Pokaż wyniki od 1 do 18 z 18
  1. Post #1

    Przydatny schowek

    Mam coś przydatnego zwłaszcza dla osób które mają coś do ukrycia :p

    Myśle że dobra skrytka przyda sie każdemu a ta jest na prawde dobra.


    Jak zrobić schowek z zapalniczki - Spryciarze.pl
    0 0

  2. Post #2
    masz rację jakis doobry schowek przydałby się Przydatny schowek ten z zapalniczką zajebisty co na filmiku musze taką zrobic Przydatny schowek
    ja żadnych schowków nie mam ;(

    może taki Przydatny schowek tylko zamiast spreju to jakis dezodorant Przydatny schowek

    0 0

  3. Post #3
    lepsza by była podróbka zippo ;) nie kosztuje dużo, a jest więcej miejsca
    Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    z zapalniczki wyciągamy watę zostawiając trochę na spodzie i trochę na wierzch do przykrywania, i gotowe Przydatny schowek
    0 0

  4. Post #4
    Name ja z takiej korzystam tylko nie zippo tylko jakaś na odpuście kupiona :P z wiadomych powodów nie chciałem o niej pisać ale już jest :P
    0 0

  5. Post #5
    to z puszką calkiem nie głupie i sie przyda Przydatny schowek
    Właśnie zaczynam robic ten scchowek z zapalniczka :p
    Usiądź, odetchnij, ściągnij parę buchów
    0 0

  6. Post #6
    Puszka jest dobraPrzydatny schowek
    0 0

  7. Post #7
    Puszka jest dobra do w miarę bezpiecznego trzymania na chacie, ja swoją okleiłem od środka i wypełniłem pogniecionymi chusteczkami, dzięki tamu nawet jak ktoś weźmie ją do reki to nic w środku nie lata i nie stuka (np rura o ścianki) ;) A co do kitrania w zapalniczce to jest przypał, bo u mnie zawsze takie zapalarki każą otwierać przy trzepaniu.
    0 0

  8. Post #8
    Dobry motyw ale jeżeli bierzecie coś na miasto a macie w zapalniczce to uważajcie bo kryminalna mi 5 minut zapalniczki sprawdzała Przydatny schowek
    0 0

  9. Post #9

  10. Post #10
    Chyba każdy już to widział bo reklama jamajki jest w każdym temacie a te puszki są na stronie głównej i dlaczego link do allegro ?
    -W jakiś sposób Ci pomogłem ?
    -Daj reputacje.



    "...ale czy marihuane robi sie z konopi ?..."
    0 0

  11. Post #11
    Ten z zapalniczka bardzo fajny temacik , chyba pomajstruję Przydatny schowek
    0 0

  12. Post #12
    po co kupywac gotowy schowek w puszce jak można samemu zrobic taką puszke :P
    0 0

  13. Post #13
    Heh takie schowki dobre rzeczy, ale nic nie zastąpi kurtki z ukrytymi kieszeniami Przydatny schowek
    0 0

  14. Post #14
    Zapalniczka to porażka ... przecież zawsze do nich zaglądają. A i tak nic nie zastąpi kitrania w majtach ;) zero przypału
    0 0

  15. Post #15
    @up

    zero przypału dopóki nie dostaniesz kipiszu ;)
    0 0

  16. Post #16
    No przy przeszukaniu to wszędzie znajdą, ale przy kontroli osobistej przecież w majty nie zaglądają i przeglądają tylko rzeczy i kieszenie.
    0 0

  17. Post #17
    No z taka zapalniczka to na legalu mozna latac xd
    0 0

  18. Post #18
    Zapalniczka dobra ;) ukryte kiezonki lepsze Przydatny schowek ja sam w swojej kurtce znalazłem jedną dopiero po miesiącu użytkowania xD
    W tych sprawach jestem całkiem zielony
    0 0

Forum oparte o skrypt vBulletin © Przypominamy iż nasza witryna jest prowadzona w charakterze wyłącznie informacyjnym. Strona prowadzona jest w języku polskim lecz nie propagujemy żadnych działań nakłaniających do łamania przepisów w Polsce. Pozostając na stronie oświadczasz iż znasz treść obowiązującej ustawy antynarkotykowej i wszystkie informacje znajdujące się tu wykorzystasz tylko i wyłącznie jako materiały edukacyjne na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Pliki ciasteczek mogą zostać zapisane zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

Copyright 2010 - 2016 © Forum NasionaKonopi.pl