Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 22
  1. Post #1

    Nowy Rok z Panem Pestką

    nasiona marihuany, nasiona konopi
    Nowy Rok - Nowy Sklep - Nowe Możliwości

    Zapraszam Was w imieniu Sklepu - Pan Pestka
    * https://panpestka.pl/

    Do wzięcia udziału w konkursie
    Gdzie wystarczy odpowiedzieć na pytanie :

    "Co zmienił/a byś w naszym sklepie ? "

    Spośród Waszych zgłoszeń sponsor wyłoni aż 10 szczęśliwców i obdaruje pakietami 5 automatów ( feminizowanych)

    Na zgłoszenia czekamy do końca STYCZNIA 2018 r ( 00:00)

    * Wysyłka INPOSTem oraz listem poleconym na terenie Polski


    Lecimy Growerzy Nowy Rok z Panem Pestką

    A oto wspomniane autoski

    * https://panpestka.pl/product/punk-devil-auto/

    Nowy Rok z Panem Pestką





















    ...............................

    Przeczytaj o tym więcej:

    Umysł jest jak spadochron. Nie działa, jeśli nie jest otwarty.
    -
    F. Zappa
    2 0

  2. Post #2
    1: W "polecanych stronach" na dolnym panelu NIE MA nasionakonopi.pl ;O to trzeba koniecznie zmienić Nowy Rok z Panem Pestką
    2: Agresywny znaczek FACEBOOKA który atakuje mnie z lewej na każdej stronie. Rozumiem ze chcecie skłonić ludzi do lajkowania waszego profilu ale można go dać np na ten dolny panel. Kto korzysta z FB i tak go znajdzie i zalajkuja. Ja naprzykład nie mam FB i go nielubie
    3: Niby nowy sklep świeżo otwarty a tu w ofercie na stronie nasiona których niemożna kupić bo ich niemacie. NP. Shaman regular od DP.
    Nie sadzę że ludzie zdążyli go wykupić Nowy Rok z Panem Pestką Podejżewam że niebedzie ich wogóle. .
    4: Koszt wysyłki pobraniowej trochę niehalo. Bo za zakupy powyzej 100zł wysyłka gratis. Ale pobraniowa to już 20zł dopłaty.
    Zwykle opcja pobranie to dodatkowe 5 zł a nie 20...
    5: Apropos gratisów polecam zrobić coś jak w sklepie ganjafarmer Mają tam opcje ze sobie sam wybierasz gratisy zaznaczając z dostępnej puli. (mówię tu o tych fajnych gratisach jak pestki, młynki itp) Bo makulaturę to i tak dorzucicie ^^
    6: Te "bestsellery" wyświetlaja mi się w lewym dolnym rogu strony na saaaaamym końcu po przewinięciu na dół. Więc jest to wogóle niewidoczne. Nie wiem czy to tylko w mojej przeglądarce czy u każdego tak jest.
    7: Sam napis "PROMOCJE" znajdujacy się u góry z lewej radzę dać na czerwono. Niby nic ale bedzie robić różnicę

    Więcej grzechów niepamiętam. Jak coś to dopiszę...

    Pozatym stronka schludna, przejrzysta. Taka minimalistyczna. I dobrze. Najgorzej jak cię atakują setki neonów banerów i "fajnych" grafik.
    Super że jest opcja filtracji wyszukiwania po wejsciu w danego producenta. Tego brakuje na wielu stronach.
    Także 5+ dla projektanta.
    Fajnie że jest czat( czy działa nie wiem niesprawdzałem;p
    1 0

  3. Post #3
    ja zwinal bym na pewno ten wielki bilboard facebook jest duzy i nachodzi na producentow i takna serio jak ktos bedie chcial na fejsa sie odwzwac to sie odezwie albo zajrzy poza tym jest okno czat
    poprawil bym ten panel na gorze, ktory dotyczy zakladek ; o nas kontakt platnosci itp. zrobilbym to mniejsze badz ciasniej bo wyglada tak troche kwadratowo prosto troche za bardzo przez to jest jakby zbyt duzo, a za malo kolorowe i wesole.
    zmniejszyl bym pole kosz na jakies male bo takie duze jest zupelnie niepotrzebne.zmieni to wyglad, wyraz strony na bardziej przyjazny mobilny
    na pewno brakuje mi tutaj pola gratisy jakie sa to nasionka i dobrze zeby je mozna bylo wybrac jak kolega wyzej mowil, a pozatym ja np. byblym wdzieczny za mozliwosc wybrania sobie tez regularnego sionka na gratis.
    odnosnik promocje macie wklepany 2 razy a i tak nic tam nie ma heh
    i jak dla mnie to strona tlo jest zbyt biala jak sie przeglada poszczegolne odmiany mozna by na tle dodac jakies polprzezroczyste (70% przezroczytosc do 30% w tym sensie) rysunki jakichs lisci tak lekko widoczne schludne na pewno dodalo by to wigoru i weselej i ciekawiej by sie to przegladalo.
    co do wysylki pobraniowej to kolega chyba nie zrozumial albo ja zle mysle, ale wysylka kosztuje ogolem 20 zł a nie za 34 zł czy 35 zł.tak to zrozumialem.
    no i moze nie bedziecie chcieli, ale kontakt do was zabrac z nad wyszukiwarki i moze zmniejszyc bo nie pasuje tam za bardzo. Tak wlozony w pomiedzy to wszystko zeby bylo schludnie i porzadnie, ale mi to jakos tak srednio wyglada.
    a jeszcze mi przylazlo do lba jakas muzyczke na stronie puscic fajna.nikt tego nie ma a klimat bedzie fajny.pozdrawiam i weselej zrobcie wogole.peceNowy Rok z Panem PestkąNowy Rok z Panem PestkąNowy Rok z Panem PestkąNowy Rok z Panem Pestką
    i jeszcze cos adresy odnosniki stron do polskich forów sklepo i zagranicznych.pozdro
    2 0

  4. Post #4
    Co zmienił/a byś w naszym sklepie ? "
    Właściciela Nowy Rok z Panem Pestką
    2 0

  5. Post #5
    "co do wysylki pobraniowej to kolega chyba nie zrozumial albo ja zle mysle"
    ~~zielarz41

    Mam towaru w koszyku za 119zł(czyli darmowa wysyłka przy przedpłacie) i wybieram "za pobraniem" Nabija mi 139zł. Czyli dolicza całe 20zł. Rozumiem ze pobranie jest droższe ale zazwyczaj to jest ekstra 5-6zł
    No chyba ze są jakieś bankowoprzelewowe sekrety Nowy Rok z Panem Pestką których nieogarniam.
    0 0

  6. Post #6
    To jest jedynie moja propozycja i spostrzezenie, wy zadecydujecie Nowy Rok z Panem Pestką
    "Co zmienił/a byś w naszym sklepie ? "

    Wasze logo, nie jest jakos zachecajace i nie zapada w pamieci, skoro jest to "Pan" brakuje mi w nim takich motywow jak np. nie na cala glowe kapelusz, lekko przechylony w lewo, fajke drewniana z widocznie wystajacym tlacym sie topem, ktory wydziela fajnie meandrujacy dym, fajka zamiast tej "dziury" na ustach i wyszczerbionych zebow(brzydkie i bezsensowne, moim zdaniem oczywiscie), ksztaltu twarzy bym nie zmienial, bo przypomina pestke tak jak na glownym czerwonym logo(ktore jest spoko i proste, widac ze jest to pestka i wystaje kielek, podoba mi sie) Oczy bym troche powiekszyl i w jednym i drugim umiescil listek konopii indyjskiej(sativy) Zamiast granatowego koloru dajcie jakis zywszy np. zielony, pasowal by idealnie
    Mam zajebista wizje "nowego" loga, ale mysle ze powyzsze wskazowki moga i tak duzo zmienic oczywiscie jezeli bedziecie chcieli, pozdro Nowy Rok z Panem Pestką
    Nowy Rok z Panem Pestką-awatar-pan-pestka-01.jpg
    1 0

  7. Post #7
    Cytat Zamieszczone przez JanuszWąsaty Zobacz posta
    "co do wysylki pobraniowej to kolega chyba nie zrozumial albo ja zle mysle"
    ~~zielarz41

    Mam towaru w koszyku za 119zł(czyli darmowa wysyłka przy przedpłacie) i wybieram "za pobraniem" Nabija mi 139zł. Czyli dolicza całe 20zł. Rozumiem ze pobranie jest droższe ale zazwyczaj to jest ekstra 5-6zł
    No chyba ze są jakieś bankowoprzelewowe sekrety Nowy Rok z Panem Pestką których nieogarniam.
    chcesz brać za pobraniem i oni Ci jeszcze maja płacić za przesyłke Nowy Rok z Panem Pestką
    2 1

  8. Post #8
    1. Tak jak większkość, ten facebook z lewej strony jest zbedny, wrecz wkurza bo czasem chce sie coś kliknać z lewej strony to facebook zasłania, wiec moim zdaniem należy go usunąć i gdzieś indziej wstawić.
    2. Gratisy: fajnie jakby kupujący miał możliwość wybrania dowolnej pestki jaką chce w gratisie.
    3. Brakuje forum.nasionakonopi.pl w polecane strony
    4. A przedewszystkim brakuje polskich breederów w ofercie (ggs, tasty, warr)
    Jak coś jeszcze znajde to dopisze pozdro
    1 0

  9. Post #9
    W polecanych nazwa naszego forum w nawiasie. Ode mnie co mnie zacheca do kupna w danym sklepie, to bonusy wszelakie i darmowe pestki. Jest co prawda baner, ale wedlug mnie zakladka z wyszczegolnionymi bonusami jest po prostu bardziej przekonywujaca do wydania wiekszej gotowy za jakis grinder czy inne plakaty ktore wiem jak wygladaja. Do tego dodalbym jakis losowy bonus w postaci np. Bonga na ktory by ktos mial szanse sie zalapac. Nie pasuje mi w samej oprawie graficznej nadmiar bialego koloru. Moze nie tyle brak motywow typowo "zielonych", ale na pewno bym zaciemnil, bo oczy bola. Do przesady schludnie. Sam uklad, zdjecia etc. na plus. Nie wiem jak w sprawie "praw autorskich", ale jakies prawdziwe zdjecia z danej rosliny. Od producenta nasion z recenzji, albo forum. Jesli chodzi o recenzje, to zeby bylo ich wiecej dodalbym jakis bonus na nastepne zakupy. To co koledzy wspomnieli wyzej o fejsbuku, samo to, ze nigdy nie polubilbym takiej strony z prywatnego konta, a nie chcialbym tez przez przypadek kliknac, przesunac w inne miejsce. Na sile wymyslibym jeszcze dodanie jakichs ciekawych odmian jak duckfoot, ale watpie, zeby to bylo mozliwe. Dodalbym jakies zakladki w stylu promocje tygodnia, top sprzedazy miesiaca/roku, faq na najbardziej zadawane pytania.

    Bardzo mi sie podoba ladny wglad na kazdy sklep i odmiane, nowoczesnie.
    Jak cos mi jeszcze wpadnie do glowy to na pewno dopisze, nie zeby chcial Wam pomoc, jak wyzej widac poprostu jestem lasy na prezenty.
    1 0

  10. Post #10
    myśle że przyda sie troche krytyki
    a wieć po 1
    dodanie trybu nocnego na strone teraz dużo stron to ma bo mnie np. biały drażni
    po 2
    te 3reklamp banery na wejściu sa po prostu za duże
    po 3
    wyrównajcie to z tym i bedzie gites
    Nowy Rok z Panem Pestką
    po 4
    logo ma byc proste przejrzyste a takie jest i o to chodzi
    po 5
    pozmieniałbym troche kolory
    po 6
    zamiast
    Paweł: 576 669 031 Kuba: 576 669 032 sklep@panpestka.pl
    u góry na stronie dodałbym zakładke do nawigacji z kontaktem bo ten czerwony mnie gryzie

    po 7
    Nowy Rok z Panem Pestką
    ten obszar pustości jest za duży

    po 8

    jeśli chodzi o te bezpieczeństwo co tam macie jakie karty przyjmujecie itepe
    wyjebałbym to prawie ze do stopki

    po 9
    menu z producentami powinno być klikane i sie rozwijać a nie jak u was idzie od góry od dołu dlatego odsyłam do punktu 7 to pewnie przez to jest tak pusto

    po 10

    dziwia mnie bestrzelery na koniec strony

    Nowy Rok z Panem Pestką

    bo żebym nie wiedział skończyłbym juz przeglądanie waszej strony o własnie na tym miejscu bo potem sa pustki

    --- Dodano ---

    no i plus za to że nazwaliście nasze forum kompedium wiedzy Nowy Rok z Panem Pestką dodałbym tam jeszcze o konopi i takie małe loga przy tym żeby kazdy wiedział ocb
    2 0

  11. Post #11
    Do poprawy na pewno nadaje się logo facebooka po lewej stronie, jest dość uciążliwe i odwraca uwagę od tego co najważniejsze na stronie. Zakładki powinny być według mnie domyślnie zwinięte co dałoby więcej miejsca na umieszczenie na górze kilku najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się odmian. Koszyk można przenieść z góry na samą górę strony aby był on cały czas na widoku i był do niego prosty dostęp. Wydajność odmian outdoor lepiej chyba podawać /1 krzak. Wszystkich producentów można umieścić na boku strony.Zmieniłbym również tło na ciemniejsze, albo wprowadził tryb nocny. To na tyle z rzeczy które bym zmienił, bardzo podoba mi się za to wasze logo i prosty dostęp do informacji o gratisach i nowościach które można przewijać i w niczym nie przeszkadzają Nowy Rok z Panem Pestką)
    1 0

  12. Post #12
    Nowy Rok z Panem Pestką

    Screen ukazuje Kilka byków oraz ewidentna konieczność zredagowania całego tekstu, jest to pierwsza pozycja w którą wszedłem i już zakłuło w oczy, sorka ale jednak takie błędy są widoczne na pierwszy rzut wprawnego oka Nowy Rok z Panem Pestką
    druga sprawa która była wymieniona - zróbcie listę wsszystkich sklepów lub breederów i jakoś upakujcie to w rozwijane menu albo kafelkowo w formie galerii odrębna strona bo przewijając w dół jest zbyt dużo nie wykorzystanej przestrzeni.
    równie dobrze ta przestrzeń w przyszłości może być wykorzystana przez NEWSy z waszej stronki czyli o promocjach, jakieś fajne szczegóły wzięte z życia konopnego, artykuły itd.
    na razie do mocnego doszlifowania.

    Wasze logo to z lekka porażka, pomyślcie o tym co napisali powyżej, dorzućcie tej pestce kapelusz (cylinder lub melonik), monokl i zróbcie to w formie gentelmana zamiast tego czegoś szczerbatego.
    pozdrawiam, myślę że jeszcze tu napiszę co nieco Nowy Rok z Panem Pestką
    1 0

  13. Post #13
    1. "Rodzaje nasion" można nazwać trochę inaczej żeby każdy wiedział że tam może sobie ustawić filtr nasion (selektor nasion) + miło by było gdyby pojawiła się tam opcja: "oszronione liście"(lub coś podobnego) lubię takie odmiany z dużą ilością kryształków bo można z listków porobić fajny hasz Nowy Rok z Panem Pestką

    2. Ta wysuwająca się zakładka "facebook" powinna być usunięta, wystarczy gdzieś logo fb i napis "polub nas na fb" gdzieś obok głównego menu czy gdzieś, nie musi się przecież rzucać się tak w oczy Nowy Rok z Panem Pestką

    3. Logo bardzo skromne ale źle nie jest (za dwa nasionka mogę je lekko zmodernizować Nowy Rok z Panem Pestką Nowy Rok z Panem Pestką )

    4. Ta nota odnośnie warunków prawnych powinna zajmować mniej miejsca (tu jest do przesady duża)

    5. Puste przestrzenie między elementami strony ( np między opisem nasion a ich danymi od producenta itp. ) powinny być zmniejszone bo tworzą pustki na stronie które zmuszają użytkownika do bardziej żmudnego "skrolowania"

    6. gdy przewijam stronę to "główka" strony też powinna się przesuwać to polepszy o niebo efekt wizualny i komfort używania strony

    7. No i jedna z ważniejszych rzeczy to poziom THC podany najlepiej pod każdym widocznym zdj. na stronie najlepiej w % Nowy Rok z Panem Pestką

    Ogólnie bardzo fajnie że pojawia się kolejna strona z nasionami Nowy Rok z Panem Pestką strona do lekkiego liftingu wizualnego i fajnie by było jakby nasiona były też na sztuki bo często są po 3/4/5 sztuk a dużo osób lubi kupować pojedyncze nasionka Nowy Rok z Panem Pestką
    - Buch z tobą - I wdechem twoim
    1 0

  14. Post #14
    Facebook po lewej stronie strasznie wkurza najeżdża się na niego przez przypadek i już się skurczybyk rozsuwa jak ktoś będzie chciał to znajdzie was na fb a polubianie takich sklepów na fb to samobójstwo moim zdaniem więc lepiej reklamujcie się na stronach takich jak ta;)

    Bardzo duzy plus za to że macie chat na stronie i szybko i komfortowo mozna wam zadać pytanie

    Nasionka sprzedawane tylko w ilościach 3-5 dla osób takich jak ja (poczatkujacych) to lipa bo nie odrazy posiada każdy boxa na 3-5 lub więcej roślin więc jest masa zwolenników kupowania nasion w ilościach 1-3 aby nie musieć ich przechowywac zresztą nie każdy ma pojęcie jak wgl przechowywać nasiona

    Jak zjeżdżam strona główna w dół to po lewej stronie mam producentów i masę masę niewykorzystanego obszaru można by go kreatywnie spożytkować filmikami edukacyjnymi odnośnie uprawy albo coś takiego
    Powodzenia i oby się kręciło !
    Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją pałę na przód nieść
    1 0

  15. Post #15
    Nikt też dołoży swoje 5 dolarów.
    Na dzień dobry chat wstawił bym na górę facebuucha też tu o nas kontakt płatności itd.Strasznie mnie irytował jak przeglądałem w poszukiwaniu co nie tak.
    Biel za jasno strasznie męczy óóczy .Wszystko co macie napisane jest za sztywną literką .Dla mnie wygląda to jak pismo z urzędu sądu izby komornika .Oby nikt nigdy nie musiał takiego pisemka oglądać.Zdjęcia odmian makro nic nie wnoszą a nie tak ma to działać.Jest takie coś jak spliff, soft secrets .Nie każdy zna .Zauważyłem,młodzi ludzie tylko zadają pytania .Jak by czytali potem odpowiedzi to luz.Zaciekawi zmusi do użycia szarej komóry może do czytania nikt nie wie czego jeszcze .Więcej o forach i takich tam.Dzięki temu strona stanie się bardziej edukacyjna.na chwile obecną jak w aptece .Brak dodatkowych akcesorii czy macie młynki itp itd.Wszyscy kochają dostawać smyczki zapalniczki popielniczki.Taki biznes takie czasy.Polecane strony jest tego więcej.Polecam zmienić styl czcionki czasami rozmiar kolor .Przecież na waszą stronkę wskoczą same <dzieci kwiatki>.W tło strony dać kolorowe listki dymki czy jakieś w tym temacie czary mary.To ma cieszyć oko teraz męczy .Czcionka logo wasza nazwa katastrof sztywna i pesteczka z zębami co drugi wystąp jeszcze kto pomyśli ząbki po jaraniu wypadają sami strzelacie sobie w kolano walicie samobója tą sztywną bez duszy i uśmiechu stroną.O przepraszam macie młynki i takie tam pisane maczkiem.Lupa gratis do każdego pierwszego zamówienia?. Zrobić tło z tego co się wam przesuwa a strona nikt nie pozna.Zaloguj zapamiętaj mnie chyba nie chyba nie na pewno Nie!Nikt nie chce być zapamiętany.pAnPesTka wasze numery nie w takim kolorku nie w tym miejscu sama czerwona pech nijaka dać naturalną .Dość krytyki .Więc choć pomaluj poprzestawiaj to wszystko szaro bure bo czym jest życie bez kolorów +mało czytelna strona i litrówki do korektyNowy Rok z Panem Pestką.Mimo masy krytyki nic tylko życzyć owocnej pracy.

    --- Dodano ---

    Nikt też dołoży swoje 5 dolarów.
    Na dzień dobry chat wstawił bym na górę facebuucha też tu o nas kontakt płatności itd.Strasznie mnie irytował jak przeglądałem w poszukiwaniu co nie tak.
    Biel za jasno strasznie męczy óóczy .Wszystko co macie napisane jest za sztywną literką .Dla mnie wygląda to jak pismo z urzędu sądu izby komornika .Oby nikt nigdy nie musiał takiego pisemka oglądać.Zdjęcia odmian makro nic nie wnoszą a nie tak ma to działać.Jest takie coś jak spliff, soft secrets .Nie każdy zna .Zauważyłem,młodzi ludzie tylko zadają pytania .Jak by czytali potem odpowiedzi to luz.Zaciekawi zmusi do użycia szarej komóry może do czytania nikt nie wie czego jeszcze .Więcej o forach i takich tam.Dzięki temu strona stanie się bardziej edukacyjna.na chwile obecną jak w aptece .Brak dodatkowych akcesorii czy macie młynki itp itd.Wszyscy kochają dostawać smyczki zapalniczki popielniczki.Taki biznes takie czasy.Polecane strony jest tego więcej.Polecam zmienić styl czcionki czasami rozmiar kolor .Przecież na waszą stronkę wskoczą same <dzieci kwiatki>.W tło strony dać kolorowe listki dymki czy jakieś w tym temacie czary mary.To ma cieszyć oko teraz męczy .Czcionka logo wasza nazwa katastrof sztywna i pesteczka z zębami co drugi wystąp jeszcze kto pomyśli ząbki po jaraniu wypadają sami strzelacie sobie w kolano walicie samobója tą sztywną bez duszy i uśmiechu stroną.O przepraszam macie młynki i takie tam pisane maczkiem.Lupa gratis do każdego pierwszego zamówienia?. Zrobić tło z tego co się wam przesuwa a strona nikt nie pozna.Zaloguj zapamiętaj mnie chyba nie chyba nie na pewno Nie!Nikt nie chce być zapamiętany.pAnPesTka wasze numery nie w takim kolorku nie w tym miejscu sama czerwona pech nijaka dać naturalną .Dość krytyki .Więc choć pomaluj poprzestawiaj to wszystko szaro bure bo czym jest życie bez kolorów +mało czytelna strona i litrówki do korektyNowy Rok z Panem Pestką.Mimo masy krytyki nic tylko życzyć owocnej pracy.

    --- Dodano ---

    up przepraszam ale mam rękę prawą w gipsie wszystko lewusem ale dodam jeszcze
    Strona jak by prowadził ją sam dzielnicowy z brzozowej .
    ps.Al wybacz wiem zabić to zamało!

    --- Dodano ---

    up przepraszam ale mam rękę prawą w gipsie wszystko lewusem ale dodam jeszcze
    Strona jak by prowadził ją sam dzielnicowy z brzozowej .
    ps.Al wybacz wiem zabić to zamało!
    1 2

  16. Post #16
    Nowy Rok z Panem PestkąTylko tuningować
    Skoro macie pana w nazwie miejcie i elegancika zamiast piłeczki dajcie pesteczkę. NiKt wam sukcesu nie gwarantuje.Sam czytam to forum bo spodobała mi się ich szata wiadomo i temat.Pracować pracować jeszcze więcej pracować a dolary dostaniecie na tacy.
    Nie jak jasiek i tego typu podobne trutnie po trupach od celu tak nie ugracie nic.I sru łapka czerwona.
    Usunąć wszystko co na czerwono macie napisane.Światło stopu jest czerwone w aucie STOP.Stop?!wy macie mieć startNowy Rok z Panem Pestką


