1x critical+ fem,1x original moby dick fem,1x mexican airlanes auto

BubelGun 28.04.2019

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. Witam!
    Jest to moja: pierwsza fotorelacja outdoor.
    Pestki: Mexican Airlanes auto - fastbuds
    MobyDick - bulk
    Critical+ dinafem
    Ogólnie miałem takie na stanie:
    3x original moby dick fem
    1x critical+ fem
    1x mexican airlanes auto
    1x white widow&big bud fem
    1x green crack auto
    1x auto zkittlez
    Wszystko z GanjaFarmer.
    Reszta może też pójdzie na out jeśli znajdę na szybciora drugi spot.
    Spot: dzika polanka między młodymi choinkami.
    Ziemia: uniwersalna z Tesco pół na pół ze spotową+kurzak+perlit+mikoryza pod sadzonkę przy przesadzaniu.
    Dołki ok 15,20 litrów na sztuke, przygotowane przekopane trochę wcześniej.
    Nawozy: weg. Biohumus, później cannatera Vega, może trochę bio growa od biobizza, pałeczki do ziemi do zielonych
    flo. Cannatera Flores, bio blom, top max
    Mam też burze kwiatów i inne bloombastiki także zobaczymy jak to będzie lane, poexperymentujemy
    Ochrona: Topsin na pleche
    Na szkodniki ślimakol, mocz i włosy na zwierzynę, reszta będziemy reagować w trakcie.
    Trening: planuję lst + fim na sezonach,Auto pójdzie bez.
    Update tak co 2 tygodnie jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem.

    Jestem świeżak na forum, trochę poczytałem trochę sadziłem ( 2autosy out i kilka krzaków indor, w przeciągu 2 sezonów, niestety z małym plonem ale zawsze swoje) dlatego pomyślałem że z waszą pomocą lepiej to pójdzie :)
    Pozostaje mieć nadzieję że się uda, że dojdą do końca, i żadna złodziejska kurła nie napotka mojej miejscówki...
    Doświadczenie u mnie bardzo skromne, ale jak to mówią człowiek uczy się na błędach i nabytych doświadczeniach.
    Tak więc lets go.
    22.04 - Pestki do krążków torfowych
    Mexican Airlanes auto - fastbuds
    MobyDick fem - bulk
    Critical+ fem - dinafem
    25.04 Kieły po raz pierwszy widzą światło dzienne, wyszły bez problemu po uprzednim 1 godzinnym namoczeniu w preparacie X-Seed od firmy BAC, polecam, nawet stare pestki dają radę.
    Zauważyłem lekko przystopowany rozwój, gdyż główny kiełek wyszedł dołem krążka torfowego, nie miał gdzie dalej iść i konieczne było przesadzenie do ziemi.
    (Pierwszy raz tak kiełkowalem, zawsze na mokrych chustkach i do ziemi)
    27.04 - Przesiadka do kubków, do ziemi
    Biobizz lightmix z odrobiną mikoryzy..
    Od tego dnia można liczyć życie dziewczyn a więc
    Dzień 1

    IMG_20190427_180312.jpg

    IMG_20190427_203247.jpg

    Drugą fotka to przygotowany na szybko pseudo propagator z butli 5L trochę dojdą do siebie i wystawka na parapet, coby je trochę zahartować przed wycieczką do domu pierwotnego
    Wysadzanko planuję jakoś po majówce, wtedy też fotki ze spota.
    Pozdro pasjonaci MJ i liczę że ktoś tu zaglądnie. 5!
     
    • Lubie to x 1
    • Kocham to ! x 1
    Last edited: 28.04.2019
  2. Powodzenia :]:]
     
  3. myszka

    myszka Tuptuś

    Z fartem :] Ja uprawiałam MobyDick grzybensy .
     
  4. Dzięki dzięki, powodzonka i farcika nigdy za wiele:] a takie pytanko, opłaca się wysadzać już teraz czy czekać na 'zimna zośkę' i lepsze słoneczko
     
  5. Od razu z nimi na parapet,po co mają się tam dusić,w dzień wystawiaj tylko na słoneczko jak nie ma za dużych wiatrów . Poczekaj jeszcze parę dni,obserwuj pogodę długoterminową i jeden rzut możesz wysadzić wcześniej i drugi troszkę później.
     
  6. Tak też wczoraj poczyniłem, ale ogolnie się powyciagałyyyjapierdole aż będzie problem z transportem na spota bo jeszcze trochę w domu povegują, ale damy rade:D
     
  7. Zimna Zośka pewnie przyjdzie wczesniej jak w tamtym roku , na weekend nadaja przymrozki to pewnie bedzie Zośka . Powodzenia!
     
  8. Yo Yo!
    Mały UP na szybko
    Wszystkie 15 dzień weg.
    Z braku czasu roślinki stoją sobie na parapecie i żyją swoim życiem, czasem wystawione na słońce, podlewane odstaną kranówką i ostatnio raz dostały trochę biohumusu do gleby i w oprysku. Mały problem z MobyDickiem zaczęły wysychać dolne liście i wyższe piętro też zaczyna, może to wina wody albo braku światła, są powyciągane i już bym chciał żeby poszły na spota, no ale coż, pogoda lipna trza poczekać:D:
    Tak się prezentują:
    Zdj 1 moby dick
    Zdj 2 mexican airlanes auto
    Zdj 3 critical +
    Mógłby ktoś ocenić dlaczego tak wysychają te liście
    będęwdzieczny:DD
    Pozdro pasjonaci, z fartem!

    IMG_20190512_191601.jpg

    IMG_20190512_191748.jpg

    IMG_20190512_191902.jpg
     
    • Kocham to ! x 1
  9. Siema siema, czas na mały UP.
    W czwartek tj 16.05 panny poleciały na spota, pogoda była w miarę więc powinny się spokojnie przyjąć, odwiedzając miejscówkę zastałem 2 dołki przekopane przez zwierzęta, trza było troszku popracować ale ostatecznie postanowiłem je tam wysadzić.
    Tak więc w ich 19 dniu żywota wyglądały tak:
    1 moby dick
    2 critical
    3 mexican airlanes auto
    Do wody również poleciały kolejny moby dick i auto zkittlez, już mają też około tygodnia, fotki wrzucę jak będą na spocie.
    Pozdróweczki ludzie ogrodnicy

    IMG_20190516_164237.jpg

    IMG_20190516_164250.jpg

    IMG_20190516_164214.jpg
     
    • Kocham to ! x 2
  10. Powodzenia i uważaj na te zwierzaczki XD
     
    • Lubie to x 1
  11. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    z tym slimakolem pod plantami to slabo, lepiej obsypac okrag dookola dolka;)
    pozatym roslinki fajne, powodzenia
     
    • Lubie to x 2
  12. Właśnie wiem że zjebałem akcję trochę, no ale cóż, serio aż tak se idzie zjebac smak palenia tym chujstwem?
     
  13. AlteGenieser

    AlteGenieser Tuptuś

    Pozytywnie napewno na rosline nie wpłynie jesli chodzi o wzrost czy smak. Przed nimi jeszcze daleka droga więc spokojnie się wyczyszczą. Ważne by następnym razem jednak trochę dalej od dołka obsypać. Pozdro
     
  14. Mogę pod piac się z moją roślinka pod temat bo nie chce za śmiecić forum a coś się dzieje nie tak z moją roślinka... Fotorelacja nie prowadzę bo wiem że nie dam rady chodzić chodzę do niej ale po prostu brak czasu i tyle... White widow pestki sam kupowałem z Holandii dajcie znać to wrzucę pozdro
     
  15. Jest taki dział 'Ocena twoich roślin' tam wrzucasz fotkę, mówisz co jest nie tak i napewno ktoś ci pomoże, nie musisz zakładać fotorelki
     
  16. Ok dzięki
     
  17. Siema :(
    Stała się hujnia straszna, w niedzielę przyjeżdżam na spota a tu 2 roślinki wyparowały, ani śladu po nich przetrwał tylko critical który też wygląda marnie. Myślę że prze nawałnice i deszcze, i zastanawiam się czy jest sens prowadzić dalej ta fr.
    Ogólnie znalazłem inny spot i zamówiłem 7 automatów, więc nie będę się poddawał i polecę dalej.
    Smuteczek i pozdrowki!
    Tak wygląda critical:

    IMG_20190526_114301.jpg
     
  18. koleszka84

    koleszka84 Kumaty

    Leć dalej z auto kolego . Z tego criticala chuj wie co będzie i zostaniesz z niczym, wątpię że on w ogóle dojdzie
     
  19. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Cos je wpierdzielilo,jeszcze masz czas aby ogarnac nowe nasionka,mysle ze nawet sezoniki dadza rade,dzialaj:)
     
  20. Siema!
    Niestety z powodu przypału muszę ze smutkiem prosić o przeniesienie fr do niedokończonych..
    Na nowym spocie wysadzone zostały 4 autosy, może założę nowa relkę zobaczę jak to będzie, szkoda mi w huj bo to była moja pierwsza fr i dałem dupy:(
    Pozdro i życzę wszystkim srogich zbiorów.
     
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...