1x Auto Cream Candy, LED COB 3x50W Full Spectrum

Happybob 19.09.2018

Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
  1. pozytyw

    pozytyw Użytkownik

    daj bazylie oregano jakies inne zioła fajny zapach bedzie lawenda tymianek itp jak zioła lecisz też pozdro
     
  2. Moonweed

    Moonweed Tuptuś

    Panie, ja tu pomidory i paprykę zasiałem, a mi maniuanen wyrósł z tyłu! haha


    Bob, ja bym nigdy nie napisał, że coś się nie uda :D Jak już to, że będziesz miał ciężej, bo późno zacząłeś. No chyba, że czegoś nie pamiętam :D

    P.S. Podoba mi się ta Amnesia :> podeślij na pw jakieś zdjęcia z początku, jeśli masz. Pozdro!
     
  3. marcopolo

    marcopolo Moderator Staff Member

    Lepiej zonke 'pomacaj',bedzie zadowolona-wachac nie musisz haha
     
    • Lubie to x 1
  4. Marco, macanka wystarczy dla żony i panienek w boxie :D Jedna i Druga pachnie pięknie :D haha
    Moon, na chwilę obecną wszystko idzie jak powinno, nie było żadnego złamania :) znając mnie to i tak będzie ciężej :D za lekko nie może być :p
     
    • Lubie to x 2
  5. Hello;)
    Mamy 39 dzień Cream Candy, rośnie dobrze:) niestety przez 8 dni leciały na 3x cob gdyż ten tańszy dął sobie spokój :) dziś zamontuje numer 4 ( tego lepszego )
    Muszę jeszcze ponaciągać szyty aby rosły w jednym tempie

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    • Lubie to x 2
  6. Moonweed

    Moonweed Tuptuś

    No i LST się jej spodobało! :D
    Zdrowo wygląda, fajnie leci
     
  7. A więc.. mamy dzień 53, jak widać Panna rośnie chociaż ostatnio troszkę zaniedbałem :(
    Nie podam wilgotności oraz temperatury ponieważ padł mi termometr ..

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Niedobory czy za dużo?
     
    • Lubie to x 1
    • Nie lubie. x 1
  8. Pełne flo, więc zrzuca pierwsze dolne liście. Na ten moment bym się nie przejmował. Ewentualnie minimalnie większą dawkę nawozów daj.

    Edit : znów nie spojrzałem na datę. Jak tam sytuacja?
     
  9. Qurczak, podlewam co 2-3 dni, niestety jestem mega zapracowany i nie mam czasu dla Panny :(
    Odeszło kilka liści, ale martwią mnie końcówki liści, brązowe albo suche, jutro dodam foto to sam zobaczysz
     
  10. Kitty Forman

    Kitty Forman Moderator Staff Member

    Ale ładnie wytrenowana!
    Bob ja Ci powiem z obserwacji moich, więc może to być kompletna bzdura hehe, ale..
    Że na grubym flo się z liśćmi dzieje tak jak napisałeś, to nie taki kłopot, potas wyżerają, i co tam im trzeba, a liście to wszak ich magazyn na takie sprawy właśnie.
    I właśnie nie wal na siłę nawozu żeby to się "odczarowało", bo będziesz miał gorszy smak tylko i w ogóle tylko roślinę skatujesz, ja tam jestem za racjonalnym nawożeniem, w końcu mamy to potem jarać :D
    I jeszcze też zauważyłam, że niektórzy, a i może więcej niż niektórzy, przed upkiem lekko roślince poprawiają wygląd. Żółte z dołu i tak już nic nie dadzą, można wywalić, i już ładniej się robi hehe, jakieś mocno skręcone suche też skub skub, i już inna panna hehe :D I tak człowiek potem patrzy na swoją i myśli, kurde oni wszyscy mają takie zajebiste a mi tu żółknie, brązowieje, co się dzieje hehe.

    Dawaj no te foty ! :)
     
  11. Heniekzbagien

    Heniekzbagien Zagubiony

    Bobu jasna cholera we no coś poka, opowiedz. Nie samą pracą człowiek żyje. Chyba że Ty nie jesteś człowiek...
     
  12. :) no już już :) nie denerwujcie się :P dzisiaj zrobię foty i podeślę, czas na aktualizacje :)
    Kitty, ja tam nie ulepszam przed upem, wolę aby wszystko było widoczne:)
    Heniu:) jestem człowiekiem, zapewniam Cię:P
     
  13. Więc mamy dzień 72
    Panna wygląda tak jak widać :) widzę, że przy głównym szczycie puchnie tak jak amnesia xxl, zastanawiają mnie te końcówki, co 3 dzień leje wodę na przemian z nawozem trypak od biobizz.
    Pachnie zacnie :)
    Ale chujowa jakość po pomniejszeniu....Aż mnie oczy bolą... jutro zrobię nowe i dodam

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    • Lubie to x 3
  14. Ładne kasztany. "W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle. Zuzanna lubi je tylko jesienią. Przysyła ci świeżą partię." hahaha pozdro! :p
     
  15. Witojcie!
    Mamy 82 dzień..
    Niestety nie wszytsko jest tak pięknie jak miało być... niestety przez pewną sytuację, Panna przeszła 2 dniową falę ciepła sięgającego zapewne ok 40C, dlatego wygląda jak wygląda, odratowałem ją w ostatnim momencie...
    Liście które widzicie obok panny nie zostały zerwane do " upiększenia" foto ale odpadły same, wystarczyło lekko ruszyć Panną :(
    No nic... żyje.... oby jeszcze puchła i wybaczyła mi te katusze :(
    Teraz wygląda dobrze, wcześniej jak ją zobaczyłem to aż się płakać chciało, wszystkie liścei wisiały, była mokra....koszmar

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. v3nom

    v3nom Użytkownik

    one już się chyba nadają do cięcia, jakie masz plany związane z kosą ?
    dobrze że Ci trochę tych liści poleciało bo będziesz mieć sporo roboty z trymem heh
     
  17. Heniekzbagien

    Heniekzbagien Zagubiony

    Okuuuuurwa rzeczywiście armagiedon :/
    Coś tam zielonego jeszcze jest to może odbije na koniec. Ehhhhh....
     
  18. Zobaczę dzisiaj tricho, ale wydaje mi się, że musi jeszcze dojść, chyba, że się myle...
     
  19. Masakra.... normalnie załamany byłem jak ją zobaczyłem stary....tragedia....tyle pracy i chuj 2 dni mogły wszystko zjebać
     
  20. Heniekzbagien

    Heniekzbagien Zagubiony

    Podejrzyj ją bo może już gotowa rzeczywiście
     
Post się przydał? Oceń go proszę:
/5,
Loading...
Loading...