    --- Dodano ---

    Nowy Rok z Panem Pestką
    1 1

  17. Post #17
    Moim zdaniem wszystko elegancko jest Nowy Rok z Panem Pestką nic nie trzeba zmieniać. Wsparcie poprzez możliwość zadawania pytań jest tak banalnie proste, że nikt nie powinien mieć problemu z jakimkolwiek wyborem ;) 10/10 pozdro!
    PS: Jakąś reklamę sklepu zróbcie i interes będzie się kręcił Nowy Rok z Panem Pestką
    0 0

  18. Post #18
    1.Za dużo bilbordów są dwa duże
    2.trzeba czytać dokładnie jakie gratisy
    3.ustalcie od jakiej kwoty jakie gratisy i żeby każdy mógł sobie wybrać
    4. Jak się zjeżdża w dół żeby zobaczyć producentów to jest za dużo wolnego miejsca trzeba dodać suwak i usunąć nadmiar miejsca suwak do zobaczenia producentów nasion
    5.nie potrzebne zakładki widać na zdjęciu (nie potrzebne są rodzaje nasion)
    6. brak filtrów ile tygodni ma leżeć w klaserze
    7.nie ma sortowania np. polecane od ceny w górę
    8.logo na facebooku
    9.jeden telefon powinien być i firmowy nawet stara nokia czy coś
    10 zmiana koszyka za dłuży
    i chyba narzazie tyle
    Nowy Rok z Panem Pestką-bez-tytulu.jpg Nowy Rok z Panem Pestką-chuj-xxx.jpg Nowy Rok z Panem Pestką-bez-tytulu.jpg
    To smutne, że głupcy są tacy pewni siebie, a ludzie rozsądni tacy pełni wątpliwości~~Bertrand Russel
    0 0

  19. Post #19
    1.Za dużo bilbordów są dwa duże
    2.trzeba czytać dokładnie jakie gratisy
    3.ustalcie od jakiej kwoty jakie gratisy i żeby każdy mógł sobie wybrać
    4. Jak się zjeżdża w dół żeby zobaczyć producentów to jest za dużo wolnego miejsca trzeba dodać suwak i usunąć nadmiar miejsca suwak do zobaczenia producentów nasion
    5.nie potrzebne zakładki widać na zdjęciu (nie potrzebne są rodzaje nasion)
    6. brak filtrów ile tygodni ma leżeć w klaserze
    7.nie ma sortowania np. polecane od ceny w górę
    8.logo na facebooku
    9.jeden telefon powinien być i firmowy nawet stara nokia czy coś
    10 zmiana koszyka za dłuży
    i chyba narzazie tyle
    To smutne, że głupcy są tacy pewni siebie, a ludzie rozsądni tacy pełni wątpliwości~~Bertrand Russel
    0 0

  20. Post #20
    "Co zmienił/a byś w naszym sklepie ? "
    1 fb niech zniknie bo przypał robi Nowy Rok z Panem Pestką
    2 stronce przydałoby sie więcej kolorów i elementów np listki czy topy gdzieś w tle jak np tu na forum
    3 panel z zakładkami mniejszy i oznaczenia np Promocje oznaczyć innym kolorem
    4 zmiejszyc obrazki bo za duze i wkurwiaja
    5 można dodać coś na temat upraw,przechowania itd
    6 lepsze gratisy-miły byłby wybór
    7 pasek na czacie bylby lepszy w kolorach rasta Nowy Rok z Panem Pestką
    to by było na tyle Nowy Rok z Panem Pestką
    0 0

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Forum oparte o skrypt vBulletin © Przypominamy iż nasza witryna jest prowadzona w charakterze wyłącznie informacyjnym. Strona prowadzona jest w języku polskim lecz nie propagujemy żadnych działań nakłaniających do łamania przepisów w Polsce. Pozostając na stronie oświadczasz iż znasz treść obowiązującej ustawy antynarkotykowej i wszystkie informacje znajdujące się tu wykorzystasz tylko i wyłącznie jako materiały edukacyjne na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Pliki ciasteczek mogą zostać zapisane zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

Copyright 2010 - 2016 © Forum NasionaKonopi.pl