 (dzień 5 weg)

18.05.2018 (dzień 9 weg)

21.05.2018 (dzień 12 weg)
    Tutaj bliźniaczki, 20 nasionek poszło po 2 do kubeczka, ponieważ brakło mi doniczek x)
    Jak widać radzą sobie dobrze jak narazie ^^

23.05.2018 (dzień 14 weg)
    Tutaj troche rozmazane, bo akurat psy niedaleko zaczeły strasznie ujadac (prawdopodobnie locha z młodymi, którą ostatnio spotkałem @_@)
    I jedna z pierwszych, najśilniejszych panienek: